Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Lillestrøm. Lørdag 24. Juni klokka 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Solgt mye bill. ?
    Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Gleder meg helt sjukt til å se denne kampen. Har skikkelig trua i dag! Virker som kollektivet responderer bra på de store matchene.
      Laget som etter sigende er drilla inn tror jeg er det absolutt beste vi kan stille i dag.

Håper vi kan få noe av den samme stemninga på tribunen som vi hadde mot Rosenborg!
      In the beginning the Universe was created.
      This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
      - Douglas Adams

Comment

Sannsynligvis siste gang vi får se Rasmus i kongeblått, så håper ropet hans dras i gang i løpet av kampen!
        Stengel starter, og han kommer til å løpe til han spyr. Spent på om det er han eller Grindheim som tar den dype rollen.

Dette tar vi!

Comment

Merker jeg grugleder meg til denne kampen. Eurosport Norge kjører en veldig bra opptakt til kampen!

Comment

Stuck in traffic på vei til gig. Fukkings Europlayer spoler bare tilbake 5 min. Dem har tatt en super tjeneste, levert av TV 2, og gjort det til et dritt tilbud. Fotabblrunden må også sees direkte, da dem ikke legger ut sendingene i reprise. Vil du se hele kampen i reprise må du vente i en og en halv dag.

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
              Stuck in traffic på vei til gig. Fukkings Europlayer spoler bare tilbake 5 min. Dem har tatt en super tjeneste, levert av TV 2, og gjort det til et dritt tilbud. Fotabblrunden må også sees direkte, da dem ikke legger ut sendingene i reprise. Vil du se hele kampen i reprise må du vente i en og en halv dag.
              Tror du er en av få som mener at TV2 sumo var en super tjeneste. Personlig har jeg aldri opplevd noen problemer med Eurosport Player, bortsett fra at de ofte sender med to minutters forsinkelse på nett.

Comment

Originally posted by JorgenH View Post
                Tror du er en av få som mener at TV2 sumo var en super tjeneste. Personlig har jeg aldri opplevd noen problemer med Eurosport Player, bortsett fra at de ofte sender med to minutters forsinkelse på nett.
                Jeg skal utdype dette senere. Akkurat nå har jeg behov for en link til VIF - Lsk. Da jeg sitter i skauen et sted i Tyskalnd!

Comment

I dag skal vi faen meg ha 3 poeng.Moa alene på topp blir litt tamt.

Comment

Bruke en halv milliard på midtbane- og angrepsspillere, men totalt overse at vi har et forsvar som neppe hadde holdt nullen mot et Jenter 15-lag.

Ufattelig.

Men dette kan snu, opp med hodet, gutta.

BarnevaktDuck.
                    Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Kunne ikke gå dette her. Hater disse kampene. Blir så jævlig skuffa.

Comment

Yes! Rasmus og Zahid. Begge på vei bort:-(

Comment

Fy faen, Rasmus er god i vei. Nå ble jeg ordentlig lei meg for at han er på vi ut. Og for en heading fra Moa!

Comment

FOR et innlegg igjen av Rasmus!! Han er helt ram på venstrestiden Faen da. Så klart nå som han spiller sin siste kamp.

Comment

Jaaaaaaaaaa. Orgasmisk!

Comment

Utrolig synd at Lindkvist forsvinner. Men det må være frustrerende å spille mot et møkkalag som har 11 spillere på egen halvdel...

Comment

Working...
                                X