Originally posted by Robban65
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Semifinale Vålerenga - Sarpsborg 08
Collapse
X
-
Originally posted by Mujahedin View PostKjelsrud Johansen er en helt! Alltid på. Jeg skal aldri slenge dritt om han uansett hvor mye han bommer.
Ellers ser jeg kampen på TV, og herrefred for en lyd under "St. Hallvards menn". Heia, heia VIF!
Mvh Mujahedin
Ellers synes jeg vi spiller til tider veldig bra.
Comment
-
Originally posted by Nils_de-Noia View PostHåper jeg tar feil, men klarer ikke å se dette laget snu kampen i 2.omgang. Tvilsomt forsvarsspill og tannløst i angrep pleier sjelden å gi gode resultater.
Comment
-
Originally posted by Nils_de-Noia View PostHåper jeg tar feil, men klarer ikke å se dette laget snu kampen i 2.omgang. Tvilsomt forsvarsspill og tannløst i angrep pleier sjelden å gi gode resultater.
Comment
-
Originally posted by JorgenH View PostMulig jeg er litt for positivt, men jeg synes vi er mindre tannløse i angrep enn på lenge. Med en mer målfarlig spiss kunne resultatet annerledes ut.
Comment
-
Kjeldsrud er en typisk big-man i en 4-4-2 spør du meg. Ved siden av Moa eller Finne tror jeg det ville blitt farlig.
Jeg skulle riktignok likt å se en 3-5-2 med lundstrøm og jukle som vingbacker. Nakkim, jaager og nation som stoppere. Lekven, grindheim og fridtjof på midten (roller kan andre fordele på de tre) og da kjeldsrud sammen moa/finne på topp.
Comment
Comment