Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Lillestrøm. Lørdag 24. Juni klokka 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by JorgenH View Post
    Kunne ikke gå dette her. Hater disse kampene. Blir så jævlig skuffa.
    Fant vi frem bannskapen for tidlig, begge to?

LD.
    Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
      Fant vi frem bannskapen for tidlig, begge to?

LD.
      Dette er selvsagt et hackerangrep og på ingen måte mine ord. Jeg har vært sterk i troen fra første spark på ballen.

Comment

Originally posted by JorgenH View Post
        Dette er selvsagt et hackerangrep og på ingen måte mine ord. Jeg har vært sterk i troen fra første spark på ballen.
        Jepp, ble angrepet jeg også.

Sånt må vi få slutt på!

LD.
        Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Så jævla synd at Lindqvist forsvinner. To innlegg, to mål. Burde beholdt han, og evt. brukt han som backup. Spm er hva han har i lønn.
          Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Har kommet seg veldig dette! Synes vi totalt ar vært det beste laget i første omgang, spesielt i andre halvdel skapte LSK ingenting, mens vi fort kunne gått opp i 3-1. Lindkvist er enorm offensivt i dag. Moa har levert årsbeste så langt imo.

Skal ikke jinxe dette for mye, men vil driste meg til å si at det er en mikroskopisk mulighet for at vi kan få med oss minst ett poeng i dag.

Comment

Originally posted by wanderer View Post
              Så jævla synd at Lindqvist forsvinner. To innlegg, to mål. Burde beholdt han, og evt. brukt han som backup. Spm er hva han har i lønn.
              Nå har han fått bedra innleggene sine også.To assist så langt i dag.På andre målet er det klasse innlegg!
              Men etter det jeg forstod.Så ville også Rasmus vekk,tviler på han ville blitt her uansett.Frister Stockholm og AIK mer når han får fast spilletid der i tillegg.

Forvar spillet hans er ikke den største styrken.Synes det er greit han forsvinner,regner med vi kommer til å erstatte han.

Comment

Takk gutta!!

Comment

Nok et deilig mål. Bra forarbeid av Ghayas, og fantastisk avslutning av Finne!

Comment

Kun VG-live og siste.no. Har vi kontroll her. Det sies at vi kjører dem.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                      Kun VG-live og siste.no. Har vi kontroll her. Det sies at vi kjører dem.
                      Ganske jevnt. Litt press fra LSK, men aldri farlig. Vi er skumle på kontringer.

Comment

Der er vel Moa ut i et par måneder, ja.

Håper på å se Fridjonsson et par minutter også.

Comment

Da blir det kosepasta i Torri del Benaco, og ikke sutring. Takk til alle Engagutta!

Comment

Deilig seier! Vi har full kontroll fra andre halvdel av første omgang og ut. Solid defensivt, og muligens den beste kampen offensivt i år? Betryggende at vi for en gangs skyld klarer å bryte ned et lag som ligger med 11 mann på egen halvdel mye av kampen.

Litt bekymringsverdig at vi nok en gang slipper inn et tidlig mål. Blir ikke avgjørende i dag, men unødvendig å gi oss selv et så dårlig utgangspunkt.

Comment

Var en litt spesiell start på kampen, virka litt daft igjen og veldig mange feilpasninger, spesielt fra Grindheim og vår høyreside.
                              Lundstrøm spilte vel sin klart dårligste kamp, og han hadde vel ikke et løp langs krittet? Mista ballen ofte, virka ukonsentrert og spilte mye støttepass.
                              Men Zahid, Moa og Lindkvist var gode idag. Stengel var ganske anonym synes jeg, og hadde flere dårlige frispark/cornere.
                              DFH ble bedre etterhvert, og midtforsvaret + keeper var gode.
                              Etter vårt tredje mål, gjorde vi så mye feil at LSK fikk flytta laget framover og en rekke dødballer.
                              Men som Jørgen sier, følte jeg vi allikevel hadde god kontroll.
                              Nå er det bare å håpe de klarer å overtale Lindkvist til å bli, han ser ut til å ha funnet formen ordentlig.
                              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Vanvittig deilig med 3 poeng i dag! Litt kjipt å se Rasmus forvinne.Men regner med en erstatter på vei .Godt å se DFH kan fulføre hele kampen dog☺

Men synes Sandeberg har vært solid i det siste.Er Adam et soleklart første valg?

Comment

Working...
                                X