Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for vinteren 2017/18

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hvem gidder å dra til en småklubb som Lillestrøm, hvis man er ønsket i Vålerenga.

Comment

• Sjekket instagram profilen hans nå, det var ikke bare ett bilde i Vålerenga klær heller.

Comment

• Men det trenger ikke nødvendigvis å bety så mye nei. Han har jo vært en del av laget i hele oppkjøringen omtrent. Det blir merkelig å holde på en spiller så lenge uten å signere. De har sett han masse nå, men vi får vente å se. De har nok sett en del de liker siden han har vært her så lenge.

Comment

• nån som vet kor man tipse om spillera klubben burde sjekke ut??

Comment

• Synes nesten litt synd på Michael om vi ikke signerer han. Nå har han vært her så lenge, og det virker som om han trives med de andre afrikanerne i klubben, virker litt hardt å kaste han ut nå. Men jeg må nok bare stole på de sportslige vurderingene som blir gjort, vi kan ikke signere spillere for å være snille.

Comment

• Originally posted by Pingu1983 View Post
              nån som vet kor man tipse om spillera klubben burde sjekke ut??
              Send mail til en av disse.. http://www.vif-fotball.no/om-klubben...ubbens-ansatte
              Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
                Hvem gidder å dra til en småklubb som Lillestrøm, hvis man er ønsket i Vålerenga.
                Det enkle svaret på det er: Ingen.

Men hvis han ikke får noe tilbud av oss så spørs det jo hvor ønsket han er da.

Håper det løser seg og at vi signerer han. Normalt trenger jo afrikanere litt tid på å venne seg til norsk fotball, så jeg er rimelig sikker på at vi ikke har sett det beste av han her enda. Vi trenger jo ikke trene spillere i form for LSK.

Comment

• Ifølge Perry Sykes på twitter (en som følger eliteserien tett(?)) er Azemi på vei til Tromsø.

"Perry Sykes‏ @FRfotballPerry ·
                  Azemi to #TIL? Doesn’t strike me as the profile they need but he would be a decent signing. Need to find a couple of wingers now."

Selvsagt et rykte, og han skriver videre følgende:
                  "Just brought in Sam Johnson and want to sign Peter Michael. Also have Finne/HKJ. Guess Azemi would bring in some money but it’s all speculation currently"

Men rykter er rykter.... Alle skal med! Personlig mener jeg Azemi kanskje har vært best av de spissene vi har, hittil i oppkjøringen - selv om han ikke har spilt mye, så hvertfall de gangene han har vært på banen. Seinest mot Molde, synes jeg han gjorde et godt inntrykk de minuttene han fikk. Skjønner dog at han kanskje ikke er gira på å være 2. valg...

Comment

• Originally posted by eihaug View Post
                    Ifølge Perry Sykes på twitter (en som følger eliteserien tett(?)) er Azemi på vei til Tromsø.

"Perry Sykes‏ @FRfotballPerry ·
                    Azemi to #TIL? Doesn’t strike me as the profile they need but he would be a decent signing. Need to find a couple of wingers now."

Selvsagt et rykte, og han skriver videre følgende:
                    "Just brought in Sam Johnson and want to sign Peter Michael. Also have Finne/HKJ. Guess Azemi would bring in some money but it’s all speculation currently"

Men rykter er rykter.... Alle skal med! Personlig mener jeg Azemi kanskje har vært best av de spissene vi har, hittil i oppkjøringen - selv om han ikke har spilt mye, så hvertfall de gangene han har vært på banen. Seinest mot Molde, synes jeg han gjorde et godt inntrykk de minuttene han fikk. Skjønner dog at han kanskje ikke er gira på å være 2. valg...
                    Tromsø har jo solgt Lehne Olsen og nå Sigurdardson til Start, så de trenger jo noen offensive spillere inn også. Azemi vil jo være et andrevalg her, tredjevalg kanskje hvis Michael signerer. Og da vil fortsatt ha grei dekning på høyrekant også med Jukle og Dønnom og til nød DFH. Vi kan også dytte Ejuke over på høyre og ha Finne på venstre hvis det trengs.

Regner med Azemi blir solgt og ikke gitt bort og uansett så får vi da frigjort en plass i stallen til Michael. Virker som en fornuftig overgang for alle i så fall.

Comment

• Jeg synes det vil være veldig rart å slippe Azemi nå. Fortsatt tro på han.

Comment

• Viktig å si at dette bare er spekulasjoner, men det gir jo litt mening at TIL hvertfall er ute etter en spiss. Sportssjefen i TIL bekrefter vel i VG saken (og på egne nettsider) om Sigurdarson-overgangen, også at de er på utkikk etter en ny spiss.

Comment

• Gøy med rykter!

Naturlig at det kommer rykter om spillere fra oss til Tromsø siden vi må selge og de har kvittet seg med flere. Jeg tror Tromsø fort kan finne på å rykke ned sånn de holder på. Jeg håper imidlertid ikke at Azemi forsvinner dit. Han har bøtta inn mål i eliteserien før og kun spilt en halv sesong for oss da han sleit veldig med skader og dårlig form. En spiller på så lang kontrakt må da få muligheten til å være med en hel preseason og fram til sommern minst, før vi kan gi han opp. For slippes han til Tromsø nå tror jeg vi får omtrent 0 for han og at vi gjør det for å redusere lønnsutgifter. Da hadde HKJ vært et bedre alternativ selv om jeg har sans for han og. En tredje mulighet hadde vært og signere Michael og låne han ut til Tromsø. Da må vi nok betale en del av lønna hans, men gjør vi det kunne jo avtalen vært god for begge parter.

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
                            Jeg synes det vil være veldig rart å slippe Azemi nå. Fortsatt tro på han.
                            Hn har tidvis også sett bra ut i vinter imo. Kunne jo kanskje vært et alternativ å låne ham ut til sommeren for å gi ham fast spilletid en periode , men tviler på at Tromsø er gira på det.

Comment

• De må gjerne ta HJK hvis de er på utkikk etter spiss.

Comment

• Fk sillyseason avkrefter dette ryktet.
                                Må si at når de avkrefter det blir jeg bare mer nervøs på om noe skjer

https://twitter.com/SillySeasonNOR/s...14512263041025

Comment

Working...
                                X