Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Semifinale Vålerenga - Sarpsborg 08

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by vif fan View Post
    Vi er søppel, vi er søppel, vi er søpplas 12mann...........
    Faen så patetisk. Satt du her inne under kamp?

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
      Nå er jeg drittlei. Men hvem av de som kommenterer her nå, var på kampen? Ren nysgjerrighet.

Fy faen for et vintervindu Deila må gjøre!
      Drit i å guilte folk fordi de ikke er på kamp. Kan være gode grunner til å ikke være det. Man er ikke noe mindre supporter av den grunn.

Comment

• Originally posted by JorgenH View Post
        Drit i å guilte folk fordi de ikke er på kamp. Kan være gode grunner til å ikke være det. Man er ikke noe mindre supporter av den grunn.
        Gjør jeg det. Ren nysgjerrighet.

Comment

Oppfattet det som at du prøvde å score et poeng. Hvis ikke så beklager jeg. Mulig jeg er cirka 30% mer irritabel enn vanlig i kveld.

Comment

• Redde plassen. Sportssjef med oversikt inn. ETT hælvetes vintervindu med kvalitet inn.

Comment

• Originally posted by Robban65 View Post
              Du skrev: Eneste jeg lurer på er hvor mye Sarpsborg måtte betale dommerhora? Hva er dagens pris for en dommer?
              Så hva mener du med det her?
              Akkurat det jeg skrev. Og vi tapte pga vi var ræva, men det går an å ha to tanker i hodet samtidig

Comment

Jeg var og nå er det lille snevet som var igjen av optimisme knust. Etter treningskampene i vinter trodde jeg vi hadde noe på gang. Da vi røyk på 3 strake tap etter åpningen så ble mye ødelagt men optimismen til en ny stadion var der uansett. Nå har vi 1-5 på vår nye hjemmebane og ingen ting tyder på bedring. Bonusen nå får være at vi klarer oss.

Comment

• Skjønte ikke hvorfor Berntsen ble byttet ut. Han spilte vel sin beste kamp for året. Og hvorfor ikke sette inn på Azemi i fra start 2. omg. Deila virker veldig usikker i spillervalgene sine... 1-5 etter 2 kamper på ny stadion. Ikke akkurat et fort enda, men...

Comment

Nå er jeg drittlei. Men hvem av de som kommenterer her nå, var på kampen? Ren nysgjerrighet.

Jeg var selvfølgelig på kampen.

Deila evner ikke å hente noe kvalitet, vi må først få tak i en sportssjef!

Comment

• Herre for en stemning det var på kampen. Bønda blei rævkjørt vokalmessig!!
                      Bare synd gutta på banen ikke overkjørte bønda på samme måten.
                      Og forbanna irriterende måten vi gir bort sjansen som de får 1-0 på. Den setter kampen og etter hvert blir det bare verre.
                      Men spillemessig mener jeg vi er helt på høyden. Bare vi byner å score så redder vi plassen relativt greit. Men det ser ikke helt ut til at vi skal byne å score.

Ny kamp på søndag. Da blir det mer motstand på tribunen. Måtte vi overkjøre Brann både på banen og tribunen til slutt.

Comment

Jeg var ikke på kamp i dag. Kan godt være jeg hadde vært det, om ikke..
                        1. Jeg hadde vært sjuk, og...
                        2. Jeg ikke hadde hatt kamp meg eget lag samtidig.
                        Det sagt, etter å ha sett kampen hjemmefra så angrer jeg ikke spesielt på at jeg ikke kom meg på denne.

Comment

• Dette er virkelig Deila sin fortjeneste. Han bar solgt oss ut av cupen og ut av eliteserien. Vi taper ikke ufortjent heller. Vi taper særs fortjent! Gutta er sirumpa, treige og beveger seg elendig. Enkelte snakker om ballbesittelse.. Hvilken ballbesittelse da? Vi slår langt på en ensom HKJ hver jævla gang. Dette er den mest ineffektive spillestilen jeg har sett i Vålerenga, noen gang. Og Deila må ta skylden for det. For dette er ikke liv laga!

Gratulerer til Vålerenga for tidenes dårligste høstsesong! Og med det spillermaterialet vi har så ser jeg absolutt ingen bedring i sikte heller. Forsvaret åpner opp for den ene sjansen til motstander etter den andre. Og spissene våre jobber for ingenting! Nå er jeg faktisk stygt redd for at vi rykker ned!
                          VAR, nei takk!

Comment

• Ikke vår verste kamp, men man (jeg i hvertfall)står liksom ikke med følelsen av at "dette blir farlig" når vi passerer midtbanen. Til det er gutta altfor unøyaktige, altfor utydelige i bevegelsene overfor hverandre og altfor nølende når de faktisk kan fyre av. Det siste henger vel sammen med manko på selvtillit.
                            Denne stallen trenger en solid opprydning etter sesongen. Ut med alt daukjøtt, nytt og gammalt! Gamle spillerere som nesten ikke kan trene, langt mindre spille kamper, bør få grei beskjed om at de er aller sist i rekka og ikke kan regne med spilletid. Kanskje de da tenker at en jobb i administrasjonen ikke er så verst og legger opp. Stallen må balanseres med ulike spilertyper i alle ledd , treningsmengden må opp. Men først nå gjelder det å sette alle kluter til så 2017-sesongen ikke ender med nedrykk. Dette trodde jeg ALDRI kunne skje der jeg sto på Kadettangen en iskald lørdag i Mars (tror jeg det var) og vi rundspilte Sandefjord. Patetisk sesong!
                            Vi er Vål'enga!!

Comment

• Originally posted by McCabre View Post
                              Jeg var ikke på kamp i dag. Kan godt være jeg hadde vært det, om ikke..
                              1. Jeg hadde vært sjuk, og...
                              2. Jeg ikke hadde hatt kamp meg eget lag samtidig.
                              Det sagt, etter å ha sett kampen hjemmefra så angrer jeg ikke spesielt på at jeg ikke kom meg på denne.
                              Et tillegg til egen post :
                              Jeg er generell tilhenger og utøver av å gå i seg sjøl først for å se etter forbedringer. I dette tilfellet er det imidlertid ikke på supporter - sia det skårter; det er på fotball - sia.

Jeg har hatt sesongkort siden 2010, og med unntak av nettopp den sesongen, har vi kronisk underprestert hver eneste sesong. Klubben må regne med at tilskuertallet vil fortsette å falle så lenge laget presterer så lite.
                              Vi må også forstå at det ikke vil være nok med en sesong med brukbare resultater for å få folk tilbake igjen. To gode på rad kan holde, men ikke en. Det tar tid å vinne tilbake tilliten etter årevis med dårlige resultater.

Å prøve å gi folk dårlig samvittighet for dette fungerer mot sin hensikt, så vennligst bare slutt.

Comment

• Aldri har jeg skammet meg over å være Vålerengasupporter i de 13 årene jeg har hatt sesongkort, før Supportersvingen (der jeg også står) kalte til seg spillerne på slutten av kampen og skjelte dem ut så det sang. Her har vi et lag som sliter med selvtilliten, og som taper mot et mye bedre lag, så skal de få gjennomgå av "supporterne" etter kampen også. Skammelig. Jeg synes faktisk ikke det var innsatsen det stod på i dag.

Comment

Working...
                                X