Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for vinteren 2017/18

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Basement View Post
    Hva kan prisen på denne overgangen være tro? 500 000?
    Synd det ikke var odds på denne

Comment

• Dette var greit. Med takk for en strålende fighterevne!

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
        Indreløpere pr nå: Ibrahim, Berntsen, Fridjonsson, Agyiri og Grødem. Det er kun 2 av disse som kommer til å spille ved siden av ett anker. Jeg tror de 3 som er først i køen er Abdi, Fridjonsson og Agyiri.

Det kan hende at Grødem får større utbytte av å lånes ut til en annen klubb. Men er enig i at han ikke burde være langt unna å kunne bidra.
        Både Lekven og Myhre kan/er vel også potensielle indreløpere så det mange som kan bekle den rollen. Spørs bare på kvaliteten. Men ligger vel i kortene at minst en av disse skal ut, enten salg eller utlån.

Comment

• Originally posted by Eivindiana Jones View Post
          Klubbens utholdenhetstester. Det er rimelig å anta at de sammenfaller med utholdenhet i kamp.
          Det kan være rimelig hvis de er kamplike i utforming, men hvor ser man disse? Link?

Comment

• Originally posted by JorgenH View Post
            Jeg trur dette kan vise seg å være dumt for oss. Vår kanskje største mangel i fjor var duellstyrke, og Kjelsrud var en av våre viktigste bidragsytere på dette området. Det er bare å håpe at duellstyrken uansett bør bedre enn i fjor, totalt sett.

Comment

• Originally posted by McCabre View Post
              Jeg trur dette kan vise seg å være dumt for oss. Vår kanskje største mangel i fjor var duellstyrke, og Kjelsrud var en av våre viktigste bidragsytere på dette området. Det er bare å håpe at duellstyrken uansett bør bedre enn i fjor, totalt sett.
              Duellstyrken defensivt bør iallefall være bedre med Carvalho. Offensivt har vi fått inn Godly som har like god fysikk som Kjelsrud. I tillegg virker det som han har bedre ballbehandling og målteft. I de kampene motstanderne klarer å temme Sam Johnson så har vi med andre ord fremdeles kraft og duellstyrke å sette inn fra benken. Tror dette blir bra og at vi er kraftig forsterket offensivt sammenlignet med i fjor.

Comment

• Jeg vil gjerne også få en PM om jeg kan

Comment

• Ble helt stille her nå etter at Henrik dro....

Har vi gitt os helt med å synse om midtstopper inn og midtbane ut?
                  Går under 24 timer fra et rykte er bekrefta før man blir sulteforet igjen haha

Comment

• Haster kanskje ikke så mye med midtstopper, da både Carvalho og Tollås er tilbake i full trening?
                    Ellers håper jeg på Dønnum på utlån til en klubb over 2. div. Tror ikke han får mye spilletid i denne sesongen, og trenger matching på fast basis på et nokså høyt nivå for å få ut potensialet sitt, jamfør Ghyas Zahid i Ull Kisa.
                    Tror Horn Myhre kommer til å få sjansen, samt kan fungere som en ledertype på VIF2.

Comment

• I denne saken om Vadim Demidov sier Ingebrigtsen at det ikke kommer flere spillere inn: https://www.eurosport.no/fotball/eli...30/story.shtml

Comment

• Originally posted by crl View Post
                        Ble helt stille her nå etter at Henrik dro....

Har vi gitt os helt med å synse om midtstopper inn og midtbane ut?
                        Går under 24 timer fra et rykte er bekrefta før man blir sulteforet igjen haha
                        Kan jo slenge inn denne: https://www.eurosport.no/fotball/eli...30/story.shtml

Ingebrigtsen avviser at vi er interesserte i å hente Demidov, eller noen annen stopper for den saks skyld. Jeg trekker ihvertfall et lettelsens sukk over at vi slipper Demidov. Han avviser også at vi er interesserte i å hente flere spillere, men nevner at vi har noen unge spillere som kan være aktuelle for utlån.

Ingenting av dette trenger å bety noe selvsagt, for alt vi vet sitter klubben i kontraktsforhandlinger med 3-4 spillere nå. Velger allikevel å tro at siden vi aktivt benekter at Demidov er på vei inn så betyr det at han ikke er det.

Comment

• Se der ja.

Egentlig litt godt å høre, så kan vi slappe litt mer av
                          Siden de er ute og sier dette konkret i media, så stemmer det nok at noe helt spesielt må skje for at vi henter inn noen fler.
                          Laget ser også sterkt ut, og selv om mange mener vi kunne ha bruk for en stopper til, så burde troppen holde bra så sant vi ikke havner i skikkelig skadehelvete...

Gleder meg som en unge til å se hva Godly og Johnson får til på topp

Comment

• Originally posted by Gorg View Post
                            I denne saken om Vadim Demidov sier Ingebrigtsen at det ikke kommer flere spillere inn: https://www.eurosport.no/fotball/eli...30/story.shtml
                            Da tolker jeg det som at man forventer at Jääger er tilgjengelig i vårsesongen. Virker ellers rart å gå inn i sesongen med kun 3 (uten Jääger) stoppere, der 2 har en historikk for å være skada og den siste har spilt venstreback i så og si alle kamper som seniorspiller.

Comment

• Originally posted by Nico 8 View Post
                              Da tolker jeg det som at man forventer at Jääger er tilgjengelig i vårsesongen. Virker ellers rart å gå inn i sesongen med kun 3 (uten Jääger) stoppere, der 2 har en historikk for å være skada og den siste har spilt venstreback i så og si alle kamper som seniorspiller.
                              Så vidt jeg har skjønt så har Tollås kun hatt den ene skaden han sleit med første par sesongene hos oss. Før det missa han knapt en kamp, så lov å håpe på at det er tilbake til "normalen" nå! Tar et lite forbehold om at jeg muligens bare har drømt alt sammen.

Comment

• Originally posted by Nico 8 View Post
                                Jääger er ute til sommeren.
                                Vi er Vål'enga!!

Comment

Working...
                                X