Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Lillestrøm. Lørdag 24. Juni klokka 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by maestro View Post
    Har en litt uggen følelse før dette oppgjøret. Erlandsen har dette hatet i blodet og hvis han klarer å overføre bare en brøkdel av dette til spillerne sine er jeg redd vi blir for puslete. Motbevis meg gjerne, men jeg synes at vi ofte blir for veike når det drar seg til. Vil gjerne se Stengel i denne kampen.
    Litt enig med deg der ass. Også har jeg hatt en følelse de siste årene at dette er viktigere for LSK enn for oss. Mulig jeg tar feil, men jeg syntes liksom det virker som om de hater oss mer enn vi hater dem.

Comment

Vi bør vel først og fremst fokusere på oss selv, men det var med stor glede jeg mottok meldingen om at NFF ikke gjorde om det kanarigule kortet Knudtzon fikk i søndagens kamp, og at han dermed må stå over mot oss på lørdag.

GodtesegDuck.
      Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
        Vi bør vel først og fremst fokusere på oss selv, men det var med stor glede jeg mottok meldingen om at NFF ikke gjorde om det kanarigule kortet Knudtzon fikk i søndagens kamp, og at han dermed må stå over mot oss på lørdag.

GodtesegDuck.
        Skjønner ikke helt hva LSK prøvde på der. Har hørt om at røde kort blir omgjort, men har det skjedd med gule kort før? Klart det er en fordel for oss. Knudtzon er i kjempe form om dagen.

Comment

Originally posted by maestro View Post
          Har en litt uggen følelse før dette oppgjøret. Erlandsen har dette hatet i blodet og hvis han klarer å overføre bare en brøkdel av dette til spillerne sine er jeg redd vi blir for puslete. Motbevis meg gjerne, men jeg synes at vi ofte blir for veike når det drar seg til. Vil gjerne se Stengel i denne kampen.
          Det er lite fysikk i laget vårt, så det blir litt puslete i krige kamper som mot LSK. Må si jeg savner en type som Hæstad i de kampene her, der har vi en mann som gikk først i krigen. Lillestrøm har vært i god form og ligger på 2 plass på formtabellen, så denne kampen er skummel. Jeg tror likevel vi spiller ut LSK på eget gress og vinner denne kampen hvis vi er opp mot vårt beste.

Comment

Det blir i hvert fall deilig med ett skikkelig derby og hatoppgjør igjen. Blir en skikkelig krig på banen, og på tribunen kan man kjenne hatet i luften. Gleder meg til Lørdag allerede !

Comment

Originally posted by tordvif View Post
              Det blir i hvert fall deilig med ett skikkelig derby og hatoppgjør igjen. Blir en skikkelig krig på banen, og på tribunen kan man kjenne hatet i luften. Gleder meg til Lørdag allerede !
              Det kan jeg skrive under på!!
              Vi er Vål'enga!!

Comment

Kan dette bli moderne tids dårligst besøkte derby? Fryktelig mye ledige billetter selv på felt 121 på Telenor, og ikke et ord å lese om kampen i mediene så vidt jeg har fått med meg. Grøss.....

Comment

Samme innsats som mot Godset på søndag så kan vi bare glemme poeng her. Blø for drakta.

Comment

Originally posted by Trasskuken View Post
                    Litt enig med deg der ass. Også har jeg hatt en følelse de siste årene at dette er viktigere for LSK enn for oss. Mulig jeg tar feil, men jeg syntes liksom det virker som om de hater oss mer enn vi hater dem.
                    Det stemmer nok. Å hate oss er alt de har igjen. De har jo ingen andre å hate for ingen bryr seg noe om dem. Og jeg tror Sogndal vinner Eliteserien før LSK gjør det. Derfor er hele deres identitet å hate oss og være vår rival. Og de hater oss enda mer fordi vi ikke ser det på samme måte. Personlig håper jeg vi slår dem, men ikke fordi jeg hater dem. Mer fordi det betyr så mye for den og det er gøy å se dem mislykkes. De er mer som en fattig og misunnelig fetter fra landet. Hvis LSK forsvinner så klarer vi oss helt fint. Hvis vi forsvinner så dør også LSK. De er mer en regional klubb enn en nasjonal klubb og har ikke skjønt det. De trenger et fiendebilde for å fortsette å leve i illusjonen om at noen bryr seg om dem.

Comment

Denne matchen bør vi styre fra start til slutt. De små kommer til å mure igjen og satse på kontringer, feige som de er. Utvikling av spill og spillere, er ikke førstepri der i gården. Da passer det bra at deres kontringsspiller Knudtzon er ute. Denne tar vi.

Comment

Gleder meg til grillfest!!

Comment

Hvis gutta legger ned samme innsats som jentene gjorde mot Røa i kveld er jeg fornøyd. Et helt sjukt aggresivt press, flytting av bein, offervilje og mot. Vipps, så banka vi Røa ut av NM. På lørdag er det laget som må skinne, ikke enkeltspillere.
                          Vi er Vål'enga!!

Comment

Hva skjer med engasjementet rundt denne kampen? Tok meg en tur inn på forumet til kanarifansen (skal sette fyr på pcen min etterpå). Der har kamptråden 14 innlegg, og dette er nr 28 hos oss.
                            Jeg skjønner ikke at lørdag klokken 18, knallvær og VIF LSK ikke er årets publikumskamp.

Comment

Anbefaler siste pod fra Pyro & Pivo for å komme i skikkelig derbystemning:

https://soundcloud.com/pyropivopod/e...m-derbyspesial

Comment

Originally posted by Trasskuken View Post
                                Hva skjer med engasjementet rundt denne kampen? Tok meg en tur inn på forumet til kanarifansen (skal sette fyr på pcen min etterpå). Der har kamptråden 14 innlegg, og dette er nr 28 hos oss.
                                Jeg skjønner ikke at lørdag klokken 18, knallvær og VIF LSK ikke er årets publikumskamp.
                                Altfor dårlig med reklame før denne kampen, egentlig før alle kamper. Eneste jeg har hørt om kampen var "Engas neste hjemmekamp" på kampen mot godset. Også hadde vell TvNorge en reklame om "derbylørdag".

Helt sikkert noe reklame på facebook, men der er jeg nesten aldri. Man skal ikke trenge å lete etter info om neste hjemmekamp, det skal komme til deg. Det norske folk er generelt late og vil gjøre minst mulig.

Comment

Working...
                                X