Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for vinteren 2017/18

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Leste forresten i DB at Deila reiser 3 dager til Nigeria neste uke for å se på lovende spillere. Blir spennende å se om han finner noen, og gjerne en DM med litt skikkelig fysikk.

Comment

• Kunne gjerne tenkt meg en type som Sarr. Husker godt når vi hadde Fegor Ogude og han var ganske så j**** å møte for motstanderen. Nå er vel uansett ikke DM en posisjon som er prioritert med det første, men synes Lekven til tider blir litt veik og har litt for mange feilpasninger.

Comment

• Originally posted by Sosua View Post
        Hadde det ikke egentlig vært naturlig at Ejuke og Juklerød byttet side ?
        Men det er ikke å slå innlegg i fart eller komme seg forbi motstandere Juklerød er best på, som vi så som venstreback. Det Juklerød er best på er å trekke innover, utnytte at mostanderen ikke støter for så å curle ballen i lengste. Tror han må beholdes på høyrekant om vi skal dra nytte av hans ferdigheter.

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
          Kunne gjerne tenkt meg en type som Sarr. Husker godt når vi hadde Fegor Ogude og han var ganske så j**** å møte for motstanderen. Nå er vel uansett ikke DM en posisjon som er prioritert med det første, men synes Lekven til tider blir litt veik og har litt for mange feilpasninger.
          Enig angående Lekven! Skal vel på papiret (lønn, alder, rutine, tidligere prestasjoner) være vår kanskje beste midtbanespiller, men han blir altfor passiv innimellom. Mener f.eks. at han burde ta sjansen på å kaste seg inn i en takling før første målet til MFK. Legg til en del veldig stygge balltap, så har han ikke helt innfridd forventningene. Han må heve seg inn mot neste sesong for å kunne forsvare en fast plass!

Comment

Mulig jeg er pirkete idag, men mente du ikke nylig at Norske klubber er alt for opptatt av å få frem unge lokale spillere? Sånn sett bør det jo være bra at det er en stund siden sist .

Er enig i at det lenge siden nå, den siste jeg husker som jeg hadde litt trua på var Riki Alba. Det var også en som dunket inn en del mål for VIF2 etter det, husker ikke hva han het, men tror han gikk til FFK. Har ikke spesielt god oversikt over rekruttlaget, men Thomas Elsebutangen skulle jo være en lovende spiss som vi hentet uten i fra. Tror han har fått mye ødelagt av skader.
            Haha. Var vel ikke akkurat det jeg mente. Man må gjerne få fram unge spillere, men ikke på bekostning av resultater.

Jeg synes vi er flinke til å skryte opp våre unge spillere, og Alba og Udahl er vel de som ble hausset opp. Vi har jo Nakkim og Näsberg i forsvaret, vi har hatt Gudmund i målet og har vel også en veldig lovende keeper på vei opp. Vi har fått opp spillere på midtbanen som Singh, Fellah og Zahid. Regner ikke med Berge, siden han ikke har gått gradene i klubben.

Men spissene har det vært langt mellom. På tide med en ny Carew?

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
              Haha. Var vel ikke akkurat det jeg mente. Man må gjerne få fram unge spillere, men ikke på bekostning av resultater.

Jeg synes vi er flinke til å skryte opp våre unge spillere, og Alba og Udahl er vel de som ble hausset opp. Vi har jo Nakkim og Näsberg i forsvaret, vi har hatt Gudmund i målet og har vel også en veldig lovende keeper på vei opp. Vi har fått opp spillere på midtbanen som Singh, Fellah og Zahid. Regner ikke med Berge, siden han ikke har gått gradene i klubben.

Men spissene har det vært langt mellom. På tide med en ny Carew?
              Henrik Udahl var det jeg tenkte på. En ny Carew ja, da begynner vi å snakke! Vi er nok flinke til å hause opp egne talenter, og vil veldig gjerne at de skal lykkes.

