Prøver å finne den såkalte kortkampen av denne kampen, som jeg har sett flere ganger tidligere. Men finner ingenting. Har de sluttet med det? Lagt det under betalingsmur? Finner ingen side heller som er dedikert til kortkampen. Ser f.eks at andre kamper har høydepunkter som er lenger enn det som var for Tromsø - Enga, med betydelig flere mål. Ifølge det sammendraget så hadde vi ingen sjanser i andre omgang. Det veit jeg at vi hadde, og gir et helt feil bilde.
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Tromsø - Vålerenga. Lørdag 3. Juni, klokka 15.30.
Collapse
X
-
Originally posted by wanderer View PostPrøver å finne den såkalte kortkampen av denne kampen, som jeg har sett flere ganger tidligere. Men finner ingenting. Har de sluttet med det? Lagt det under betalingsmur? Finner ingen side heller som er dedikert til kortkampen. Ser f.eks at andre kamper har høydepunkter som er lenger enn det som var for Tromsø - Enga, med betydelig flere mål. Ifølge det sammendraget så hadde vi ingen sjanser i andre omgang. Det veit jeg at vi hadde, og gir et helt feil bilde.
Comment
-
Velg først videoer så Elitserien så Høydepunkter og nyheter. Så finner du den et stykke ned. Bilde til videoen ser ut som noen korpulente Waldo figurer med en isbjørn i midten. Usikker på om linken virker: http://no.eurosportplayer.com/video....eo&filterId=45
Jeg ble bedt om å logge inn så antar at det er bak betalingsmur.
Jeg synes innholdet til Eurosport er veldig bra, men det er ofte forbløffende vanskelig å finne fram på sidene deres.
Comment
-
Originally posted by bohem33 View PostVelg først videoer så Elitserien så Høydepunkter og nyheter. Så finner du den et stykke ned. Bilde til videoen ser ut som noen korpulente Waldo figurer med en isbjørn i midten. Usikker på om linken virker: http://no.eurosportplayer.com/video....eo&filterId=45
Jeg synes innholdet til Eurosport er veldig bra, men det er ofte forbløffende vanskelig å finne fram på sidene deres.
Comment
-
Originally posted by bohem33 View PostVelg først videoer så Elitserien så Høydepunkter og nyheter. Så finner du den et stykke ned. Bilde til videoen ser ut som noen korpulente Waldo figurer med en isbjørn i midten. Usikker på om linken virker: http://no.eurosportplayer.com/video....eo&filterId=45
Men, har da sett mange kortkamper uten abn. Får leite litt merJeg holder jo alltid med dommer’n
Fagermo 2020
Comment
-
Originally posted by wanderer View PostTakk for info. Jeg har ikke Eurosport player da jeg har get og kan seeliteserien via getappen på tlf, ipad og i nettleser (foreløpig bare de vanligste eurosportkanalene). Mulig jeg kjøper Eurosport player i sommerferien for å unngå problemer. Man kan vel se Eurosport player i utlandet? Eller så ordner jeg meg vpn
Men, har da sett mange kortkamper uten abn. Får leite litt mer
Comment
-
-
Originally posted by wanderer View PostTakk for info. Jeg har ikke Eurosport player da jeg har get og kan seeliteserien via getappen på tlf, ipad og i nettleser (foreløpig bare de vanligste eurosportkanalene). Mulig jeg kjøper Eurosport player i sommerferien for å unngå problemer. Man kan vel se Eurosport player i utlandet? Eller så ordner jeg meg vpn
Men, har da sett mange kortkamper uten abn. Får leite litt mer
Comment
-
-
Originally posted by ziggy75 View Post"A man is only as old as the woman he feels"
--Groucho Marx--
Comment
-
"Ytre steinplukker på samelandslaget"
Den var klassisk"I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"
Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.
Comment
Comment