Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Semifinale Vålerenga - Sarpsborg 08

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Wild Touch View Post
    Eneste man kan klandre Deila for er overgangsvinduet. Laget er for dårlig... nkelt og greit. Håpe på flaks mot Brann
    Dette laget taper mot Brann også. Det er jeg ganske så sikker på.

Comment

• Fy flate så kjedelig det er å se på et lag tape kamp etter kamp etter kamp... Begynner å minne meg om det norske landslaget på 80 tallet. Noen hederlige resultater inn i mellom...

Comment

• Originally posted by vif fan View Post
        Vi er søppel, vi er søppel, vi er søpplas 12mann...........
        Hvem skriver sånt ??? Uansett, hvem holder du med???

Comment

• Det gikk akkurat så til helvete som jeg fryktet.

Eneste jeg lurer på er hvor mye Sarpsborg måtte betale dommerhora? Hva er dagens pris for en dommer?

Comment

Eneste man kan klandre Deila for er overgangsvinduet. Laget er for dårlig... nkelt og greit. Håpe på flaks mot Brann
            Delvis enig. Det at laget er for dårlig er delvis noe som henger igjen fra en dårlig jobb på overgangsmarkedet her over mange år, både under Reka og Andresen. Samtidig så har Deila hentet inn mange av de spillerne som er her nå og må ta ansvar for det. Vi har et lag som består av en del ok spillere og en del unge spillere som kommer til å bli bedre på sikt, men det er for mange like typer og for lit ekstremferdigheter, spesielt når det kommer til fart og gjennombruddskraft. At VIF anno 2017 ikke er komponert bedre er Deilas ansvar, men at VIF over mange år kronisk har underprestert i forhold til der vi bør være er mer sammensatt og vil ta tid å fikse. Et godt steg på veien vil være å ansette en kompetent sportsdirektør og en speider.

Comment

• Originally posted by bengt View Post
              Det gikk akkurat så til helvete som jeg fryktet.

Eneste jeg lurer på er hvor mye Sarpsborg måtte betale dommerhora? Hva er dagens pris for en dommer?
              Det å skylde på dommeren her er totalt skivebom!

Comment

Er min konklusjon også... var forsåvidt lite å utsette på innsats og vilje i kveld, men laget er rett og slett ikke bedre enn å være en potensielt nedrykkskandidat... vi har INGEN som er noe som helst målfarlige og det så vi nok et eksempel på i kveld. Jeg håper Azemi kan være en spiller som kan score mål, men det er stor fare for at det blir for lite for sent... jeg er genuint bekymra for nedrykk nå, mer enn jeg var i fjor...

og det som er mest frustrerende er at i kveld, som mot RBK på Søndag, så viser vi at vi kan spille gnistrende fotball... men vi har ingen som klarer å skjønne hvor ballen til syvende og sist skal: I MÅL...

Nuvel, jeg er gammel nok til å vite at VIF kommer til å bestå, år etter år, nedrykk eller ei, og jeg kommer til å være med så lenge jeg lever... det vil alltid komme en ny sjanse... men, hadde vært kult med en sportslig god periode snart nå ;-)

Comment

• Billig straffe - men Særp 08 var hakket hvassere før det og.
                  Gutta skal ha for innsatsen - den var i det minste helhjerta.

Kjipt, kjipt, kjipt - tenk om vi Kjelsrud Johansen hadde satt inn 1-0 ... (osv.)

Nå må vi berge plassen - uenig med pessimistene som mener vi rykker ned. ALT er liksom kjipt rett etter et surt, surt tap - men de 9 kampene igjen, er ikke tapt. Vi skal klare oss !

Comment

• Originally posted by Robban65 View Post
                    Ja, han var ikke bra, men i motsetning til søndag så hadde ikle dommer noe å si for utfallet av denne kampen

Comment

• Originally posted by Robban65 View Post
                      Les en gang til. Vi tapte for vi er vaksinert mot å skåre.

Comment

• Originally posted by san Paolo View Post
                        Billig straffe - men Særp 08 var hakket hvassere før det og.
                        Gutta skal ha for innsatsen - den var i det minste helhjerta.

Kjipt, kjipt, kjipt - tenk om vi Kjelsrud Johansen hadde satt inn 1-0 ... (osv.)

Nå må vi berge plassen - uenig med pessimistene som mener vi rykker ned. ALT er liksom kjipt rett etter et surt, surt tap - men de 9 kampene igjen, er ikke tapt. Vi skal klare oss !
                        Jeg tror vi tar 4-7 poeng på de 9. La oss håpe viking og tromsø fortsetter å være enda dårligere enn oss.
                        Eller at det ser til helvete å løsne snart da selvsagt. Det hadde jo vært det deiligste. Det ser bare ikke ut som det er så realistisk å håpe på akkurat i øyeblikket.

Comment

Du skrev: Eneste jeg lurer på er hvor mye Sarpsborg måtte betale dommerhora? Hva er dagens pris for en dommer?
                          Så hva mener du med det her?

Comment

• Nå er jeg drittlei. Men hvem av de som kommenterer her nå, var på kampen? Ren nysgjerrighet.

Fy faen for et vintervindu Deila må gjøre!

Comment

• Originally posted by vif fan View Post
                              Vi er søppel, vi er søppel, vi er søpplas 12mann...........
                              Det oser ikke akkurat 12. mann av innlegget ditt..
                              In the beginning the Universe was created.
                              This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                              - Douglas Adams

Comment

Ikke bare det. Vi greier knapt å skape noe. Vi spiller ikke som ett lag og de individuelle ferdighetene er under enhver kritikk. Eneste som får godkjent er Ejuke og Adam.

Comment

Working...
                                X