Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Jeg syntes det så litt bedre ut i starten med litt fremoverretta fotball når vi vinner ballen, men det funker jo dårlig når de har ledelsen og kan sikre bakover
HKJ gjør mye bra i dag, men han må jo være Eliteseriens minst målfarlige spiss? I det minste kommer vi jo til noen avslutninger i boks i dag, det er jo noe.
Syns det ser bedre ut offensivt selvom vi ikke skaper altfor mye. Dessverre så har både jeg og sikkert spillerne litt angst for at vi slipper inn mål altfor lett, og det tror jeg skaper litt usikkerhet
Berntsen har vært ok, Grindheim må begynne å treffe på pasninger og HKJ må vise smartness fremfor muskler.
HKJ har både muskler og smartness. Ser du ikke at han dukker opp riktig og der hvor ballen er i boks hele tiden? Det han mangler og som han ikke har er avslutningsferdigheter. Han mangler generelt ferdigheter med ballen og sluttprodukt. Berntsen og Fridjonsson har vært gode. Årsbeste av Berntsen.
Comment