Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Velkommen Adam Larsen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Velkommen Adam Larsen!

http://www.vif-fotball.no/nyheter/ad...r-hjemme-igjen

Kontrakt på 3.5 år. Så får vi se hvem duoen vår blir.

Velkommen hjem Adam Larsen! Ekte Vål'enga gutt.

Comment

Deilig!!! Velkommen hjem! Måtte du bli her i mange år.

Tror dessverre at det er Sandberg som drar videre nå. Han er et par år eldre enn Falch, og vil nok være et sted han er fast førstevalg. Men med Adam og Falch har vi solid dobbeldekning bakerst!

Comment

Velkommen hjem Adam!
        Digg å hente hjem en ekte engagutt. Spillere med masse erfaring fra internasjonal fotball er absolutt noe vi trenger.

Comment

Blir nok bra dette. Velkommen hjem, Adam!

Comment

Velkommen hjem! Deilig at vi får inn en stabil keper vi forhåpentligvis kan ha i mange år. Hirschfeld, Kongshavn, Langer, Burchert, Sandberg... Er det noe vi virkelig trenger nå er det stabilitet på den plassen. Opp i ringa nå Adam! Gull innen 3 år

Comment

Velkommen, ja! VI har keeper!
              "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Adam: "Jeg SKAL vinne gull med Vålerenga en eller annen gang, så får vi se hvor fort det blir"

= Ståpels og frysninger på bl.a kukken.

Velkommen skal du være! Vi håper det går fort.

Comment

Originally posted by Barry90 View Post
                  Adam: "Jeg SKAL vinne gull med Vålerenga en eller annen gang, så får vi se hvor fort det blir"

= Ståpels og frysninger på bl.a kukken.

Velkommen skal du være! Vi håper det går fort.
                  Deila er i gang med å bygge ett deilig gullag !

Comment

Har tidligere sagt at keeperplassen ikke er det første vi trenger å forsterke oss på, og står fremdeles ved det utsagnet. Men det sagt, jeg fikk en veldig god og flott følelse da jeg så intervjuet med Adam. Jeg tror dette blir meget bra.

Nå gjenstår det bare å hente kvalitet bakerst samt å hente inn en spiss som er minst like god, om ikke bedre, enn Moa.

At vi nå hentet inn en gammel kjenning, og den følelsen det ga, så håper jeg nesten at vi gjør det flere ganger i sommer. Nouri, Horn, kanskje en stopper til, og min største og minst sannsynlige drøm, Kjartansson. Av den enkle grunn at han og Zahid var som hånd i hanske. Han var også meget god sammen med de andre offensive spillerne vi har.

Få inn noen som kjenner laget, evt. er med på å forsterke oss, som supporterne kjenner til og som kan være med på å skape litt blest igjen. Denne signeringen er en slik en.

Håper virkelig på flere signeringer som skaper god tro og god stemning. Tommel opp!
                    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Velkommen Adam

Jeg er helt enig med de som undrer over at vi signerer keeper. Sandberg er en god keeper, men Adam er sannsynligvis en bedre keeper. Han er i tillegg definert som egenutviklet, i perfekt keeper-alder OG han kan Kjerka utenatt

Her får vi en keeper som potensielt kan være veldig god for oss i mange år. Forutsigbarhet og kontinuitet på keeperplass har vi ikke akkurat vært bortskjemt med på en lang stund.

At vi bruker såpass mye penger i en posisjon vi egentlig er godt rustet for å forsterke oss sender gode signaler for tiden som kommer!

Comment

En god og smart signering og forhåpentligvis en langsiktig signering. Velkommen hjem!!

Comment

Velkommen hjem Adam! Dette blir kanonbra!

Comment

En klassekeeper. Jeg har trua!
                            Fikk av en eller annen grunn litt assosiasjoner til sommeren 2004, når Arason dukka opp i VIF. (Et par uker før Ivers ble signert).

Comment

Dette er en skikkelig feelgood-signering.

Husker jeg var litt sur da vi leiet ham ut til Godset, og senere da han ble der fordi de satset på ham. Adam gjorde det eneste riktige, hadde han blitt sittende på benken hos oss hadde han ikke spilt noe Afrikamesterskap eller VM.

Velkommen hjem Adam, for et tidspunkt å komme på, dette blir bare gøy!

Comment

Working...
                              X