Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Semifinale Vålerenga - Sarpsborg 08
Collapse
X
-
Syns det ser bedre ut offensivt selvom vi ikke skaper altfor mye. Dessverre så har både jeg og sikkert spillerne litt angst for at vi slipper inn mål altfor lett, og det tror jeg skaper litt usikkerhet
Leave a comment:
-
HKJ gjør mye bra i dag, men han må jo være Eliteseriens minst målfarlige spiss? I det minste kommer vi jo til noen avslutninger i boks i dag, det er jo noe.
Leave a comment:
-
Alle som hyler at vi må ha en ny midtstopper, det vi trenger er en som kan lage mål!
Leave a comment:
-
Berntsen har vært ok, Grindheim må begynne å treffe på pasninger og HKJ må vise smartness fremfor muskler.
Leave a comment:
-
Jeg syntes det så litt bedre ut i starten med litt fremoverretta fotball når vi vinner ballen, men det funker jo dårlig når de har ledelsen og kan sikre bakover
Leave a comment:
-
Jeg blir kvalm av å se på det her. Vi hadde nok slått de uten alle skadene, men ikke med den gjengen her dessverre. Håper vi ikke rykker ned.
Leave a comment:
-
Da er vi under 1-0.
Da vinner vi desværre ikke...
For et forsvar vi har.......
Leave a comment:
-
And were fucked.... Etablert press får vi jo haugevis av mål av, og overganger motsatt er ingen fare
Leave a comment:
-
Der kom den. Fuck. Hvorfor får Mortensen avslutte helt uforstyrret der?
Typisk at dette kommer når vi har vært inne i en ok periode.
Leave a comment:
-
Herlig kombinasjon Berntsen/ Lundstrøm der. Nesten fra Johansen!
EDIT: Og så blir det mål i rævva rett etterpå. Føkk!
Leave a comment:
-
HKJ får frispark mot seg på alt i dag, tydeligvis.
Ellers syns jeg ikke det har vært så galt i dag. S08 presser selvsagt, men vi henger ok med og har hatt noen gode overganger og en sjanse. At vi ikke har sluppet inn i løpet av de første 20 er forhåpentligvis positivt for selvtilliten.
Leave a comment:
Leave a comment: