Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Lillestrøm. Lørdag 24. Juni klokka 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

"På torsdagens trening var det forskjellige konstellasjoner, men mye tyder på at Herman Stengel tar plassen til Magnus Lekven. Sistnevnte måtte gå av treningen tidlig."

http://www.dagsavisen.no/oslo/na-er-...r-vif-1.986139

Comment

Endelig begynner det å fokuseres på kampen. Litt "drittslenging" mellom Deila og Erlandsen er bare kos:
      http://www.vg.no/sport/fotball/elite...de/a/24079899/

Kampen er tross alt allerede i morgen og den er skremmende svakt markedsført. Hva som er grunnen til det aner jeg ikke, men jeg frykter at det kommer veldig få i morgen.

Comment

Nå har Deila snart vært i klubben i 1 år og det må være lov å kreve litt resultater. Det må også være lov å kreve at han får satt sitt preg på spillestilen. Vi har sett det glimtvis, men er fortsatt alt for ujevne i prestasjonene. Se på RBK kampen kontra den forrige mot Godset. Mot RBK spilte vi slik vi ønsker å fremstå, mens mot Godset så det mer ut som fotballen under Rekdal, endeløs balltrilling på midten uten noen form for sluttprodukt eller sjanse. Den stilen sitter nok dypt inne enda, men får håpe vi får se litt stabilitet og fremgang utover høsten. Vinner vi til helgen er vi absolutt med i toppen.

Comment

Kult med Mail ang kampen, Men burde sjekket over bildet en gang til... står søndag 24. juni kl 18.00...

Comment

Originally posted by Daniel View Post
            Endelig begynner det å fokuseres på kampen. Litt "drittslenging" mellom Deila og Erlandsen er bare kos:
            http://www.vg.no/sport/fotball/elite...de/a/24079899/

Kampen er tross alt allerede i morgen og den er skremmende svakt markedsført. Hva som er grunnen til det aner jeg ikke, men jeg frykter at det kommer veldig få i morgen.
            Helt enig! Det skal koke litt før kamper som dette!!
            Men.. Denne Stokken.. Ahh.. Hva skal man si?
            ‪Fisker ut litt drit fra en glisende Ronny, og blåser opp følgende overskrift på forsida av VG senere;‬
            ‪"Deila angriper Erlandsens spillestil: – Lite utviklende"‬

Comment

Noen som har peiling på hvor mange billetter det er solgt,det er jo spådd knall-vær!

Comment

Originally posted by Bohemen14 View Post
                Kult med Mail ang kampen, Men burde sjekket over bildet en gang til... står søndag 24. juni kl 18.00...
                Trippel- og kvadruppelsjekking til tross, den glapp gjennom. My bad!

Comment

Ivar Hoff og det forsvunne Tom Lund-hodet

(kunne ikke dy meg, selv om jeg tar avstand for handlingen) https://www.youtube.com/watch?v=eSQ7cJuoJ9c

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                    Trippel- og kvadruppelsjekking til tross, den glapp gjennom. My bad!
                    Sånt kan skje den beste, men det er kanskje ikke den mest unødvendige e-posten i historien om man sender ut en rettelse?

Comment

Originally posted by bohem33 View Post
                      Troppen:

Marcus Sandberg, Aslak Falch

Robert Lundström, Ivan Näsberg, Enar Jääger, Rasmus Lindkvist, Jonatan Tollås Nation

Herman Stengel, Magnus Lekven, Christian Grindheim, Abdisalam Ibrahim, Daniel Berntsen, Samuel Kari Fridjonsson, Ernest Agyiri

Ghayas Zahid, Både Finne, Daniel Fredheim Holm, Mohammed Abdellaoue, Magnus Retsius Grødem

Det må bety at Keita er vraka, har Nakkim karantene? Er Jukle fortsatt skada og hvorfor er ikke Ejuke med? Det er 19 mann så en forsvinner ut før kampstart.
                      Så mange spørsmål, men sterk tropp.
                      Dette tar vi!
                      Hvis det blir Stengel som må ut så er han nok ferdig i klubben. Jeg håper på at enten Berntsen eller Ibrahim er den som får seg litt "hvile", men tipper enten Fridjonsson eller Agyiri.

Forøvrig en bra tropp, og det er rart at vi ligger det vi ligger.

PS: Noen som veit hvorfor jeg ikke får logget inn her via ipad lenger? Får bare opp at nettverksforbindelsen ble brutt. Funker kun på pc.
                      Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Så Ejuke idag for G 19, rotet mye bort

Comment

Originally posted by wanderer View Post
                          PS: Noen som veit hvorfor jeg ikke får logget inn her via ipad lenger? Får bare opp at nettverksforbindelsen ble brutt. Funker kun på pc.
                          Jeg må bruke to forsøk på å publisere innlegg fra iPad. Først får jeg samme feilmelding som deg, jeg går tilbake og trykker publiser igjen og da funker det...

Comment

MATCHDAY 🖒
                            Da er det bare å komme seg opp til Ullevaal i kveld. Få med kompiser, mor og far og naboen og kassadama på kiwi

Comment

Jeg bruker iPad og har ingen problem.

Tar med kona i dag, så da sikrer jeg i all fall 1 pluss i forhold til normalt. Snart er jeg på vei til Bohemen.

Comment

Vet ikke hvorfor, men sånn har det blitt hos meg også.

Comment

Working...
                                X