Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tromsø - Vålerenga. Lørdag 3. Juni, klokka 15.30.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Flem
    replied
    "Ytre steinplukker på samelandslaget"
    Den var klassisk

Leave a comment:

• Sofasupporter
    replied
    Originally posted by ziggy75 View Post
    De er underholdende da, det skal dem ha

Leave a comment:

• Waldemar
    replied
    Originally posted by ziggy75 View Post
    Hahaha! Fin måte å starte tirsdagen på!

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Reaksjon fra TIL-fans på facebook!

Leave a comment:

• Muppetkokken
    replied
    Originally posted by wanderer View Post
    Takk for info. Jeg har ikke Eurosport player da jeg har get og kan seeliteserien via getappen på tlf, ipad og i nettleser (foreløpig bare de vanligste eurosportkanalene). Mulig jeg kjøper Eurosport player i sommerferien for å unngå problemer. Man kan vel se Eurosport player i utlandet? Eller så ordner jeg meg vpn

Men, har da sett mange kortkamper uten abn. Får leite litt mer
    Du kan se alle ES-kanalene via Get-appen og i nettleseren (get.no/tv). Det er de Eurosport Pluss-kanalene i tillegg til Eurosport 1 og 2.

Leave a comment:

• wanderer
    replied
    Originally posted by g-maZta View Post
    Eurosport player har 1 mnd gratis, så timer du det riktig har du tilgang gratis i hele ferien. Tror du må vpn.
    Chess hadde to mndr gratis. Men jeg surra litt for mye og lot kampanjetilbudet gå ut

Leave a comment:

• g-maZta
    replied
    Takk for info. Jeg har ikke Eurosport player da jeg har get og kan seeliteserien via getappen på tlf, ipad og i nettleser (foreløpig bare de vanligste eurosportkanalene). Mulig jeg kjøper Eurosport player i sommerferien for å unngå problemer. Man kan vel se Eurosport player i utlandet? Eller så ordner jeg meg vpn

Eurosport player har 1 mnd gratis, så timer du det riktig har du tilgang gratis i hele ferien. Tror du må vpn.

Leave a comment:

• wanderer
    replied
    Originally posted by bohem33 View Post
    Velg først videoer så Elitserien så Høydepunkter og nyheter. Så finner du den et stykke ned. Bilde til videoen ser ut som noen korpulente Waldo figurer med en isbjørn i midten. Usikker på om linken virker: http://no.eurosportplayer.com/video....eo&filterId=45

Jeg ble bedt om å logge inn så antar at det er bak betalingsmur.

Jeg synes innholdet til Eurosport er veldig bra, men det er ofte forbløffende vanskelig å finne fram på sidene deres.

Leave a comment:

• g-maZta
    replied
    Originally posted by bohem33 View Post
    Velg først videoer så Elitserien så Høydepunkter og nyheter. Så finner du den et stykke ned. Bilde til videoen ser ut som noen korpulente Waldo figurer med en isbjørn i midten. Usikker på om linken virker: http://no.eurosportplayer.com/video....eo&filterId=45

Jeg synes innholdet til Eurosport er veldig bra, men det er ofte forbløffende vanskelig å finne fram på sidene deres.
    Enig. Innholdet er meget bra, men UI er helt for jævlig.

Leave a comment:

• bohem33
    replied

Leave a comment:

• g-maZta
    replied
    Prøver å finne den såkalte kortkampen av denne kampen, som jeg har sett flere ganger tidligere. Men finner ingenting. Har de sluttet med det? Lagt det under betalingsmur? Finner ingen side heller som er dedikert til kortkampen. Ser f.eks at andre kamper har høydepunkter som er lenger enn det som var for Tromsø - Enga, med betydelig flere mål. Ifølge det sammendraget så hadde vi ingen sjanser i andre omgang. Det veit jeg at vi hadde, og gir et helt feil bilde.
    Den ligger der. Jeg måtte lete litt etter den. Om den er bak betalingsmur eller ei , vet jeg ikke da jeg betaler. Tror den lå under "videoer".

Leave a comment:

• wanderer
    replied
    Prøver å finne den såkalte kortkampen av denne kampen, som jeg har sett flere ganger tidligere. Men finner ingenting. Har de sluttet med det? Lagt det under betalingsmur? Finner ingen side heller som er dedikert til kortkampen. Ser f.eks at andre kamper har høydepunkter som er lenger enn det som var for Tromsø - Enga, med betydelig flere mål. Ifølge det sammendraget så hadde vi ingen sjanser i andre omgang. Det veit jeg at vi hadde, og gir et helt feil bilde.

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied
    Det høres ut som noe Høgmo kunne ha sagt også. Kanskje man bare rett og slett blir litt rar av å bo der.

Leave a comment:

• Sofasupporter
    replied
    Originally posted by christer1913 View Post
    http://nnutilf.no/viewtopic.php?f=4&t=6766#p226574

Ja, de er en sympatisk artig gjeng.
    Kaller treneren sin for fjottvik og kapteinen sin for Wangbæsj���� Også har de skaffet seg en ny maskot som debuterte i går mot oss. Der har de faktisk greid kunstykket med å kalle maskoten spritebjørn Kong Valium���� . 1 ting skal dem ha, de kan putte bilder og print screen på forumet deres. Skulle virkelig ønske at vi kunne gjøre det samme her.
    Joda men treneren deres fremstår jo som litt merkelig, uttalelser som "vi hadde en god pause og en ganske bra andre omg" (or words to that effect) er jo ikke ting som supportere vil høre etter å ha tapt 2-4 på eget gress

Leave a comment:

• Farmor
    replied
    Originally posted by christer1913 View Post
    http://nnutilf.no/viewtopic.php?f=4&t=6766#p226574

Ja, de er en sympatisk artig gjeng.
    Kaller treneren sin for fjottvik og kapteinen sin for Wangbæsj
    "Men vi har kalt dem andre mye verre ting enn det."

Leave a comment:

Working...
X