Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Lillestrøm. Lørdag 24. Juni klokka 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Tror ikke siste ord er sagt om Rasmus. Både han og Deila snakket unnvikende om saken.

For øvrig: Tre poeng mot drittfugla er så fantastisk deilig, og når vi i tillegg pisser på dem så er det på grensen til å være bedre enn sex.

LD.
    Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
      Tror ikke siste ord er sagt om Rasmus. Både han og Deila snakket unnvikende om saken.

For øvrig: Tre poeng mot drittfugla er så fantastisk deilig, og når vi i tillegg pisser på dem så er det på grensen til å være bedre enn sex.

LD.
      Spennende, hvor har de pratet om det?

Comment

Originally posted by Gorg View Post
        Begge fikk spørsmål om det etter kampen. Tolket det egentlig bare som at ingen av dem ønkset å kommentere det siden overgangen ikke er i boks ennå. Ganske vanlig praksis.

Comment

Originally posted by Gorg View Post
          I intervjuene rett etter kampen.

Etter husken sa de omtrent dette:

RL: Jeg vet at jeg er Vålerenga-spiller, og trives godt med det.

RD: Jeg vet ikke så mye mer enn deg (sagt til reporteren), men han har en kontrakt som er i ferd med å gå ut, og det er klart at da er andre klubber interesserte.

PerRasmusDuck.

Comment

Originally posted by JorgenH View Post
            Tolket det egentlig bare som at ingen av dem ønkset å kommentere det siden overgangen ikke er i boks ennå. Ganske vanlig praksis.
            Det kan nok være riktig, men jeg fikk litt også "vi skal snakke sammen litt til"-feeling.

Penger på bordet kan gjøre underverker.

LD.

Comment

Originally posted by JohnF View Post
              Gleder meg helt sjukt til å se denne kampen. Har skikkelig trua i dag! Virker som kollektivet responderer bra på de store matchene.
              Laget som etter sigende er drilla inn tror jeg er det absolutt beste vi kan stille i dag.

Håper vi kan få noe av den samme stemninga på tribunen som vi hadde mot Rosenborg!
              Kan jeg by på en liten "Hva var det jeg sa?"
              Dette lover godt inn mot Brann away, som jo faller i samme kategori som Lillestrøm.

Gøy å se hvor glad Moa ble for å putte en goal igjen. Var tydelig å se at det hadde en forløsende effekt på spillet hans.
              Ellers synes jeg alle gutta fortjener hyllest i dag. Greit nok at Lundström ikke hadde dagen offensivt, men han tok i hvert fall for seg defensivt.
              Og så håper LameDuck har rett i at praten med Lindkvist ikke er over, for han er viktig offensivt! Skjønner godt at AIK vil signere ham.
              In the beginning the Universe was created.
              This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
              - Douglas Adams

Comment

Jeg tok igjen litt for mange bilder, både av supportere og av spillere. Bildene mine finner dere her.

Dessverre rakk jeg ikke til stadion før etter at tifoen var over (jeg skylder på unger når jeg egentlig burde skylde på meg sjæl), jeg veit dog at andre klansfotografer har bilder og de vil komme så fort de er klare.

Comment

Første 60 får godkjent. Siste 30 var meget svake. Deilig med 3 poeng. Fortjent seier. Bra innhopp av ibrahim.

Comment

Originally posted by Basement View Post
                    Første 60 får godkjent. Siste 30 var meget svake. Deilig med 3 poeng. Fortjent seier. Bra innhopp av ibrahim.
                    Uenig. Første 15 under pari. Siste 75 full kontroll.

Comment

• Originally posted by larsf89 View Post
                      Uenig. Første 15 under pari. Siste 75 full kontroll.
                      Kontroll defensivt da lsk slo den ene håpløse pasningen igjennom etter den andre. Siste 30 kom vi på ett par kontringer. Lsk styrte kampen etter offsidemålet til moa. Greit vi har kontroll. Men det vi leverte med ball i laget den halvtimen var veldig dårlig. Men spiller ingen rolle nå. Vi vant fortjent totalt sett. Deilig

Comment

• Skuffende å se så lite folk på tribunen,MEN,på tide å svelge en kamel;har personlig alltid vært imot dette med trommer på tribunen.Karret meg bort fra Vestbredden og over til Bendit å sto rett under Ikaros-gjengen,MAKAN til liv,og med tromming i takt og tone var det et systematisk leven uten like!!! HERLIG!

