Originally posted by Wild Touch
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Semifinale Vålerenga - Sarpsborg 08
Collapse
X
-
Originally posted by Wild Touch View PostEneste man kan klandre Deila for er overgangsvinduet. Laget er for dårlig... nkelt og greit. Håpe på flaks mot Brann
Comment
-
Originally posted by Wild Touch View PostEneste man kan klandre Deila for er overgangsvinduet. Laget er for dårlig... nkelt og greit. Håpe på flaks mot Brann
og det som er mest frustrerende er at i kveld, som mot RBK på Søndag, så viser vi at vi kan spille gnistrende fotball... men vi har ingen som klarer å skjønne hvor ballen til syvende og sist skal: I MÅL...
Nuvel, jeg er gammel nok til å vite at VIF kommer til å bestå, år etter år, nedrykk eller ei, og jeg kommer til å være med så lenge jeg lever... det vil alltid komme en ny sjanse... men, hadde vært kult med en sportslig god periode snart nå ;-)
Comment
-
Billig straffe - men Særp 08 var hakket hvassere før det og.
Gutta skal ha for innsatsen - den var i det minste helhjerta.
Kjipt, kjipt, kjipt - tenk om vi Kjelsrud Johansen hadde satt inn 1-0 ... (osv.)
Nå må vi berge plassen - uenig med pessimistene som mener vi rykker ned. ALT er liksom kjipt rett etter et surt, surt tap - men de 9 kampene igjen, er ikke tapt. Vi skal klare oss !
Comment
-
Originally posted by san Paolo View PostBillig straffe - men Særp 08 var hakket hvassere før det og.
Gutta skal ha for innsatsen - den var i det minste helhjerta.
Kjipt, kjipt, kjipt - tenk om vi Kjelsrud Johansen hadde satt inn 1-0 ... (osv.)
Nå må vi berge plassen - uenig med pessimistene som mener vi rykker ned. ALT er liksom kjipt rett etter et surt, surt tap - men de 9 kampene igjen, er ikke tapt. Vi skal klare oss !
Eller at det ser til helvete å løsne snart da selvsagt. Det hadde jo vært det deiligste. Det ser bare ikke ut som det er så realistisk å håpe på akkurat i øyeblikket.
Comment
-
Originally posted by vif fan View PostVi er søppel, vi er søppel, vi er søpplas 12mann...........In the beginning the Universe was created.
This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
- Douglas Adams
Comment
-
Comment