Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Lillestrøm. Lørdag 24. Juni klokka 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• JorgenH
    replied
    Deilig seier! Vi har full kontroll fra andre halvdel av første omgang og ut. Solid defensivt, og muligens den beste kampen offensivt i år? Betryggende at vi for en gangs skyld klarer å bryte ned et lag som ligger med 11 mann på egen halvdel mye av kampen.

Litt bekymringsverdig at vi nok en gang slipper inn et tidlig mål. Blir ikke avgjørende i dag, men unødvendig å gi oss selv et så dårlig utgangspunkt.

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Da blir det kosepasta i Torri del Benaco, og ikke sutring. Takk til alle Engagutta!

Leave a comment:

• JorgenH
    replied
    Der er vel Moa ut i et par måneder, ja.

Håper på å se Fridjonsson et par minutter også.

Leave a comment:

• JorgenH
    replied
    Originally posted by VIFpatriot View Post
    Kun VG-live og siste.no. Har vi kontroll her. Det sies at vi kjører dem.
    Ganske jevnt. Litt press fra LSK, men aldri farlig. Vi er skumle på kontringer.

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Kun VG-live og siste.no. Har vi kontroll her. Det sies at vi kjører dem.

Leave a comment:

• JorgenH
    replied
    Nok et deilig mål. Bra forarbeid av Ghayas, og fantastisk avslutning av Finne!

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Takk gutta!!

Leave a comment:

• MadsAndre
    replied
    Originally posted by wanderer View Post
    Så jævla synd at Lindqvist forsvinner. To innlegg, to mål. Burde beholdt han, og evt. brukt han som backup. Spm er hva han har i lønn.
    Nå har han fått bedra innleggene sine også.To assist så langt i dag.På andre målet er det klasse innlegg!
    Men etter det jeg forstod.Så ville også Rasmus vekk,tviler på han ville blitt her uansett.Frister Stockholm og AIK mer når han får fast spilletid der i tillegg.

Forvar spillet hans er ikke den største styrken.Synes det er greit han forsvinner,regner med vi kommer til å erstatte han.

Leave a comment:

• JorgenH
    replied
    Har kommet seg veldig dette! Synes vi totalt ar vært det beste laget i første omgang, spesielt i andre halvdel skapte LSK ingenting, mens vi fort kunne gått opp i 3-1. Lindkvist er enorm offensivt i dag. Moa har levert årsbeste så langt imo.

Skal ikke jinxe dette for mye, men vil driste meg til å si at det er en mikroskopisk mulighet for at vi kan få med oss minst ett poeng i dag.

Leave a comment:

• wanderer
    replied
    Så jævla synd at Lindqvist forsvinner. To innlegg, to mål. Burde beholdt han, og evt. brukt han som backup. Spm er hva han har i lønn.

Leave a comment:

• LameDuck
    replied
    Originally posted by JorgenH View Post
    Dette er selvsagt et hackerangrep og på ingen måte mine ord. Jeg har vært sterk i troen fra første spark på ballen.
    Jepp, ble angrepet jeg også.

Sånt må vi få slutt på!

LD.

Leave a comment:

• JorgenH
    replied
    Originally posted by LameDuck View Post
    Fant vi frem bannskapen for tidlig, begge to?

LD.
    Dette er selvsagt et hackerangrep og på ingen måte mine ord. Jeg har vært sterk i troen fra første spark på ballen.

Leave a comment:

• LameDuck
    replied
    Originally posted by JorgenH View Post
    Kunne ikke gå dette her. Hater disse kampene. Blir så jævlig skuffa.
    Fant vi frem bannskapen for tidlig, begge to?

LD.

Leave a comment:

• Robban65
    replied
    Utrolig synd at Lindkvist forsvinner. Men det må være frustrerende å spille mot et møkkalag som har 11 spillere på egen halvdel...

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Jaaaaaaaaaa. Orgasmisk!

Leave a comment:

Working...
X