Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Semifinale Vålerenga - Sarpsborg 08

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Når kommer mailen om billett til semifinalen? Ser på kontoen min på ticketmaster at billett er reservert, men jeg får ikke kjøpt den.

Comment

Originally posted by Loffen View Post
      Ser at klubben ser for seg 230 kr for supportertribunen; http://www.ticketmaster.no/event/548669
      Det synes jeg var stivt. Semifinalene pleier jo ikke å ha all verdens med besøkstall.
      Ikke uenig i at 230 er stivt for de mest trofaste, men er usikker på hvor mange flere som hadde kommet om man halverte prisen. Tror ikke tilskuertallet hadde dobla seg (som jo må til om inntektene skal blir de samme). Er uansett for sent for klubben å endre det nå som salget er i gang.

Men, nysgjerrig som jeg er sjekka jeg tilskuertallene i semifinalene de 3 siste årene. Tilskuertallet i kampen står rett etter lagene og hjemmelagets snitt i serien samme år står i parentes.
      2016 - RBK-B/G 12453 (17585) - Godset-KIL 7447 (6826)
      2015 - RBK-Stabæk 9932 (18093) - Viking-Sarp 12942 (10272)
      2014 - Stabæk-Molde 4938 (3835) - Odd-Sarp 12293 (10014)

Det er altså bare i Trondheim en semifinale trekker færre folk enn en gjennomsnittlig seriekamp. Alle andre har bedre besøk enn snittet i serien. Godset hadde bare 9% over, mens Viking, Stabæk og Odd hadde mellom 25 og 30% over seriesnittet.

Om vi får 15% flere enn seriesnittet så langt bikker vi 10000 tilskuere. Jeg innbiller meg at boosten ny stadion gir sørger for at vi blir flere enn det. Særlig om vi slår Sarp i åpningskampen.

Og snakker om sola - nå kom mail fra klubben om hvordan jeg kjøper billett der jeg har sesongkort, så nå kjøper jeg i alle fall min billett, også håper jeg vi sees

Comment

Fikk mail jeg og. Helt genialt at det kan kjøpes på nett og registreres på sesongkortet! Spesielt når Sjappa har åpningstider som bankene på 80-tallet.

Comment

Finnes det noen nettløsning for oss som kjøpte Vallekort i Sjappa? Har ikke fått noen mail i alle fall.

Comment

Originally posted by Mikkell View Post
            Finnes det noen nettløsning for oss som kjøpte Vallekort i Sjappa? Har ikke fått noen mail i alle fall.
            Tror kortet ditt må være registrert med en mailadresse og du må opprette profil på Ticketmaster med samme e-postadresse.
            Men, om du ikke har fått e-post kan det jo tyde på at kortet ditt ikke er linka til en e-postadresse, så da er du like langt...

Comment

Jeg synes reservering med nettløsning er et glitrende tiltak. Får vi til det på bortebilletter og? Ikke at selve kortet kan brukes, men at man har reservert plass og kan kjøpe billett på nett. Nok et godt tiltak for å fylle tribunen. =)

Comment

Originally posted by Mikkell View Post
                Vi har ingen data på 25 prosent av alle med sesongkort eller Vallekort. Av de 75 prosentene som er igjen, får vi kanskje 10 prosent i retur på grunn av feil adresse.

Når vi har fått unna det verste kjøret med åpningshelga, kan man dra til Sjappa og få hjelp til å registrere rette detaljer på rett kort. Da vil alt bli mye enklere for alle egentlig.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                  Vi har ingen data på 25 prosent av alle med sesongkort eller Vallekort. Av de 75 prosentene som er igjen, får vi kanskje 10 prosent i retur på grunn av feil adresse.

Når vi har fått unna det verste kjøret med åpningshelga, kan man dra til Sjappa og få hjelp til å registrere rette detaljer på rett kort. Da vil alt bli mye enklere for alle egentlig.
                  Tusen takk for svar!

Comment

Originally posted by Loffen View Post
                    Dette er riktig.
                    Men NøFF gikk høyt ut før denne sesongen om at i år skulle det legges til rette for deltakelse i Europa.
                    Så de har lært, selv om det tok j**** lang tid. Det bør alle være fornøyd med..
                    Nå har jo vi vært pølsepapir klubben nr 1 i alle år da, så det er vel vår feil at vi ikke søker om å få kampen flyttet, slik RBK alltid er tidlig ute med å gjøre. Molde har søkt tidlig å fått kamper flyttet, det samme har Odd og Haugesund. Det gjelder ikke bare RBK, men man må søke i god tid så de rekker å omberamme kampene.

Jaja nok om det. Gleder meg til vi knuser S08 to ganger på rad på nye stadion

Comment

Egentlig en liten filleting men, jeg var i Sjappa for å kjøpe billett til denne kampen på lørdag, fordi jeg ville ha Klanspris og ikke 230-kronersbillett som Supportertribuna går for på nett. Da jeg skulle betale fikk jeg beskjed om at prisen var 230 uansett, og at dette var nytt. Stemmer dette? Isåfall bør ikke klubben markedsføre at medlemmer får rabatterte priser. (Vet at 30 kroner er lite penger, men det er et prinsipp)

Comment

Solgt 4000 billetter.

http://www.vif-fotball.no/nyheter/sl...aa-semifinalen

Comment

I underkant av hva jeg hadde forventa, men fortsatt én uke til match.

Har klubben laget plakater til denne kampen som kan kan skrive ut selv, og henge opp på egenhånd? (Slik de hadde før kampene mot RBK og LSK)

Comment

Originally posted by Shtian View Post
                            I underkant av hva jeg hadde forventa, men fortsatt én uke til match.

Har klubben laget plakater til denne kampen som kan kan skrive ut selv, og henge opp på egenhånd? (Slik de hadde før kampene mot RBK og LSK)
                            Vi hadde det til åpningshelga også, men nesten ingen som verken henta plakatene eller lasta de ned (for så å printe de ut). Lå som toppsak på vif-fotball.no lenge ifbm saken om åpningshelga. Det samme var tilfellet med tidligere kamper også.

Vi lever i en digital verden så jeg tror den beste måten å gjøre folk oppmerksom på disse kampene, er å dele arrangementene våre på Facebook, eventuelt gå old school og få med venner og familie.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                              eventuelt gå old school og få med venner og familie.
                              Check! Tar med meg sju venner på hovedtribunen.

Comment

Parkering på semifinalen til de som trenger det.

http://www.vif-fotball.no/nyheter/pa...pa-semifinalen

Comment

Working...
                                X