Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Semifinale Vålerenga - Sarpsborg 08

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Loffen View Post
    Hva slags beløp avhenger av medieavtalen.
    NSFs kampreglement sier følgende om fordelingen:
    "
    § 7-5.Cupkassen
    ..............

Med andre ord: de lagene som ryker ut av semien får 5 % hver seg av evt. overskudd fra cupkassen i premiepenger.
    Det er da verdt å merke seg at tapende finalist sitter igjen med det samme (1/3 av 15 % er 5 %)
    Takk skal du ha!!
    For de som kan styre sitt eget lag:
    vif.managerleague.com

Comment

Mulig det står noe om dette i en annen tråd, men en av våre gutter skal (antakelig) minnes i dag.
      http://www.vg.no/nyheter/innenriks/k...am/a/24144584/

Comment

Dæven steike å nervene er i høyspenn nå.
        Føler denne kampen definerer sesongen.
        Får vi cupfinale og berger plassen i eliteserien er det greit.
        Taper vi idag er sessongen helt fiasko.
        Men jeg kan ikke se hvordan vi skal slå sarpsborg med det spillet vi har spilt de sisste månedene.
        Trenger gud og jesus og alt med oss idag.
        Kom igjen Enga, Amen.

Comment

Dagens utvalgte!

33 Adam Larsen Kwarasey
          5 Robert Lundström, 4 Jonatan Tollås Nation, 3 Enar Jääger, 22 Ivan Näsberg
          14 Herman Stengel, 27 Samuel Kari Fridjonsson, 19 Christian Grindheim
          21 Simen Juklerød, 20 Henrik Kjelsrud Johansen, 15 Daniel Berntsen

Gøy at Stengel får fornyet tillit. Deila har også skjønt at Juklerød må brukes å høyreving, men er skeptisk til om Nåsberg er klar.. Jeg liker egentlig det laget her. Ingen innoverkanter, men rene vinger!

Comment

Originally posted by tordvif View Post
            Jeg liker egentlig det laget her. Ingen innoverkanter, men rene vinger!
            Om Jukle spiller på høyrekanten blir han vel en innoverkant? Han hadde jo et par kjempekamper der hvor han trakk seg inn og putta..

Ellers spent på Samuel. Han har fått mye tillit i det siste, og må være god på trening.
            Usikker på Berntsen på kant, men unner han virkelig å lykkes snart!

Comment

Originally posted by j_robber View Post
              Om Jukle spiller på høyrekanten blir han vel en innoverkant? Han hadde jo et par kjempekamper der hvor han trakk seg inn og putta..
              Det stemmer at han kan trekke innover også ja, men i motsetning til for eksempel Fredheim Holm så har Juklerød hurtighet til å sette fart ned mot dødlinja og legge inn. Fredheim Holm vendte jo konstant innover, fordi han ikke har noe særlig hurtighet. Det er jo ikke så heldig når planen offensivt er å komme rundt på kant for å legge innlegg akkurat.

Comment

Originally posted by tordvif View Post
                Det stemmer at han kan trekke innover også ja, men i motsetning til for eksempel Fredheim Holm så har Juklerød hurtighet til å sette fart ned mot dødlinja og legge inn. Fredheim Holm vendte jo konstant innover, fordi han ikke har noe særlig hurtighet. Det er jo ikke så heldig når planen offensivt er å komme rundt på kant for å legge innlegg akkurat.
                Så lenge Juklerød er venstrebeint og spiller på høyre så blir han nok en innoverkant. Hvis han setter fart ned mot dødlinja så må han stoppe opp for å legge ballen over på venstre uansett, og da blir man en lite effektiv utoverkant. Jeg tipper dog at Berntsen blir høyrekant og Juklerød blir venstrekant, og at du dermed får ønsket ditt med en utoverkant. Begge er venstrebeinte, og da gir det mest mening at den kjappeste av de skal være utoverkanten.

Comment

Å fy faen det her kommer til å bli grusomt. Du hørte det her først dessverre.
                  I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Spennende å se nå da, om vi holder 10 min uten baklengs i dag!

Comment

• Originally posted by Trasskuken View Post
                      Spennende å se nå da, om vi holder 10 min uten baklengs i dag!
                      Jeg setter alltid 50kr på mål før 10 min. Helt greit for meg om den ikke går inn.

Comment

• Originally posted by JorgenH View Post
                        Jeg setter alltid 50kr på mål før 10 min. Helt greit for meg om den ikke går inn.
                        Den gikk ikke inn.
                        Men om ikke vi løfter oss, spørs det om vi holder 10 til.

Comment

• Mål preger kamper. Vi trenger et mål for å prege kampen.

Comment

• 15 min uten baklengs 😱

Comment

• 20 minutter uten baklengs! Da har jeg trua! :-)

Comment

• HKJ får frispark mot seg på alt i dag, tydeligvis.

Ellers syns jeg ikke det har vært så galt i dag. S08 presser selvsagt, men vi henger ok med og har hatt noen gode overganger og en sjanse. At vi ikke har sluppet inn i løpet av de første 20 er forhåpentligvis positivt for selvtilliten.

Comment

Working...
                                X