Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for vinteren 2017/18

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Niklas Castro med 12 mål og 8 assist i år. En fyr å få tilbake?

Comment

• Originally posted by Gorg View Post
      Niklas Castro med 12 mål og 8 assist i år. En fyr å få tilbake?
      Neida, i kjent enga-stil går han til S08/Stabæk etc og herjer der *blunkesmiley*

Comment

• Originally posted by Gorg View Post
        Niklas Castro med 12 mål og 8 assist i år. En fyr å få tilbake?
        Fra hvilken posisjon? KIL spiller vel 4-4-2..

Ser ikke helt hvor han skal spille hos oss. Innoverkant på venstre? Der har vi allerede Chiddy, Grødem og Finne..

Comment

• Nå får Herman spille, og da forventer jeg at han signerer. Alt annet vil være veldig skuffende. Få dette gjort nå folkens.

Comment

• Moa ute til neste sommer.

Comment

• Originally posted by Basement View Post
              Moa ute til neste sommer.
              Skulle til å spørre om link, men fant den selv: https://www.vg.no/sport/eliteserien/...ng/a/24174889/
              Kjipt.
              Men samtidig må vel dette tvinge Deila til å se at han må ut å få kjøpt en spiss til...

Comment

• Har vi egentlig noen gode, unge spisse? Synes det er lenge siden vi har fått fram en spiss selv. Siste var vel Håvard Nielsen.

Comment

• Originally posted by Basement View Post
                  Moa ute til neste sommer.
                  Spørsmålet er: Er dette takk og farvel for godt?

Comment

• Originally posted by christer1913 View Post
                    Så godt som. Han hat knapt spilt fotball siden i våres. At han i en alder av 33 skal kunne trene seg i god nok form til en plass i laget etter å ha vært ute et år med skade tror jeg ikke noe på.
                    Jævlig synd for gudene skal vite at vi hadde trengt en mann som han utpå der. Det må jo også være ekstremt demotiverende for moa.

Dette bør for øvrig bli stående som det endelige eksempelet på hvprfor vi aldri, aldri, aldri, skal signere skadde spillere med en ellers kronglete skadehistorikk.
                    Vi kunne hatt plass til et par gode spillere for den lønna moa og dfh hever.

Comment

Håper vel egentlig det for Moas del. Sikkert lurt å bli helt frisk, så han kan leve et normalt liv utenom fotballen.

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post
                        Så godt som. Han hat knapt spilt fotball siden i våres. At han i en alder av 33 skal kunne trene seg i god nok form til en plass i laget etter å ha vært ute et år med skade tror jeg ikke noe på.
                        Jævlig synd for gudene skal vite at vi hadde trengt en mann som han utpå der. Det må jo også være ekstremt demotiverende for moa.

Dette bør for øvrig bli stående som det endelige eksempelet på hvprfor vi aldri, aldri, aldri, skal signere skadde spillere med en ellers kronglete skadehistorikk.
                        Vi kunne hatt plass til et par gode spillere for den lønna moa og dfh hever.
                        Da er nok Moas karriere på toppnivå over ja. Ingenting de siste 5-6 årene som tyder på at han plutselig skal holde seg skadefri over lang tid. Selvsagt veldig leit. Så lenge vi ikke skal spille 442 er vel kun Johansen og Azemi aktuelle som midtspiss. Finne blir for liten som ensom spiss. Jeg tror ikke vi henter ny midtspiss i vinter. Vi er ganske god besatt fremover på banen med Finne, Azemi, Ejuke, Juklerud, Grødem, Dønnum, Johansen, Elsebutangen, Berntsen, Samuel, Njie, Fredheim Holm (?) og Grindheim (?).

Det jeg sitter igjen med fra gårsdagens kamp, er litt det samme som mot Sarpsborg, at vi alt i alt mangler litt på høyde, styrke og generell fysikk mot de beste i Norge. Håper alt vi henter fra nå av er energiske og robuste mannfolk med power, fart og snitthøyde på 1,90 +++

Comment

• Det er ingen tvil om at Molde er norges største flakse lag.
                          Bare Gabrielsen har scoret 3 ganger på overtid i år.
                          Vi startet kampen fantastisk, så var vi ganske dårlige i rundt 45 min. før vi avsluttet veldig bra bortsett fra målet.

Men målet til Gabrielsen er det mange som skal ta på sin kappe.
                          Lundstrøm skulle aldri ha laget frispark mot en mann som er på vei ut på overtid slik at Molde kan få en siste dødball.
                          Hvorfor var det ingen som markerte Gabrielsen? Så var Adam på halvdistanse.
                          Molde hadde nesten ligget på nedrykksplass uten alle overtidscoringene sine. Møkkalag!

Synes også det var LAVMÅL å skrike voldtektsmann (navn) konstant under dødballer.
                          Det er ikke slik vi rekrutterer flere på supporter tribunen. Meget skuffende at lokomotivet der nede skal slenge ut med hets.

Comment

Synes også det var LAVMÅL å skrike voldtektsmann (navn) konstant under dødballer.
                            Det er ikke slik vi rekrutterer flere på supporter tribunen. Meget skuffende at lokomotivet der nede skal slenge ut med hets.
                            Helt enig i det. Det var forvirrende (jeg blant flere ante ikke hva det handlet om) og litt skremmende.
                            Men siden jeg nå har kommet med kritiske innlegg om to forhold må jeg legge til at generelt var jeg fornøyd med innsatsen i går, både på tribuna og særlig på banen. Skitt i at vi tapte, fjerdeplassen var uansett tapt på forhånd. Vi var best, og vi kommer sterkere tilbake!

Comment

• https://www.dagbladet.no/sport/gar-h...-jobb/68833300

Sarpsborgs flørt med Herman Stengel
                              Går Herman Stengel til Sarpsborg, har Vålerenga gjort en dårlig jobb
                              Usikkerheten rundt Herman Stengel (22) har fått Sarpsborg til å starte en flørt med Vålerengas midtbanespiller. Det er en potensiell romanse Ronny Deila bør sette en stopper for.

Comment

• Originally posted by Onkel skrue View Post
                                https://www.dagbladet.no/sport/gar-h...-jobb/68833300

Sarpsborgs flørt med Herman Stengel
                                Går Herman Stengel til Sarpsborg, har Vålerenga gjort en dårlig jobb
                                Usikkerheten rundt Herman Stengel (22) har fått Sarpsborg til å starte en flørt med Vålerengas midtbanespiller. Det er en potensiell romanse Ronny Deila bør sette en stopper for.
                                Ok, men hva kan vi gjøre mer da? Tilby høyere lønn?

Comment

Working...
                                X