Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tromsø - Vålerenga. Lørdag 3. Juni, klokka 15.30.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Prøver å finne den såkalte kortkampen av denne kampen, som jeg har sett flere ganger tidligere. Men finner ingenting. Har de sluttet med det? Lagt det under betalingsmur? Finner ingen side heller som er dedikert til kortkampen. Ser f.eks at andre kamper har høydepunkter som er lenger enn det som var for Tromsø - Enga, med betydelig flere mål. Ifølge det sammendraget så hadde vi ingen sjanser i andre omgang. Det veit jeg at vi hadde, og gir et helt feil bilde.
    Jeg holder jo alltid med dommer’n

Fagermo 2020

Comment

• Originally posted by wanderer View Post
      Prøver å finne den såkalte kortkampen av denne kampen, som jeg har sett flere ganger tidligere. Men finner ingenting. Har de sluttet med det? Lagt det under betalingsmur? Finner ingen side heller som er dedikert til kortkampen. Ser f.eks at andre kamper har høydepunkter som er lenger enn det som var for Tromsø - Enga, med betydelig flere mål. Ifølge det sammendraget så hadde vi ingen sjanser i andre omgang. Det veit jeg at vi hadde, og gir et helt feil bilde.
      Den ligger der. Jeg måtte lete litt etter den. Om den er bak betalingsmur eller ei , vet jeg ikke da jeg betaler. Tror den lå under "videoer".

Comment

• Velg først videoer så Elitserien så Høydepunkter og nyheter. Så finner du den et stykke ned. Bilde til videoen ser ut som noen korpulente Waldo figurer med en isbjørn i midten. Usikker på om linken virker: http://no.eurosportplayer.com/video....eo&filterId=45

Jeg ble bedt om å logge inn så antar at det er bak betalingsmur.

Jeg synes innholdet til Eurosport er veldig bra, men det er ofte forbløffende vanskelig å finne fram på sidene deres.

Comment

• Originally posted by bohem33 View Post
          Velg først videoer så Elitserien så Høydepunkter og nyheter. Så finner du den et stykke ned. Bilde til videoen ser ut som noen korpulente Waldo figurer med en isbjørn i midten. Usikker på om linken virker: http://no.eurosportplayer.com/video....eo&filterId=45

Jeg synes innholdet til Eurosport er veldig bra, men det er ofte forbløffende vanskelig å finne fram på sidene deres.
          Enig. Innholdet er meget bra, men UI er helt for jævlig.

Comment

• Originally posted by bohem33 View Post
            Velg først videoer så Elitserien så Høydepunkter og nyheter. Så finner du den et stykke ned. Bilde til videoen ser ut som noen korpulente Waldo figurer med en isbjørn i midten. Usikker på om linken virker: http://no.eurosportplayer.com/video....eo&filterId=45

Takk for info. Jeg har ikke Eurosport player da jeg har get og kan seeliteserien via getappen på tlf, ipad og i nettleser (foreløpig bare de vanligste eurosportkanalene). Mulig jeg kjøper Eurosport player i sommerferien for å unngå problemer. Man kan vel se Eurosport player i utlandet? Eller så ordner jeg meg vpn

Men, har da sett mange kortkamper uten abn. Får leite litt mer

Fagermo 2020

Comment

Takk for info. Jeg har ikke Eurosport player da jeg har get og kan seeliteserien via getappen på tlf, ipad og i nettleser (foreløpig bare de vanligste eurosportkanalene). Mulig jeg kjøper Eurosport player i sommerferien for å unngå problemer. Man kan vel se Eurosport player i utlandet? Eller så ordner jeg meg vpn

Eurosport player har 1 mnd gratis, så timer du det riktig har du tilgang gratis i hele ferien. Tror du må vpn.

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post
                Eurosport player har 1 mnd gratis, så timer du det riktig har du tilgang gratis i hele ferien. Tror du må vpn.
                Chess hadde to mndr gratis. Men jeg surra litt for mye og lot kampanjetilbudet gå ut

Fagermo 2020

Comment

Du kan se alle ES-kanalene via Get-appen og i nettleseren (get.no/tv). Det er de Eurosport Pluss-kanalene i tillegg til Eurosport 1 og 2.

Comment

• Reaksjon fra TIL-fans på facebook!

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
                      Hahaha! Fin måte å starte tirsdagen på!
                      Elsker Bergen By

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
                        De er underholdende da, det skal dem ha
                        "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

• "Ytre steinplukker på samelandslaget"
                          Den var klassisk
                          "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Working...
                          X