Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Brann - Vålerenga. Søndag 2. Juli klokka 20:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Brann - Vålerenga. Søndag 2. Juli klokka 20:00

Da skal vi over fjellet for å forsvare Oslo's ære mot skarrepakket.
    Har egentlig en ganske dårlig følelse foran denne kampen. Får håpe gutta bretter opp ermene og at Finne scorer.

Tom Harald Hagen dømmer.

Kasper Wikestad om kampen I Bergen

God kamp!

Den første av 3 bortekamper i Eliteserien på rappen. Vi bør minst ta 4 poeng på disse. Greit å starte med en gang.

Kom igjen Enga!!

Comment

To lag som er i dytten. Brann har vel omtrent ikke tapt på Brann stadion, så klarer ikke å være så optimistisk før denne kampen selv om jeg prøver. Hadde vært drit digg å knust skarrepakket, men klarer man 1 poeng her skal man være svært fornøyd.

Comment

Skarrepakket med en kamptråd om hvor mye de har lov til å hate oss. Hvilke sanger er ok, og når. Egentlig en litt søt tråd.

http://forum.bataljonen.no/index.php/topic,12314.0.html

Comment

Denne blir jævlig tøff.Tror vi kommer til å slite og få med oss 0 poeng her ifra. Men håper at vi viser bedring i spillet og får med oss 1 poeng i det minste..

Comment

Engas tropp http://www.vif-fotball.no/nyheter/he...ppen-mot-brann

Godt at det ikke var noe alvorlig med Fridjonsson. Blir kun VG-live på meg, så setter pris på noen oppdateringer.

Comment

Gledelig med Jukle tilbake, og at Dønnum blir belønnet med en plass i troppen. Basert på rapportene her inne er det en spiller jeg gleder meg til å se i aksjon!

Comment

Huff. Denne kampen blir tøff. Brann er det laget som har scora mest hittil i år og de har sluppet inn nest færrest.

Vi har per nå 7 poeng opp til 1.plass og 7 poeng ned til direkte nedrykk (14.plass).
                Dette er en nøkkekamp! For begge lag.
                Brann vil og må ha seier for å ikke tape terreng i gullkampen. Vi må ha 3 poeng for ikke bli hektet helt av.

Dessverre kan jeg ikke se hvordan det engalaget vi har sett i år skal kunne tukte brann i deres egen sildetønne, men man veit jo aldri.
                Jeg er redd vi blir for pinglete i møtet med et svært fysisk brann, og at vi rett og slett blir kjempet ut av kampen.

I dag må vi utvilsomt spille vårt aller beste og gi absolutt alt, skal vi få noe ut av denne kampen.

Comment

Har ikke troa i dag, dessverre. Håper bare vi klarer å unngå å slippe inn tidlige mål sånn at vi er med i kampen så lenge som mulig, forsvarsspillet vårt blir nøkkelen i dag.

Comment

Det er jo lov å håpe at Brann ønsker å underholde litt på hjemmebane foran nesten en fullsatt Brann stadion. Da kan det åpne seg rom og muligheter for spillet vårt. Det jeg frykter er at Lars Arne Nilsen går for å låse kampen. Lettere sagt drepe kampen og gå for uavgjort. Det høres rart ut å gjøre dette på hjemmebane, men han har gjort det før mot de bedre lagene. Hvis Brann går for å spille ball, så kan vi ha muligheter til å spille de ut. Da må vi spille opp mot vårt beste og det må gå hurtig i lengderetning med gode angrep.

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
                      Huff. Denne kampen blir tøff. Brann er det laget som har scora mest hittil i år og de har sluppet inn nest færrest.

Vi har per nå 7 poeng opp til 1.plass og 7 poeng ned til direkte nedrykk (14.plass).
                      Dette er en nøkkekamp! For begge lag.
                      Brann vil og må ha seier for å ikke tape terreng i gullkampen. Vi må ha 3 poeng for ikke bli hektet helt av.

Dessverre kan jeg ikke se hvordan det engalaget vi har sett i år skal kunne tukte brann i deres egen sildetønne, men man veit jo aldri.
                      Jeg er redd vi blir for pinglete i møtet med et svært fysisk brann, og at vi rett og slett blir kjempet ut av kampen.

I dag må vi utvilsomt spille vårt aller beste og gi absolutt alt, skal vi få noe ut av denne kampen.
                      Vi blir knust på fysikk av dette Brann laget, det er helt sikkert. Vi må gå for å spille de ut rett og slett, og det blir en meget voksen oppgave i dag.

Comment

Jeg blir overrasket om Stengel starter i dag etter å ha slitt med sykdom. I de fleste kampene har jo Lekven blitt foretrukket, sist slapp Stengel til fordi Lekven hadde blitt syk. Da tipper jeg det blir motsatt i dag. Hvem av dem som starter den neste kampen er usikkert, men jeg håper det blir Stengel. I dagens kamp er nok lekven å foretrekke ettersom han er bedre defensivt enn stengel.
                        Ellers gir vel laget seg litt selv Tollås blir eneste norske spiller blant de fem bakerste og foran har vi Daniel, Zahid, Finne og Moa som en svært farlig kvartett. Alle har de vist stigende form i det siste og med tanke på at Zahid også trenger å vise seg fram i overgangsvinduet tror jeg vi får mye glede av dem i dag.
                        Defensivt har vi vært gode sentralt når Lekven og Grindheim har ryddet opp sammen og Tollås og Jääger har funnet tonen. Svakheten vår er på kantene der våre backer ofte er bedre offensivt enn defensivt. Det ligger an til å bli mange mål med andre ord. Drømmen er at vi viser samme effektivitet som mot Tromsø. Tipper på 3-2 seier. Moa og Finne scorer garantert, men om det er daniel Zahid eller noen andre som setter det siste målet er jeg jommen ikke sikker på.

Comment

Det har ikke luktet mål av de avslutningene til Fredheim Holm så langt i sesongen. Han er en veldig god spiller ellers, men de avslutningene hans triller sakte inn til keeper. Ikke farlige i det hele tatt. Får satse på at han har stilt inn foten til i kveld.

Comment

Hva skjer med Keita? Skada ennå?
                            Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
                              Hva skjer med Keita? Skada ennå?
                              Virker som vi har gitt han opp. Tror han er skadefri nå han har i vært fall vært det tidligere uten å bli tatt ut til (brutto)troppen. Hadde store forventninger til han etter de første kampene, men han har ikke vært en stor suksess så langt. Blir overrasket om han er med oss til høsten.

Comment

Working...
                              X