Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Semifinale Vålerenga - Sarpsborg 08

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Loffen View Post
    Hovedutfordringen i denne kampen, som i serien, er hvem som skal score mål for oss og hvordan vi skal hindre baklengs.
    La oss håpe på at vi scorer tidlig, for en gangs skyld.
    Evt. så tror jeg på fordel oss desto lenger tid det tar før noen av lagene scorer.

Stumpene av denne sesongen kan reddes med cupfinale (men vi må holde oss i ES også).
    Det er sant ja, men for å skåre så må vi skape sjanser...
    Det har vi ikke vært gode til frem til i dag denne sesongen, men kanskje det løsner om et par dager.

Comment

Seriøst så driter jeg i hele cupn så lenge vi holder oss oppe i eliteserien, men ja takk begge deler. Vil se følgende:
      Kwara eller Sandberg i mål, et fett
      Lundstrøm Tollås Enar Næsberg/Jukle
      Lekven-Grindheim - Stengel - Dønnum/Jukle
      DFH ( 10'r)
      Kjelsrud

Comment

Den viktigste kampen nå, da jeg er overbevist om at vi redder dette til slutt.

Møt opp på Onsdag. Får vi en Cupfinale og vinner den, er det Europa 2018.

http://www.vif-fotball.no/nyheter/ve...til-heksegryta

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post

Hvor mange tipper dere at møter opp til denne kampen? Avspark kl 2015 på en onsdag er ikke akkurat drømmen for barnefamilier. Er det allikevel lov å håpe at vi bikker 10 000 solgte billetter?
          Svært lite som tilsier at vi skal slå Sarpsborg i denne kampen, men ballen er rund og cup er cup. Kan vi håpe på et mirakel i flomlyset på Valle?

Comment

Originally posted by Disig View Post
            Kan vi håpe på et mirakel i flomlyset på Valle?
            Selvfølgelig kan vi det! Ett skudd I mål er det lille mirakelet vi trenger.
            Vi har fortsatt til gode å avgi poeng i en kamp vi har scoret først denne sesongen, jeg bare nevner det (for tredje gang her inne)

Comment

Originally posted by Shtian View Post
              Selvfølgelig kan vi det! Ett skudd I mål er det lille mirakelet vi trenger.
              Vi har fortsatt til gode å avgi poeng i en kamp vi har scoret først denne sesongen, jeg bare nevner det (for tredje gang her inne)
              Er bare så ekstremt kjedelig at for at den teorien din skal holde mål så må vi både få tildelt det første avsparket og samtidig score mål direkte på dette. For du kan være helt sikker på at vi kommer til å slippe inn mål ved første mulighet.

Comment

Originally posted by bengt View Post
                Riktig at det blir verre på onsdag, spennende inntil annet skjer...

Men skjønner prioriteringen godt. Medalje i fotball er ikke verdt en dritt. Eneste som gjelder er seriemesterskapet, og det ble klart for lenge siden.
                Gullet har da ikke vært avgjort lenge. Sarpsborg hadde alle muligheter til å komme helt opp i ryggen på RBK. I tillegg skal de møte RBK om ikke lenge. Dette var en skikkelig bommert av Bakke. Han skal slite med å finne argumenter for hvorfor har sparte 6-7 spillere i denne kampen. Det hadde holdt å spare 2-3.

Comment

Laget trenger vår støtte mer enn noen gang! er Jaager klar til denne kampen, noen som vet?

Comment

Forventer at Grindheim tar skikkelig tak i denne kampen som han gjorde i kvartfinalen mot RBK. Nå fikk han hvile i helgen mot RBK også.

Comment

Solgt 7000 billetter, forventes 10000 i morgen.

http://www.vif-fotball.no/nyheter/fo...pa-semifinalen

Revansje!

Comment

Solgt 7000 billetter, forventes 10000 i morgen.

http://www.vif-fotball.no/nyheter/fo...pa-semifinalen

Revansje!
                        Ser VG prøver å selge det som "glissne tribuner i Vålerengas andre hjemmekamp på ny stadion". 10.000 er på ingen måte et bra tall mtp. det er en semi-finale, ny stadion etc. Men semi-finaler er da aldri noe særlig godt besøket heller? Hverken for oss eller for andre lag, med mindre det er typ Hødd eller Kongsvinger?

Comment

RBK hadde 12 000 i sin semi mot Glimt i fjor. Lerkendal har kapasitet rett under 22 000. Vanligvis dårlig besøkt på cupen, og onsdag 2015 er ikke verdens beste tidspunkt å dra på kamp for folk flest.

Comment

Originally posted by Septiktank View Post
                            Ser VG prøver å selge det som "glissne tribuner i Vålerengas andre hjemmekamp på ny stadion". 10.000 er på ingen måte et bra tall mtp. det er en semi-finale, ny stadion etc. Men semi-finaler er da aldri noe særlig godt besøket heller? Hverken for oss eller for andre lag, med mindre det er typ Hødd eller Kongsvinger?
                            Rosenborg hadde 9000 i kvarten mot oss. 10.000 på en semi mot 08 som cupen har blitt, er da virkelig helt ok tall. Skrev VG om de glisne tribunene til Rosenborg i fjor? Jeg tviler. Er så mange søppelaviser og "journalister" i Norge.

Comment

Stokken mater sine kollegaer i vg med negativitet, dessverre ser han det meste som skjer i klubben på godt og vondt.
                              Når var det sist de skrev noe positivt om klubben?
                              Jeg skjønner bare ikke hvorfor de skal skrive om negative tilskertall før selve kampen har vært.

Comment

Originally posted by christer1913 View Post
                                Stokken mater sine kollegaer i vg med negativitet, dessverre ser han det meste som skjer i klubben på godt og vondt.
                                Når var det sist de skrev noe positivt om klubben?
                                Jeg skjønner bare ikke hvorfor de skal skrive om negative tilskertall før selve kampen har vært.
                                Noen som sitter med tall på tilskuertall i semien de siste 10 årene?
                                For the fashion and the passion

Comment

Working...
                                X