Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for vinteren 2017/18

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by nyegymsko View Post
    vil vi hente en spiller som helst vil spille for Stabæk da?
    Ok? Næss er Engasupporter.

Comment

• Originally posted by nyegymsko View Post
      vil vi hente en spiller som helst vil spille for Stabæk da?
      Han ble ikke satset på hos oss og vi sendte han på dør. At han finner seg ny klubb da er vel ganske logisk vel? Jeg bryr meg ikke om han har spilt for Stabæk. Han er god nok for oss nå, og i tillegg Oslo gutt.

Comment

• Når jeg skriver ett navn i denne tråden kan det være fordi jeg ønsker meg spilleren til klubben. Det er ikke alltid like sannsynlig at det skjer, men jeg kommer til å fortsette med det så lenge ordet «ønske» står i trådtittelen.

Comment

• Nakkim er vistnok syk, slik at den medisinske testen har blitt utsatt.

Comment

• I intervju med Deila i Nettavisen i dag er han kategorisk på at troppen skal være 24 mann. Og langt på vei bekrefter at det er sendt tilbud på enkelte spillere til andre klubber. Men det er ikke tatt noen beslutning ennå om hvem som skal ut. Han sier også at ingen er på vei inn men vet ikke helt om det gjelder Michael også? I så fall skal minst 3 ut.

Comment

• Originally posted by Pete View Post
              I intervju med Deila i Nettavisen i dag er han kategorisk på at troppen skal være 24 mann. Og langt på vei bekrefter at det er sendt tilbud på enkelte spillere til andre klubber. Men det er ikke tatt noen beslutning ennå om hvem som skal ut. Han sier også at ingen er på vei inn men vet ikke helt om det gjelder Michael også? I så fall skal minst 3 ut.
              Her er link

Comment

• Originally posted by Pete View Post
                I intervju med Deila i Nettavisen i dag er han kategorisk på at troppen skal være 24 mann. Og langt på vei bekrefter at det er sendt tilbud på enkelte spillere til andre klubber. Men det er ikke tatt noen beslutning ennå om hvem som skal ut. Han sier også at ingen er på vei inn men vet ikke helt om det gjelder Michael også? I så fall skal minst 3 ut.
                https://www.nettavisen.no/sportspill...423416300.html

Er vel denne? De 26 blir til 25 når Nakkim forsvinner ut på lån. I tillegg kommenterer ikke klubben overganger og jeg tror vi skal regne med at spillere både kommer og går frem til vinduet stenger.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                  https://www.nettavisen.no/sportspill...423416300.html

Er vel denne? De 26 blir til 25 når Nakkim forsvinner ut på lån. I tillegg kommenterer ikke klubben overganger og jeg tror vi skal regne med at spillere både kommer og går frem til vinduet stenger.
                  Ronny er veldig tydelig på at det skal skje noe veldig spesielt for at noen fler hentes inn nå. Skulle da ønske at journalisten stilte oppfølgingsspørsmål om prøvespilleren (Michael) men det ble ikke gjort. Blir han ikke signert er det en til som må ut i tillegg til Nakkim som vi regner med forsvinner (på lån) så fort han er frisk.

Vi har 3 keepere som vi skal ha, vi har 8 i forsvar (7 om nakkim forsvinner) det er mindre enn dobbel dekning

VI har 9 på midten (om vi tenker at Jukle er offensiv)

Og vi har 6 på topp (med jukle)

Det må da bety at en skal ut på midten og om vi henter Michael skal en også ut på topp.

De tre mest sannsynlige rangert fra mest til minst er da Berntsen, Dønnum,
                  Grødem,
                  Så regner jeg med at Kjelsrud forsvinner dersom Michael kommer inn.

Alt dette forutsetter at det ikke kommer noen kjempe tilbud på noen vi i utganspunktet ikke hadde tenkt å selge eller at det dukker opp en gylden anledning på en vi ikke hadde tenkt å hente. Ting kan jo alltid skje selv om det ikke er planlagt.

Comment

• De tre mest trolige til å forsvinne er HKJ, Berntsen og Sandbeg i mine øyne. Men går Sandberg så konmer det nok også en keeper inn.

I tillegg er vel noen aktuelle for utlån.

Vanskelig å si om 24 er et mål vi for enhver pris skal nå, eller om vi kan leve med å ha 25-26 hvis vi ikke får solgt de vi ønsker. Vil også tro vi kan låne ut spillere vi ikke trenger som et alternativ til å selge dem.

Comment

• Peter Michael har vært her i over en måned og har vært med på 2 treningsleire. Han har også fått masse spilletid på bekostning av andre i treningskampene. Jeg tror han får kontrakt, hvis ikke er det veldig rart å holde på han så lenge. Trenger ikke å bety så mye at Deila sier til Nettavisen at ikke flere skal inn.

Comment

• Da ble begge midtstopperne våres bæret ut på båre i treningskampen mot Tromsø..

Comment

• Problemet her er at innbytterne het Borchgrevink og Kjelsrud Johansen...
                          Hvis både Tollås og Felipe (greit at sistnevnte ikke har hjernerystelse men likevel) skulle være ute, så er erstatterne:
                          - Näsberg
                          - Jääger

Thats it. Og Jääger er vel ikke i toppform om dagen selv... Og Ivan skal vel være venstreback.
                          Greit nok at dette burde være gode innbyttere, men i en kampsituasjon, der vi f.eks har en skade på Adekugbe, så ser det stygt ut. HKJ er vel ikke stoppermateriale? Noen som har sett litt på hvordan han har greid seg der? Alt det fysiske ligger jo til rette, men hvordan er den mentale innstillingen som stopper?

Nå som Nakkim er på vei ut på lån (kan vel fortsatt avlyses), så ser det i utgangspunktet greit ut, men med skader på 2 stoppere så er det plutselig stygt likevel.

Men igjen, om det må til kan alltids en unggutt få gjøre et forsøk. Vi husker vel alle den engelske unggutten som ikke skulle spille en kamp, men som ble satt i startoppstillinga pga en skade under oppvarming og visstnok gjorde det ganske greit... Han der

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
                            Da ble begge midtstopperne våres bæret ut på båre i treningskampen mot Tromsø..
                            Selv om de begge skal være klare til seriestart og Jääger er på vei tilbake så føles det litt risky å skulle leie ut Nakkim nå. Håper Vålerenga gjør helomvending eller iallefall spør Viking om å få lov til å vurdere situasjonen et par uker til før noen avtale signeres.

Comment

• Vi trenger ny midtstopper. Hva med...? https://www.aftenposten.no/100Sport/...s-250364b.html

Comment

• Originally posted by Paulinho View Post
                                Vi trenger ny midtstopper. Hva med...? https://www.aftenposten.no/100Sport/...s-250364b.html
                                Vi trenger ikke ny midtstopper.
                                Carvalho, Nation, Jääger og Näsberg som alternativer på stopperplassen.

Begge de førstnevnte er klare til seriestart.
                                EVIG VIF

Comment

Working...
                                X