Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - RBK søndag 28. mai kl. 20.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Rumex domesticus View Post
    Er det så vanlig med nøytral tribune på andre arenaer, dere som reiser mer enn meg?
    Er vi for snille siden vi har god plass?
    Ja, dette er vanlig. På risikokamper er det dog forskjellig praksis noe som Brann - Vålerenga er.

Comment

• Digger at denne tråden faller langt bort fra rbk så jeg slenger meg på

Frank O! På ticketmaster har Vålerenga som arrangement en score på 3,3. Dvs. At det er litt over middels OK å dra på Vålerenga kamp. Fair nok i seg selv. Men når man legger en kommentar på ticketmaster som de fleste steder kan man putte en stjerne fra 1 til 5 om hvor bra arrangementet er. Vi har hatt 138 negative anmeldelser om Vålerenga(1-3) og 136 Positive anmeldelser (4-5). Men det som gjør meg pissed, og jeg håper dere kan få ticketmaster til å fjerne ASAP er at 95% av de negative anmeldelsene dreier seg om at ikke ungene til de som skrev anmeldelsene ble lei seg siden Ronaldo var skada når Real møtte oss i 2015.

http://www.ticketmaster.no/artist/va...lletter/105963

Her kan man lese alle omtaler som folk har lagt igjen. Alt dreier seg om et mislykka oppgjør mot Madrid.
      En showkamp skal ikke ha noe å si med Vålerenga som klubb generelt. Når disse omtalene ligger ute og Vålerenga ligger på 3,3 er det kun den ene showkampen vi ligger hvor vi ligger! Hver så snill å få omtaler fra den kampen bort. Det kan/skader produktet Vålerenga.

Comment

• Vi overlever tre-fire kamper til

Comment

• Originally posted by FrankO View Post
          Vi overlever tre-fire kamper til
          Tre-fire kamper til så er det bye bye Ullevål! Forhåpentligvis er da neste gang vi spiller der på cupfinalen.

Comment

Working...
          X