Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tromsø - Vålerenga. Lørdag 3. Juni, klokka 15.30.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Grim View Post
    Ingen tvil om at kommentatoren ikke er Enga-fan ihvertfall...
    Nå babler han om Nakkim-situasjonen fra starten av kampen igjen... Men ingen klarer å ødelegge lørdagshumøret nå
    "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

No shit... gått i læra hos cupkommentatorene kanskje?

Comment

Hele fyren er patetisk.

Comment

En helt ekte dust. Kontinuerlig gnål mot Enga og ingen analyse av spillet Som foregår

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
            No shit... gått i læra hos cupkommentatorene kanskje?
            He he, han Kråkerøy kommentatoren var da bare helt herlig. Unnskyldte seg, og så klart fra hvem han holdt med.

Comment

Originally posted by Sosua View Post
              He he, han Kråkerøy kommentatoren var da bare helt herlig. Unnskyldte seg, og så klart fra hvem han holdt med.
              Man forventer litt mere her.

Comment

Herregud, for en omgang! Synes forsåvidt vi spilte et lite hakk bedre mot RBK, men vanskelig å argumentere mot fire mål. Nakkim må stramme seg opp litt i andre omgang, hadde vært helt perfekt å dra herfra med clean sheet.

Veldig viktig med mål fra både Moa og Finne. Håper det kan løfte selvtilliten deres et par hakk.

Comment

Originally posted by Sosua View Post
                  Helt enig. Han var fantastisk! Har ikke hlrt makan til engasjement siden 1998! Hadde ikke vært like moro om det var lsk-vif selvsagt, men i køppen mot et 3div lag er det helt innafor.

Jeg sikta bare til objektiviteten. Han som kommenterte mot Kråkerøy var en glad amatør. Jeg forventer mer av de som er i tjenesten for eurosport.

Comment

Originally posted by Gorg View Post
                    Noen som har en stream som fungerer?
                    Kampen går jo på gratis kanal eurosport, finnes ikke mye stream da.
                    Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Men unnskyld meg... Nå har jeg sett "straffesituasjonen" flere ganger.
                      Jeg caster til TV, så det er ikke full HD, bare 780p men for meg ser det da ut som om det er nakkim som er på ballen? Han sparker den opp i lufta gjør han ikke?

Det flere her inne også mener vi var heldige, men jeg klarer ikke se det. Jeg syns det ser ut som det er nakkim som er først på ball.
                      Kan noen som ser bedre utdype for meg?

Comment

Gå for nummer 5 nå gutta. Kynisk, men ta alle overganger.

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
                          Men unnskyld meg... Nå har jeg sett "straffesituasjonen" flere ganger.
                          Jeg caster til TV, så det er ikke full HD, bare 780p men for meg ser det da ut som om det er nakkim som er på ballen? Han sparker den opp i lufta gjør han ikke?

Det flere her inne også mener vi var heldige, men jeg klarer ikke se det. Jeg syns det ser ut som det er nakkim som er først på ball.
                          Kan noen som ser bedre utdype for meg?
                          Enig med deg. Nakkim er på ballen, og det er ikke snakk om noe farlig spill heller. På tide at Eurosport slutter å mase om dette nå.

Comment

Vi leder med 4 mål. Så kan dommeravgjørelser være dommeravgjørelser...
                            For de som kan styre sitt eget lag:
                            vif.managerleague.com

Comment

Nå må vi bare fortsette. TIL begynner å bli skikkelig frustrerte.
                              Deilig kamp😎

Comment

Håper på Aygiri, Berntsen og Stengel inn. Sistnevnte er god for tiden, førstnevnte må få stadig mer spilletid og Berntsen trenger treninga.

Comment

Working...
                                X