Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for vinteren 2017/18

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Enar Jââger er tilbake innen seriestart i følge Freddy i hvert fall.. Men spørsmålet er hvor mye kamptrening han får før det.

Comment

• På tide å hente Nicolai Næss hjem ? sliter benk i Nederland tydeligvis..

Comment

• Originally posted by Pete View Post
        Var ikke så veldig imponert av DFH i rollen i de kampene tidligere i år. Og allerede med begrensning pga belastning så trengs det nok alternativer i anker rollen.
        DFH er den spilleren sammen med Abdi som har imponert meg mest i vinter. Synes han har tatt sin ny rolle på en meget god måte. Har vært helt konge i den dype rollen. Han opptrer med en helt annen ro enn alle andre utpå der. Har evne til å lese spillet, plassere seg riktig slå kreative pasninger fremover. Holder han seg skadefri tror jeg DFH blir årets spiller 2018

- Nikolai Næss hadde vært et hyggelig gjensyn i Vålerenga-drakt, men nå har vi 5 stoppere som kjemper om spilletid. Vi kommer ikke til å hente flere stoppere nå. Mer sansynlig at vi leier ut eller selger en.

Comment

• Adekugbe kun ute i noen dager, så klar til fight igjen. Deilig.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
            Borchgrevink og Dønnum ser jeg på som førsteutfordrerne til Nouri og Juklerød, så der er jeg uenig med deg i at de bør selges eller leies ut. Finne ser ut som han blir satset på som venstreving, ikke spiss. Da har vi Johnson, HKJ og Azemi. HKJ eller Azemi må gå hvis vi henter Michael. Er vel ikke bare et spørsmål om hvem vi ønsker å beholde som utfordrer til Johnson, men hvem av de som ikke krever mest spilletid. Er det greit for Azemi å sitte på benken hele sesongen? Azemi har jo allerede vist seg frem i Eliteserien, mens HKJ alltid har vært en utfordrer.
            Det kan være at de ser Azemi på mer som en høyrekant, da blir eventuelt dønnnum til overs. Så per nå; Jukle og Azemi kjemper om høyrekant, HKJ og Johnson om midtspiss, og Finne og Chiddy kjemper om venstrekant.

Comment

• Originally posted by SideLinjeKjeksen View Post
              Det kan være at de ser Azemi på mer som en høyrekant, da blir eventuelt dønnnum til overs. Så per nå; Jukle og Azemi kjemper om høyrekant, HKJ og Johnson om midtspiss, og Finne og Chiddy kjemper om venstrekant.
              Skal jeg tippe, tror jeg Kjeldsrud er borte før vinduet stenger. Det samme tror jeg gjelder Berntsen. Det avhenger selvsagt at det finnes klubber der ute som ønsker dem.

Comment

• Mulig jeg ikke har fått med alt. Men hørte at Daniel skulle stå over mot Kristiansund pga belastning. Nå har han heller ikke spilt mot Kongsvinger eller Stabæk. Samme grunn eller skader? Og noen som vet noe mer om ankelen til Lekven?

Comment

• Daniel skulle vel ikke spille noe før Marbella? Greit å spare skjøre bein fra kjipt kunstgress i ubetydelige kamper

Comment

• Originally posted by Basement View Post
                    Mulig jeg ikke har fått med alt. Men hørte at Daniel skulle stå over mot Kristiansund pga belastning. Nå har han heller ikke spilt mot Kongsvinger eller Stabæk. Samme grunn eller skader? Og noen som vet noe mer om ankelen til Lekven?
                    Deila sa vel at de ikke ønsket å bruke Daniel så mye på kunnstgresset i Valle.

Comment

Mulig jeg ikke har fått med alt. Men hørte at Daniel skulle stå over mot Kristiansund pga belastning. Nå har han heller ikke spilt mot Kongsvinger eller Stabæk. Samme grunn eller skader? Og noen som vet noe mer om ankelen til Lekven?
                      Stod foran DFH i kø i kiosken i Vallhall på fredag. Da fortalte jn til en annen fyr i køen at han ikke var skadet, men bare ble hvilt for å redusere belastningen.

Comment

• Originally posted by SideLinjeKjeksen View Post
                        Ja, det har du jo selvsagt helt rett i. Azemi er naturligvis et alternativ på høyrekant i tillegg til Juklerød og Dønnum. Juklerød soleklart førstevalg etter min mening og nesten dødt løp mellom Dønnum og Azemi. Fordel for Azemi at han kan spille spiss.
                        Dønnum kan spille på begge kanter og han virker også å ha selvtilliten i orden ihvertfall!

Comment

• Har Azemi i det hele tatt blitt brukt på høyrekant i oppkjøringen? Jeg synes nesten det ser ut som Dønnum er foran Juklerød i køen på høyrekant, det har i hvert fall sett sånn ut de siste treningskampene hvor Dønnum har startet, og Juklerød har kommet inn etter 60 min. Skal ikke legge for mye i treningskampene, og jeg mener Juklerød bør være førstevalg.Men siden Deila har ønsket å sakte men sikkert spisse laget litt inn mot seriestart, så er det 1.valgene som har startet og fått 1 time spill, mens 2.valgene har kommet inn etter 60 min og fått litt mindre spilletid. I starten av oppkjøringen var det jo sånn at hele troppen spilte 45 min og like mye. Juklerød bør være førstevalget, men er som sagt usikker på hvor mye Deila verdsetter Juklerød som kant, han ble jo flyttet ned av Deila forrige sesong også.

Comment

• [QUOTE=tordvif;393945]Har Azemi i det hele tatt blitt brukt på høyrekant i oppkjøringen? Jeg synes nesten det ser ut som Dønnum er foran Juklerød i køen på høyrekant, det har i hvert fall sett sånn ut de siste treningskampene hvor Dønnum har startet, og Juklerød har kommet inn etter 60 min.

Enig. Markus Nakkim er for øvrig nær overgang til Viking -på lån.

Comment

DFH har trent for fullt men står over alle kamper i Valhall. Skal være tilbake for 100% på Marbella når det er gress. Lekven kan ta ett par uker iflg Deila men de hadde ikke helt oversikt.

Comment

• Hvis han får en hel sesong i OBOS kan det bli veldig bra!

Comment

Working...
                                X