Synd hvis Rasmus forsvinner,idag syntes jeg innleggslabben var gull verdt!!!

Comment

• Herlige intervjuer med Herman og Christian. Er så greit når de kaller en spade for en spade, om hvor defensive og feige Lillestrøm er. De fleste nettaviser melder det samme.

http://www.vif-fotball.no/nyheter/na-koser-vi-oss

Er så fortjent når utviklende offensiv fotball, knuser feig steinalderfotball.

Da er vi i medaljekampen.

Comment

• Originally posted by Wild Touch View Post
                            ...Europlayer spoler bare tilbake 5 min. Dem har tatt en super tjeneste, levert av TV 2, og gjort det til et dritt tilbud. Fotabblrunden må også sees direkte, da dem ikke legger ut sendingene i reprise. Vil du se hele kampen i reprise må du vente i en og en halv dag.
                            Dette bør vi vel strengt tatt ta i en annen tråd, men er så enig og mener faktisk Eurosport leverer den dårligste eliteserietjenesten siden fotball ble tilgjengelig på internett.

Joda, sendingene er superbe, kommentatorene gode, intervjuene upåklagelige, bildekvaliteten strålende. Men for meg er dette sekundært. Pri 1 er at det er mulig å se kamper - også for oss som er på stadion. Det er for tiden ikke mulig. Kamper må legges ut (omtrent) umiddelbart etter kampslutt. Det får alle andre leverandører av fotball til.

Gleden ved å komme hjem og se en kamp (og ulike dommeravgjørelser - og hvordan tifoen så ut på tv o.l.) i reprise er borte. Heller ikke mulig å se studiosendinga når en kommer sent hjem etter kamp. Ei heller andre kamper. Tidligere så jeg flere kamper hver runde samme kveld som de ble spilt. Å gå inn 2 dager etterpå er ikke det samme, umulig å unngå og vite resultatet. Jeg jobber også en del på kveld og i helg og er avhengig av å se kamper i opptak hvis jeg skal få sett de. Og da må de legges ut kjapt etter kampslutt. Nå kommer de et par dager etterpå, og mange kamper legges ikke ut i det hele tatt.

Jeg har rett og slett aldri sett så lite eliteseriefotball som jeg gjør nå, og det er altså ikke pga. manglende interesse. Men aldri så galt at det ikke er godt for noe. Jeg har omsider begynt å følge med på toppserien i stedet.

Comment

• Håper fortsatt det kan være et lite håp om å forlenge med Lindkvist. Trodde noen mumlet noe om at han hadde fått norsk samboer, så det burde da ikke være umulig å få han til å bli værende litt til. Tror han fort kan være forskjell på medalje og ikke sånn som han spiller om dagen.

Comment

• Originally posted by jerusalem View Post
                                Dette bør vi vel strengt tatt ta i en annen tråd, men er så enig og mener faktisk Eurosport leverer den dårligste eliteserietjenesten siden fotball ble tilgjengelig på internett.

Joda, sendingene er superbe, kommentatorene gode, intervjuene upåklagelige, bildekvaliteten strålende. Men for meg er dette sekundært. Pri 1 er at det er mulig å se kamper - også for oss som er på stadion. Det er for tiden ikke mulig. Kamper må legges ut (omtrent) umiddelbart etter kampslutt. Det får alle andre leverandører av fotball til.

Gleden ved å komme hjem og se en kamp (og ulike dommeravgjørelser - og hvordan tifoen så ut på tv o.l.) i reprise er borte. Heller ikke mulig å se studiosendinga når en kommer sent hjem etter kamp. Ei heller andre kamper. Tidligere så jeg flere kamper hver runde samme kveld som de ble spilt. Å gå inn 2 dager etterpå er ikke det samme, umulig å unngå og vite resultatet. Jeg jobber også en del på kveld og i helg og er avhengig av å se kamper i opptak hvis jeg skal få sett de. Og da må de legges ut kjapt etter kampslutt. Nå kommer de et par dager etterpå, og mange kamper legges ikke ut i det hele tatt.

Jeg har rett og slett aldri sett så lite eliteseriefotball som jeg gjør nå, og det er altså ikke pga. manglende interesse. Men aldri så galt at det ikke er godt for noe. Jeg har omsider begynt å følge med på toppserien i stedet.
                                Hele kampen (+ prematch og postmatch) ligger inne i arkivet. Har sett matchen i opptakk noen timer etter kampslutt.

Comment

Working...
                                X