Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Semifinale Vålerenga - Sarpsborg 08

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Robban65 View Post
    Alle som hyler at vi må ha en ny midtstopper, det vi trenger er en som kan lage mål!
    Det ene utelukker ikke det andre.

Comment

• Å hjelpe meg tom Norlie er helt jævla ubrukelig. Jeg blir faktisk forvirret hver gang han åpner kjeften

Comment

• Syns for øvrig vi hadde noen fine angrep og med litt bedre foran kassa ferdigheter så hadde vi scora.

Comment

• Kjelsrud Johansen er en helt! Alltid på. Jeg skal aldri slenge dritt om han uansett hvor mye han bommer.
          Ellers ser jeg kampen på TV, og herrefred for en lyd under "St. Hallvards menn". Heia, heia VIF!

Mvh Mujahedin

Comment

• Håper jeg tar feil, men klarer ikke å se dette laget snu kampen i 2.omgang. Tvilsomt forsvarsspill og tannløst i angrep pleier sjelden å gi gode resultater.

Comment

• Originally posted by Mujahedin View Post
              Kjelsrud Johansen er en helt! Alltid på. Jeg skal aldri slenge dritt om han uansett hvor mye han bommer.
              Ellers ser jeg kampen på TV, og herrefred for en lyd under "St. Hallvards menn". Heia, heia VIF!

Mvh Mujahedin
              Det skal ikke stå på innsatsen til Kjelsrud Johansen nei, der er han helt rå. Men det hjelper jo lite når han har 3 mål på 70 Eliteseriekamper ellerno som de sa her i stad. Det blir ikke mål av sånt og han er spissen vår.

Ellers synes jeg vi spiller til tider veldig bra.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                Håper jeg tar feil, men klarer ikke å se dette laget snu kampen i 2.omgang. Tvilsomt forsvarsspill og tannløst i angrep pleier sjelden å gi gode resultater.
                Jeg har dessverre vanskeligheter med å se at dette skal snu selv. Hvem skal score målene? Vi kan jo håpe på ett hodestøt fra Kjelsrud Johansen, men til nå har de fleste innleggene kommet langs bakken og der er han ikke god. Er det Azemi som skal komme innpå å bli matchvinner? Dønnum kanskje?

Comment

Håper jeg tar feil, men klarer ikke å se dette laget snu kampen i 2.omgang. Tvilsomt forsvarsspill og tannløst i angrep pleier sjelden å gi gode resultater.
                  Mulig jeg er litt for positivt, men jeg synes vi er mindre tannløse i angrep enn på lenge. Med en mer målfarlig spiss kunne resultatet annerledes ut.

Comment

• Originally posted by JorgenH View Post
                    Mulig jeg er litt for positivt, men jeg synes vi er mindre tannløse i angrep enn på lenge. Med en mer målfarlig spiss kunne resultatet annerledes ut.
                    Enig i det. Vi kommer jo til i hvert fall 2 store sjanser, men Kjelsrud Johansen kan jo ikke avslutte. Jeg tror de innleggene må komme i lufta, der er han god.

Comment

• Originally posted by JorgenH View Post
                      Ja, men nå tok jeg altså utgangspunkt i det laget vi har da

Comment

• Kjeldsrud er en typisk big-man i en 4-4-2 spør du meg. Ved siden av Moa eller Finne tror jeg det ville blitt farlig.
                        Jeg skulle riktignok likt å se en 3-5-2 med lundstrøm og jukle som vingbacker. Nakkim, jaager og nation som stoppere. Lekven, grindheim og fridtjof på midten (roller kan andre fordele på de tre) og da kjeldsrud sammen moa/finne på topp.

Comment

• Hva har egentlig skjedd med Lundstrøm? Gang på gang mister han ballen mens han fører langs linja. Synes han har vært skikkelig tam hele sesongen.

Comment

Ja, men nå tok jeg altså utgangspunkt i det laget vi har da
                            Men så er det altså noe å se litt bak resultatet og, da

Comment

• Jeg for min del er lei av å se bak resultater, jeg vil se resultater!

Comment

• Nå er altså det nye at vi er gode i 1 omgang og ræva i 2 omgang.

Comment

Working...
                                X