Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: VIF- S08 Åpningskamp 10.september kl.18:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Har nå giddet å se kampen i reprise.

Nation er støtt og stadig feilplassert og i første omgang kjeftet han til og med på Jaager for en feil og feilplassering han selv gjorde, som skapte en stor sjanse til S08. Fryktelig dårlig kamp av han, spesielt mtp at han skal være lederen vår i forsvaret. Han opphever også offsiden pÅ 0-2, og må derfor presse en motspiller som gjør at Diatta da står helt alene mot keeper.

Midtbanen vår er svak, som vanlig. Vi mangler masse trøkk! De demmer dårlig opp, og beveger seg lite. Er verken god nok for forsvaret vårt, eller for angrepet vårt!

Og HKJ vinner dueller hele tiden, men INGEN er der for å plukke ned ballen. Den går alltid til en motspiller. Om det er fordi vi har svake angrepsspillere aner jeg ikke, men er nok en medvirkende årsak. Tror HKJ er best med spissmakker. Skal vi fortsette å slå langt på han, så er han nødt til å spille litt lavere. Som ensom spiss mister vi ballen nesten hver gang.

Ejuke virket frisk. Men må finstille siktet.

Hadde det ikke vært for Adam så hadde vi tapt denne kampen mye tidligere! Og med litt flaks så hadde vi fått med oss poeng. Men som sagt, med litt mer flaks til S08 så hadde de vunnet denne klarere enn 2-1!

Moa er helt ute av det. Han virker helt lost. Går på dårlige løp, er usynlig, svak i kroppen, taper dueller osv osv. Kanskje på tide å glemme han nå..?!

Lekven scorer vår første på VKIP, men er svært svært lite imponert av hva han har prestert i år. Mer fornøyd med Grindheim, men han får heller ikke godkjent av meg. Svakeste midtbanen vi har hatt på flere år? DEILA?? STENGEL??

Jeg gruer meg til onsdag! S08 kan virkelig gjøre vår nye storstue til et mareritt nå!!

PÃ¥ tide og skjerpe seg!!

Edit: Rakk ikke å redigere hele innlegget med riktig æøå.
    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

• wanderer
      Nation er støtt og stadig feilplassert og i første omgang kjeftet han til og med på Jaager for en feil og feilplassering han selv gjorde, som skapte en stor sjanse til S08. Fryktelig dårlig kamp av han, spesielt mtp at han skal være lederen vår i forsvaret. Han opphever også offsiden pÅ 0-2, og må derfor presse en motspiller som gjør at Diatta da står helt alene mot keeper.
      Enig - Nation hadde helt klart en "mindre bra dag på jobb".

wanderer
      Og HKJ vinner dueller hele tiden, men INGEN er der for å plukke ned ballen. Den går alltid til en motspiller. Om det er fordi vi har svake angrepsspillere aner jeg ikke, men er nok en medvirkende årsak. Tror HKJ er best med spissmakker. Skal vi fortsette å slå langt på han, så er han nødt til å spille litt lavere. Som ensom spiss mister vi ballen nesten hver gang.
      Deler også denne oppfatningen og jeg mener vi må bygge mer på å høste av nedfallsfruktene rundt Kjelsrud Johansen i form av 2.baller (ref.https://forum.klanen.no/showthread.p...l=1#post385942). Når skade- og formsituasjonen for spissene er som den er, blir denne spisskompetansen helt avgjørende for å legge press på motstander på deres banehalvdel.
      \Kroken6

Bor på landet og jobber i Grenseveien (=bonde i byen)

Comment

Working...
      X