Hva skjer med engasjementet rundt denne kampen? Tok meg en tur inn på forumet til kanarifansen (skal sette fyr på pcen min etterpå). Der har kamptråden 14 innlegg, og dette er nr 28 hos oss.
Jeg skjønner ikke at lørdag klokken 18, knallvær og VIF LSK ikke er årets publikumskamp.
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Vålerenga - Lillestrøm. Lørdag 24. Juni klokka 18:00
Collapse
X
-
Hvis gutta legger ned samme innsats som jentene gjorde mot Røa i kveld er jeg fornøyd. Et helt sjukt aggresivt press, flytting av bein, offervilje og mot. Vipps, så banka vi Røa ut av NM. På lørdag er det laget som må skinne, ikke enkeltspillere.
Leave a comment:
-
Denne matchen bør vi styre fra start til slutt. De små kommer til å mure igjen og satse på kontringer, feige som de er. Utvikling av spill og spillere, er ikke førstepri der i gården. Da passer det bra at deres kontringsspiller Knudtzon er ute. Denne tar vi.
Leave a comment:
-
Originally posted by Trasskuken View PostLitt enig med deg der ass. Også har jeg hatt en følelse de siste årene at dette er viktigere for LSK enn for oss. Mulig jeg tar feil, men jeg syntes liksom det virker som om de hater oss mer enn vi hater dem.
Leave a comment:
-
Samme innsats som mot Godset på søndag så kan vi bare glemme poeng her. Blø for drakta.
Leave a comment:
-
Kan dette bli moderne tids dårligst besøkte derby? Fryktelig mye ledige billetter selv på felt 121 på Telenor, og ikke et ord å lese om kampen i mediene så vidt jeg har fått med meg. Grøss.....
Leave a comment:
-
Det blir i hvert fall deilig med ett skikkelig derby og hatoppgjør igjen. Blir en skikkelig krig på banen, og på tribunen kan man kjenne hatet i luften. Gleder meg til Lørdag allerede !
Leave a comment:
-
Originally posted by maestro View PostHar en litt uggen følelse før dette oppgjøret. Erlandsen har dette hatet i blodet og hvis han klarer å overføre bare en brøkdel av dette til spillerne sine er jeg redd vi blir for puslete. Motbevis meg gjerne, men jeg synes at vi ofte blir for veike når det drar seg til. Vil gjerne se Stengel i denne kampen.
Leave a comment:
-
Originally posted by LameDuck View PostVi bør vel først og fremst fokusere på oss selv, men det var med stor glede jeg mottok meldingen om at NFF ikke gjorde om det kanarigule kortet Knudtzon fikk i søndagens kamp, og at han dermed må stå over mot oss på lørdag.
GodtesegDuck.
Leave a comment:
-
Vi bør vel først og fremst fokusere på oss selv, men det var med stor glede jeg mottok meldingen om at NFF ikke gjorde om det kanarigule kortet Knudtzon fikk i søndagens kamp, og at han dermed må stå over mot oss på lørdag.
GodtesegDuck.
Leave a comment:
-
Originally posted by maestro View PostHar en litt uggen følelse før dette oppgjøret. Erlandsen har dette hatet i blodet og hvis han klarer å overføre bare en brøkdel av dette til spillerne sine er jeg redd vi blir for puslete. Motbevis meg gjerne, men jeg synes at vi ofte blir for veike når det drar seg til. Vil gjerne se Stengel i denne kampen.
Leave a comment:
-
Har en litt uggen følelse før dette oppgjøret. Erlandsen har dette hatet i blodet og hvis han klarer å overføre bare en brøkdel av dette til spillerne sine er jeg redd vi blir for puslete. Motbevis meg gjerne, men jeg synes at vi ofte blir for veike når det drar seg til. Vil gjerne se Stengel i denne kampen.
Leave a comment:
-
Originally posted by Basement View PostBare å dele innlegg på Facebook og få med alle på kamp. Kommer mange fra romerike. Så vi bør få opp folk fra sofaen vi og.
Leave a comment:
Leave a comment: