Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for vinteren 2017/18

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Muppetkokken View Post
    Forrige gang Demidov spilte tellende kamp var 25. mars. Han er ikke den vi ville ha som kunne gå inn med en gang.
    Vet ikke hvor mye det hadde hatt å si. Er jo ingen andre som har spilt obligatorisk kamp på noen måneder heller. De har vel hatt sesongoppkjøring i USA også og har han fulgt den står han vel omtrent der resten av laget står.

Men det er lett å finne feil med Demidov. Spørsmålet er jo hvilke andre midtstoppere som er 1) norsk 2) god nok 3) kan hentes uten overgangssum.

Comment

• Er det ikke uttalt både til media og på Øst at vi er ferdighandlet?

Om det er slik Nils spekulerer i at vi jakter en norsk midtstopper som har erfaring og attpåtil er gratis virker det om mulig enda rarere å sende Nakkim til Viking.

Comment

• ForresttGump, leie av midtstopper fram til sommern kan være en løsning, men må spørre igjen de som var på Øst eller har lest referat; var det ingen som spurte Deila om forsvarssituasjonen vår?
        Snakk ut de som husker! 😊
        Ellers er jeg enig med de som mener Næsberg har tatt steg. Synes han har tatt store steg i løpet av fjoråret! Det betyr ikke at han eller Nation ikke gjør feil. Alle gjør feil, uansett nivå. Kan ikke huske at Næsberg gjorde mange feil ifjor var stort sett trygg og god med ball og spilte bra pasninger.
        Nation mener jeg er en av de aller beste stopperne i Eliteserien, og kanskje vår beste.
        Vi har nok sikkert råd til å hente en midtstopper, og det hadde vi sikkert gjort om de gutta som har ansvaret, hadde ment at det var nødvendig. Men sjefen og de andre har kommet fram til at de vi har holder.

Comment

• Originally posted by Daniel View Post
          Er det ikke uttalt både til media og på Øst at vi er ferdighandlet?

Om det er slik Nils spekulerer i at vi jakter en norsk midtstopper som har erfaring og attpåtil er gratis virker det om mulig enda rarere å sende Nakkim til Viking.
          Det er uttalt ja. Men det trenger jo ikke stemme av den grunn. Klubben kommeterer jo heller ikke om spillerlogistikk.

Kan aldri se for meg at vi takker nei til en god spiller fordi det går mot en tidligere uttalelse fra klubben.

Nakkim ble lånt ut før skaden til Jääger ble såpass alvorlig tror jeg.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
            Vet ikke hvor mye det hadde hatt å si. Er jo ingen andre som har spilt obligatorisk kamp på noen måneder heller. De har vel hatt sesongoppkjøring i USA også og har han fulgt den står han vel omtrent der resten av laget står.

Men det er lett å finne feil med Demidov. Spørsmålet er jo hvilke andre midtstoppere som er 1) norsk 2) god nok 3) kan hentes uten overgangssum.
            Hvis det å ha spilt 3 kamper på 1 1/5 år ikke spiller noen rolle, skjønner jeg ikke de som er skeptisk til matchformen til Carvalho.

Og Demidov har heller ikke fulgt sesongoppkjøringen i USA. Til budstikka sier han at han trenger tid på å komme seg i form.

Comment

• Originally posted by donny View Post
              Hvis det å ha spilt 3 kamper på 1 1/5 år ikke spiller noen rolle, skjønner jeg ikke de som er skeptisk til matchformen til Carvalho.

Og Demidov har heller ikke fulgt sesongoppkjøringen i USA. Til budstikka sier han at han trenger tid på å komme seg i form.
              Hvis Demidov trenger tid, så var han uansett helt utelukket for våre behov.

Comment

• Demidov signerte kontrakt med Stabæk hvor han skulle være mentor og også på sikt bli trener i klubben..

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
                  Demidov signerte kontrakt med Stabæk hvor han skulle være mentor og også på sikt bli trener i klubben..
                  Bra for han, det viktigste er at vi slipper. Skal vi hente en korttidsløsning på stopperplass bør det helst være en som er klar til å bidra med en gang, ikke en treig stopper som omtrent ikke har spilt fotball på ett og et halvt år.

Comment

• Om jeg skulle gjort noe med troppen så hadde det vært følgende:

- Utlån av Dønnum til en Obosliga-klubb fram til sommeren.
                    - Salg av Berntsen.
                    - Hente en god anvendelig forsvarspiller som kan spille både back og stopper.

Da hadde vi hatt en god og balansert tropp på 24 spillere som har vært ønskelig.
                    EVIG VIF

Comment

• Originally posted by Oslo-ess View Post
                      Om jeg skulle gjort noe med troppen så hadde det vært følgende:

- Utlån av Dønnum til en Obosliga-klubb fram til sommeren.
                      - Salg av Berntsen.
                      - Hente en god anvendelig forsvarspiller som kan spille både back og stopper.

Da hadde vi hatt en god og balansert tropp på 24 spillere som har vært ønskelig.
                      Joiner deg nesten helt på den.
                      Morna Berntsen, lykke til videre og takk for innsatsen.
                      Velkommen Jørgen Horn!

Comment

• Jeg synes det er smått absurd at dette vinduet er åpent til etter 3. serierunde. Synd for både oss og konkurrentene våre at oppbygging til sesongen kan bli fucka opp av seine overganger etter at sesongen er i gang. Jeg synes dette vinduet kunne stengt en måned tidligere og heller hatt en måned lenger vindu på sommeren om reglene tillater det. Hvis ikke det er innafor regelverket burde det heller åpna før jul og stengt når sesongen starter. Synes jeg, da.
                        Hattrick av Sam Johnsen i de to første serierundene og et kne ut av ledd for Bendtner betyr fort gode inntekter for oss, men jeg liker ikke at systemet holder åpent for en slik mulighet...

Comment

• Berntsen på vei til TIL https://www.an.no/tromso/bodo/glimt/...g/s/5-4-719617

Må vel si oss fornøyd med det?

Comment

• Solgt.

http://www.vif-fotball.no/nyheter/da...lgt-til-tromso

Comment

• Ja må være helt greit. Synd det ikke funka, men da er det bra vi lar han dra videre. Fikk vi noe for denne overgangen?

Comment

• Originally posted by Gladhaug View Post
                                Ja må være helt greit. Synd det ikke funka, men da er det bra vi lar han dra videre. Fikk vi noe for denne overgangen?
                                «Solgt» indikerer at penger er involvert, så svarer er ja. Vi kjøpte ham vel for ca en halv million, så risikoen var lav i utgangspunktet.
                                Fint at klubben sender de sportslig svakeste på dør.

Comment

Working...
                                X