Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for vinteren 2017/18

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Keita er en humørspiller og har ikke vært i form på evigheter.Jeg stiller spørsmålstegn til holdningene hans. Han er ikke en spiller man tar med seg opp til kalde Tromsø, og ikke en spiller man tar med seg i krigen.

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post
      De har flyttet han innad i city group eller hva det heter. Dette for å omgå kronglete mls-regler hva gjelder overganger.
      Det siste jeg leste var at IFK ville låne ham. Tenk dere vestgøtene hadde revna om vi hadde snytt dem for nok en signering. Haha.
      Det alene er jo verdt signeringen.

Vet det er en del her inne som misliker Mix og/eller faren hans. Dette vet jeg ingenting om. Men mix er mye bedre enn de vi allerede har. Spennende rykte.
      Faren(agenten) hans er sleip ja, men tror ikke det hadde blitt noen problemer når det bare er snakk om ett utlån. Mix er en god spiller, men akkurat på indreløper posisjonene så har vi ganske mange spillere. Litt skeptisk til at en spiller på lån skal ta opp plassen. Vi har Abdi, Agyiri som allerede er på lån, Fridjonsson og Berntsen.

Han kan sikkert spille sentralt også, men der har vi Lekven, DFH og Horn Myhre.

Jeg tror nok Mix hadde tatt en plass på midtbanen hvis han hadde kommet da.

Comment

• Dønnum, Finne, Berntsen og Grødem skal i utgangspunktet holde som backup på kantene for Juklerød og Ejuke. Men jeg hadde ikke takket nei til en god kantspiller til inn i troppen. Avhenger sikkert litt av om vi blir kvitt noen først.

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
          Dønnum, Finne, Berntsen og Grødem skal i utgangspunktet holde som backup på kantene for Juklerød og Ejuke. Men jeg hadde ikke takket nei til en god kantspiller til inn i troppen. Avhenger sikkert litt av om vi blir kvitt noen først.
          Av de to så er vel Berntsen trolig en spiller vi ikke satser på, mens både Dønnum og kanskje Grødem godt kan lånes ut. Finne er et alternativ på venstre og Keita kan godt være det på høyre.

Comment

• Grødem blir nok indreløper. Spilt der i hele vinter. Senest fredag. Berntsen er ikke god nok. Finne er bra på sitt beste men altfor ofte anonym. Kanskje bedre for han i ren 433 der kantene skal stå høyere og true både rom 1 og 2 (utafor back og mellom back og stopper) samt strekke firern bak til motstandere som gir mer plass for indreløperne.

Comment

• Originally posted by hmchrist View Post
              At City har signert Mix virker å stemme.
              https://twitter.com/umbro/status/957265231511805953
              Og at de låner han ut høres også riktig ut. Ser ikke for meg at han er god nok for en plass på laget der.
              Men om han havner hos oss gjenstår jo å se...

City driver butikk. Tipper dette er en signering på free transfer, og at planen er at de låner han ut i håp om at han spiller seg attraktiv og kan selges for noen millioner.
              Sånn kort fortalt eier City Mix' amerikanske klubb. Ved å "selge" han til City så belaster han ikke den amerikanske klubbens lønnsbudsjett. Han er nok ikke signert for å spille i England.

Comment

• Problemet til Finne er at han blir for mye innoverkant. Vi ønsker å komme rundt på kant å slå innlegg.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                  Sånn kort fortalt eier City Mix' amerikanske klubb. Ved å "selge" han til City så belaster han ikke den amerikanske klubbens lønnsbudsjett. Han er nok ikke signert for å spille i England.
                  Hele det City opplegget er skittent.Oljepenger som i grunn burde gått til befolkningen i Arabia og ikke til City. Utpressing, tortur og brudd på menneskerettigheter er bare noe av det de driver med. Bare å ta ett Google søk på eierne.

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
                    Hele det City opplegget er skittent.Oljepenger som i grunn burde gått til befolkningen i Arabia og ikke til City. Utpressing, tortur og brudd på menneskerettigheter er bare noe av det de driver med. Bare å ta ett Google søk på eierne.
                    Saudiere lever da bra de, økonomisk ihvertfall. Alle direkte etterkommere av sjeiken, som er alle saudiere utenom fremmedarbeidere har jo sugerør rett ned oljefondet. Men dette blir vel politikk, ikke fotball. Fotballen er forlengst forurensa av korrupsjon og pengegalskap.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
                      Saudiere lever da bra de, økonomisk ihvertfall. Alle direkte etterkommere av sjeiken, som er alle saudiere utenom fremmedarbeidere har jo sugerør rett ned oljefondet. Men dette blir vel politikk, ikke fotball. Fotballen er forlengst forurensa av korrupsjon og pengegalskap.
                      Jepp, vi får la ballen ligge der. Det blir en avsporing

Comment

• Keita er en spiller jeg gjerne skulle sett at fikk det til forrige gang han var her, god spiller som også er en profil utenfor banen. Støtter imidlertid de andre her inne som sier at vi heller bør satse på de ungguttene vi har i klubben per nå. Tror ikke timingen for en Keita-retur til VIF er riktig dessverre.

Mix er jeg skeptisk til. Har ikke noe imot han, og det med faren hand er vel ikke Mix sin feil. Spørsmålet er imo rett og slett om han er spesielt mye bedre enn de vi har i hans posisjon, og om han er riktig type. Jet tviler på det.

Comment

• Jeg har ilke noen voldsom trang til å fremsnakke mix her, men han ER bedre en de vi allerede har. Vesentlig bedre egentlig.
                          Men det er jo et poeng at han ville lagt beslag på en plass i laget på bekostning av en av våre egne.

Comment

• Nuvel. At Diskerud er bedre enn Fridjonsson og Agyiri, tviler jeg på. Alltid ment at han er litt oppskrytt.

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
                              Alltid ment at han er litt oppskrytt.
                              Det er du ikke aleine om. Han ble kåra til "Overrated player of the year" av sine kollegaer i MSL i 2016.

Comment

• Keita har dårlige holdninger og har det bare i kjeften. Virker som han ødelegger karrieren sin nå. Han er selve beviset på at det ikke holder med bare talent, man må ha det mentale på plass også. Vi har jo også hatt en sånn selv i Kamer Qaka.

Comment

Working...
                                X