Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for vinteren 2017/18

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by tordvif View Post
    Demidov ( ble til demotivert på mobilen min) er en fin erstatter for Jääger som er langtidsskadet etter operasjon. Felipe er her kun på 1 års kontrakt også.
    Nei takk. Med den formen han mest sannsynlig er i pr dato kan vi muligens ha glede av han neste sesong (i bedre fall til høsten). Og det er vel ikke det vi trenger mest? Stiller vel et lite spørsmål om motivasjonen hans for å spille i Norge nå. Dårlig kombinasjon ...

Comment

• Originally posted by JorgenH View Post
      Var bare et tidsspørsmål før det kom spekulasjoner om Demidov her inne, ja. Jeg synes vi skal styre unna. Han kommer til å kreve høy lønn, har ikke spilt kamp siden april i fjor (eller vært i kamptroppen, for den saks skyld) og er etter alle solemerker langt over toppen. Minnesota United slapp inn 16 mål på de tre kampene han spilte for dem før han ble vraket. Fikk også plass på Goals Overpaid XI i MLS i fjor: http://www.goal.com/en/news/andrea-p...91g4x4der3wfsh

Kunne kanskje vært aktuelt hvis han var interessert å komme på en ettårskontrakt (med opsjon om forlengelse fra klubbens side) , med lav lønn og som backup, men det tror jeg ikke han er interessert it.
      Hvor skal han dra da? Vrakgods fra MLS som blir 32 i år med kone og barn i Oslo? Tviler på at han kan velge og vrake i så mange bedre tilbud. I verste fall så er han backup for Carvalho, i beste fall er han tilbake på gammelt nivå. Ender nok opp her eller i Start tipper jeg. Toårsavtale bør være greit, men vi skal ikke gjøre han til vår best betalte spiller.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
        I følge 1881 gjør hun i alle fall det. Demidov er perfekt for oss. God spiller, gratis å hente og belaster ikke utenlandskvoten.
        Hvor langtidsskada er han? Hvis det er snakk om store deler av sesongen så kan man fint bruke utlendingsplassen hans på noen andre.

Comment

• En annen ting som spiller inn her er at vi skal ha en stall på 24 spillere. Med Kjelsrud ut og Peter Michael inn så er vi 25 stk. Det må nok 2 stk ut hvis Demidov skal inn, men er fortsatt en måneds tid av vinduet.

Men utover det hadde vært fint å fått inn en ledertype som holder mer enn godt nok eliteserienivå. Vi har også andre stoppere hvis han trenger tid til å komme seg i form.

Vi vet jo heller ikke hva som skjer med Felipe. Han har 1 års kontrakt.

Comment

• Leser at Aalesund skal signere 4 spillere, og at signeringer skal skje denne uken.

Kunne f.eks Aaron Dønnum passet inn i Bohinens system? Evt noen andre fra oss som kunne vært aktuelle for Aalesund?

Comment

• Kan jo tenkes at Dønnum lånes ut ja. Hvis Azemi blir her så har vi Juklerød/ Azemi på høyrekant, og Ejuke/Finne på venstrekant. Azemi kan steppe inn som spiss også.

Comment

• Dønnum og Grødem kan jo begge tenkes at forsvinner på lån... Men vi burde vel heller satse på å bruke dem i blant for å utvikle dem.
                I mitt hode kan jo fortsatt Lekven forsvinne, men kanskje det bare er meg...

Comment

• Originally posted by crl View Post
                  Dønnum og Grødem kan jo begge tenkes at forsvinner på lån... Men vi burde vel heller satse på å bruke dem i blant for å utvikle dem.
                  Hva med Berntsen? Tror fortsatt det er et par stk som kan forsvinne ja.

Comment

• Originally posted by crl View Post
                    Dønnum og Grødem kan jo begge tenkes at forsvinner på lån... Men vi burde vel heller satse på å bruke dem i blant for å utvikle dem.
                    Ut i fra prestasjonene i preseason virker det for meg som om Grødem har større potensiale til å bidra på førstelaget på kort sikt. Tror et utlån for Dønnum hadde vært et godt alternativ, tror han trenger fast spilletid på et nivå sm er høyere enn 2. div.

Angående Lekven ser jeg ikke for meg at han forsvinner, selv om prestasjonene hans mens han har vært her ikke tilsier at han er uunnværlig for oss (min mening). Tviler på at han noen er interesserte i kjøpe ham ut av kontrakten hos oss, og han bidrar også med nødvendig rutine i en ganske ung tropp. Tror Berntsen, som tordvif nevner, er en mer sannsynlig kandidat til å forsvinne.

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
                      Hva med Berntsen? Tror fortsatt det er et par stk som kan forsvinne ja.
                      Berntsen glemte jeg rett og slett.
                      Absolutt også et alternativ som kan forsvinne, selv om jeg sitter med et håp om at han kan slå gjennom i år...
                      MEN; heller kvitte seg med Berntsen enn en ung og lovende egenprodusert oslogutt

Comment

• https://www.vg.no/sport/fotball/i/zL...spiss-overgang

Etter hva VG "erfarer" er vi enige med Brann om overgang for Kjelsrud. Blir sikkert bekreftet snart.

Comment

• Enga og Skarrepakket skal være enige om Kjelsrud.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/zL...spiss-overgang

Comment

• Hva kan prisen på denne overgangen være tro? 500 000?

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
                              Enga og Skarrepakket skal være enige om Kjelsrud.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/zL...spiss-overgang
                              Spent på om det kommer ut noen overgangssum, eventuelt om det i det hele tatt er en. Selv om jeg er positiv til denne overgangen så håper jeg ikke vi har gitt bort nok en spiller til Brann. Vi betalte så vidt jeg husker en overgangssum for HJK, og vi bør minst ha fått tilbake disse pengene imo.

Comment

• Vi betalte 1 million for Kjelsrud til ODD. Så det hadde vært fint å få det tilbake.

Comment

Working...
                                X