Comment

• Originally posted by Gladhaug View Post
                Juklerød har bra fysikk og er venstrebeint. Derfor bør han ha gode forutsetninger for å gjøre en jobb på backen. Spørsmålet er vel om han har vært/er helt med på denne omskoleringen selv (virker egentlig ikke sånn?), og om vi evt. har tid til å ha en veldig uerfaren venstreback en periode. Han er uansett ikke en perfekt høyrekant heller, i og med at han ikke er god nok med høyra til å slå ok innlegg eller gå på utsiden av forsvaret (han og Ejuke er ganske like sånn sett). Heldigvis er han ung og hardtarbeidende, så dette kommer nok mer etter hvert.
                Med forbehold om at jeg har korttidshukommelse så tror jeg faktisk at Juklerød spilte back i Bærum, var Rekdal som puttet han på kant. Kan jo være det ligger noe i det du sier om at Jukle ikke har vært helt med på omskoleringen selv. Ikke unaturlig hvis han heller vil bruke det skuddbeinet sitt høyere i banen. Han har bra hurtighet, ganske bra fysikk og venstrebeint, så det meste lå tilrette for at han kunne bli en god VB, men jeg synes han er bedre på kant. I hvert fall når vi ikke har noen bedre som kan spille der foreløpig. Det beste for laget er at Juklerød spiller kant.

På VB synes jeg han var litt for dårlig defensivt, men det er jo sånne ting man kan bli bedre på etterhvert.Tror faktisk Nâsberg kan bli god på VB hvis han får tilitt over tid. Han har jo vært god i de kampene han har spilt i høst.

Comment

• Originally posted by Ingar View Post
                  Hvem er denne voldtektsmannen på Molde det ble sunget om igår?
                  Fikk det ikke med meg,men hørte Forren fikk gjennomgå.

Kan gjerne ta svar på PM for å hindre navnet her.
                  Sarr på Molde.
                  Blitt siktet for voldtekt i 2 klubber her i Norge.
                  Pakk...
                  https://www.vg.no/sport/fotball/elit...kt/a/24021008/

https://www.dagbladet.no/sport/sognd...t-sak/60591291

Comment

• Ta det med en klype salt, men har hørt at Stengel krever nærmere 2 mill i lønn. Det har vi nok ikke råd til.. Vi kan vel bare takke oss selv som ga Ibrahim 2.2 mill i lønn, da er det ikke rart at andre spillere som er bedre og mer verdsatt krever det samme.

Comment

Kunne gjerne tenkt meg en type som Sarr. Husker godt når vi hadde Fegor Ogude og han var ganske så j**** å møte for motstanderen. Nå er vel uansett ikke DM en posisjon som er prioritert med det første, men synes Lekven til tider blir litt veik og har litt for mange feilpasninger.
                      Ingen voldtektsmenn i vår klubb!!!

Comment

• Originally posted by oPsL View Post
                        Ingen voldtektsmenn i vår klubb!!!
                        1. Sarr har ikke blitt dømt for noe enda.

2. Du skjønner vel at jeg ikke ønsker meg noe sånt i klubben vår, det er mer spillertypen jeg ønsker. Hva en spiller finner på på fritiden er vanskelig å kontrollere.

Comment

• Blir vel fullstendig skivebom å snakke om voldtekt, hvis ikke han er dømt.

Comment

Vi kan vel bare takke oss selv som ga Ibrahim 2.2 mill i lønn, ...
                            Jeg håper dette bare er et rykte.

Comment

• Solskjær flørter åpenlyst med Stengel:
                              http://m.nettavisen.no/sport/solskjr...423385231.html

Jeg synes det begynner å se mørkt i forhold til å se Stengel i kongeblått neste sesong. Et stort tap for klubben som snart står nærmest uten store profiler

Comment

• Originally posted by Daniel View Post
                                Solskjær flørter åpenlyst med Stengel:
                                http://m.nettavisen.no/sport/solskjr...423385231.html

Jeg synes det begynner å se mørkt i forhold til å se Stengel i kongeblått neste sesong. Et stort tap for klubben som snart står nærmest uten store profiler
                                Nå tror jeg det bare er å glemme Stengel i Vålerenga 2018 dessverre.

Comment

Working...
                                X