Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Tromsø. Siste match på Ullevaal i morgen, klokka 19.00.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Har tvitra til alle tre journalistene jeg også, uten svar så langt. Ser Klanen har avkreftet at vi piper på eget lag i TV2-tweeten.
    "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

• Originally posted by @tv2kvamme View Post
      Replying to @VisceralNorth
      Hoi. Jeg styrer ikke nettsakene, men ligger gjennom med reaksjoner fra Ullevaal. Uansett: vanskelig å tolke piping ved full tid annerledes.
      Sendte visst til feil TV2-mann og traff "bare" ham som var på Ullevaal... han mener det var rett å tolke det som piping mot eget lag. Det er sjanseløst å nå gjennom til noen med så lite supporterkunnskap.
      "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

• Så selv når han har 100 % feil, så tror han at han har rett? Han får det jo til og med forklart fra de som utgjorde pipingen hva pipingen betydde. Faen å dumme disse folka er. Skulle innimellom tro at når man blir sportsjournalist, så forsvinner halvparten av hjernekapasiteten over natta.

Comment

• Hvorfor er det så ille å bli beskyldt for å pipe på egne spillere etter kampen? Tredje rævva kampen spillerne serverer oss på en uke, klart de skal få høre de.

De vet selv at det de driver med ikke holder mål, det er ikke sånn at pipingen er uberettiget. Om vi synger "Vi gjør alt for vårt kjære Vålerenga" (døv sang, for øvrig) eller om vi piper er uttrykk for det samme. Det er ikke sånn at hverken den ene eller andre tingen sender spillerne ned i kjelleren, sannsynligvis gjør ingen av delene noe fra eller til.

Hvis jeg var spiller vet jeg ihvertfall hva som hadde tent meg mest av unison piping og en lavmælt og sirupstreig sang. Tydeligere beskjed kan man ikke få.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
            Kanskje det er kostholdet?
            Det er ingen umulighet.Men jeg tviler? Jeg antar at han har egen ernæringsfysiolog til denne biten.Jeg tror vell heller det har noe med Deila`s lederstill å gjøre? De sosiale egenskapene.Når det kommer til motivere eller holde moralen oppe i laget.

Comment

• Originally posted by EngaForAlltid View Post
              Både VG og TV2 har blåst opp saker om at Vålerenga-spillerne ble pepet ut av Klanen.

Jeg så de siste minuttene av matchen og fikk med meg pipinga. Men jeg var 99% på at det var Tromsø og drittfotballen deres som ble pepet ut.

Men kan noen værsåsnill avkrefte at vi pepet ut våre egne spillere? Vi er vel ikke Brann-supportere?

Isåfall anbefaler jeg alle å spamme ned innboksen til de journalistene i VG og TV2 som bevisst prøver å sverte klubben.
              Det kan da ikke være så enkelt for nøytrale og/eller media å vite om det pipes mot eget lag eller motstander/dommer? Strengt tatt tror jeg kanskje ikke alle som peip vet det heller...
              Hørtes i hvert fall godt på skjermen.

Comment

• Originally posted by donny View Post
                Det kan da ikke være så enkelt for nøytrale og/eller media å vite om det pipes mot eget lag eller motstander/dommer? Strengt tatt tror jeg kanskje ikke alle som peip vet det heller...
                Hørtes i hvert fall godt på skjermen.
                Hater skrive via mobilen, for det er jo umulig å redigere.

Mente med 'Strengt tatt tror jeg kanskje ikke alle som peip vet det heller...' at om Gaza unisont piper mot TIL, så kan det være enkelt for en mindre ivrig tilskuer / gruppering på hovedtribunen eller andre steder å slenge seg på, kanskje i den tro at det pipes mot det begredelige spillet? Kan jo ikke være lett å vite alltid, selv om man burde vite...

Piping etter kamp er derfor en jævla uting fordi du får sånne oppslag som nå, da intensjonen var noe helt annet. Bedre å slakte motstandere og dommere gjennom sang.

Comment

• Når jeg leser dette som Deila sier: Bård (Finne) kan også true endel bakrom når han spiller på kanten.....hvorfor i h..bruke han som ensom spiss da!!??? Dette er noe av det jeg setter spørsmålstegn ved Deila...fomling i blinde.

Comment

• Må vel si ang det med piping etter kamp, så er jo dette 9/10 ganger gjengs med at hjemmepublikum ikke er fornøyd med sitt lag og resultat ,og når vi spiller 0-0 mot bunnlaget og spiller elendig så kanskje ikke rart at nøytrale og pressen tror det er mot Vålerenga....da får man drite å pipe/bue hvis man er opptatt av at ting ikke skal misforståes

Comment

• Vi piper aldri mot egne spillere, det overlater vi til bønder. Journalistene lyver, men det har vi visst lenge der media har blitt avkledd i sosiale medier. Dagsavisen lyver ikke direkte men gir en skuffende fremstilling fra noen som påstår støtte Vålerenga.

Vi pep mot møkkalaget vi håper er i Obos neste år, men kunne også vært dommeren som trodde tidvis det var håndball han dømte.

Comment

• For alle som var der (spesielt på Gaza) var det rimelig tydelig hvem vi pep på og hvorfor.
                        De drøya tid inn til siste sekund og at dommeren ikke la til nok i utgangspunktet. Ikke la han til noe særlig ekstra heller selv om det ble drøyd på overtid. Derfor kom det piping når fløyta gikk for siste gang!
                        Frustrasjon gjør sånt med deg av og til.

Comment

• Om vi skal endre oppførsel fordi media kan misforstå så har vi tapt. Media skal aldri styre agendaen/oppførselen/sangene/osv vår. Regner med at spellera skjønner hva vi peip på, hvis ikke kan vel noen i klansstyret oppklare det.

Comment

Working...
                          X