Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for vinteren 2017/18

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• håper Dønnum blir lånt ut, han fortjener å spille hver kamp denne sesongen, for en klubb med mindre press og ambisjoner enn vålerenga. Som Ghyas sitt utlån til Ull/Kisa.

Comment

• Originally posted by bLANCO View Post
      håper Dønnum blir lånt ut, han fortjener å spille hver kamp denne sesongen, for en klubb med mindre press og ambisjoner enn vålerenga. Som Ghyas sitt utlån til Ull/Kisa.
      ja, enig og uenig, siden jeg tror han kan bidra mye allerede i år. Jævli spennende Dønnum..Håper han har beina godt planta på jorda.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
        ja, enig og uenig, siden jeg tror han kan bidra mye allerede i år. Jævli spennende Dønnum..Håper han har beina godt planta på jorda.
        Jeg håper Dønnum blir og at vi heller selger Azemi. Jeg mener Dønnum allerede kan gi Juklerød kamp om startplassen på høyreving. I tillegg har han andre egenskaper en Jukle noe som gjør at Deila kan velge den høyrekanten som passer oss best i forhold til hvilken motstander vi møter. Blir ikke overrasket hvis Dønnum spiller fra start mot Odd etter den overbevisende kampen han leverte i går.

Comment

• Vi skal ha hentet Brage Skaret fra Skedsmo. Har vært kaptein på G16 landslaget og har 1 kamp for A-laget til Skedsmo. 15 år og forsvarsspiller i følge transfermarkt https://www.transfermarkt.com/brage-...spieler/539662

Comment

• Originally posted by EvenL View Post
            Vi skal ha hentet Brage Skaret fra Skedsmo. Har vært kaptein på G16 landslaget og har 1 kamp for A-laget til Skedsmo. 15 år og forsvarsspiller i følge transfermarkt https://www.transfermarkt.com/brage-...spieler/539662
            Fra bekreftelse fra klubben: http://www.vif-fotball.no/nyheter/g1...-for-valerenga

Rett under nesa på LSK :-)

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
              Berntsen på vei til TIL https://www.an.no/tromso/bodo/glimt/...g/s/5-4-719617

Må vel si oss fornøyd med det?
              "De siste sesongene har 24-åringen spilt for Vålerenga, hevder avisen."

Når avisen HEVDER at han har spilt for oss de siste sesongene. Ja, da må vi vel si oss fornøyd

Comment

• TIL måtte ha hjelp fra Trond Mohn for å kjøpe Berntsen, så vi kan vel håpe at de betalte noen hundretusen faktisk.

Comment

• Jeg tror Berntsen salg var veldig bra både for han og oss. Han kan bedre enn han har fått vist hos oss selv om han ikke har vært en total flopp. Det virker som vi har blitt flinkere for å hjelpe folk videre tidligere om de ikke er suksess hos oss framfor å holde på dem i tilfelle de lykkes hos noen andre. Tromsø er ikke en av konkurrentene våre så det er litt vinn vinn over det her. Dekningen på midtbanen er fortsatt god, men jeg skulle gjerne hatt en spiller inn i forsvar nå som Jääger er langtidsskadet. Synes egentlig at skaden hans rettferdiggjør at vi har 25 i troppen og ikke 24, men er Deila låst på det kan Grødem lånes ut.

Comment

• Grødem var på utlån i fjor. Kan jo hende han tar et nytt utlån, men tror vel egentlig at det er andre son er mer aktuelle. Dønnum for eksempel.

Comment

• Takk og farvel Berntsen, ikke noe tap rent sportslig at han stikker.

Comment

• Ang. Berntsen så satt jeg alltid å trodde han skulle bli god. Vi mister ingenting ved dette salget, men det blir spennende å se hva han får til i en klubb som satser på han.

Comment

• Sliter med å huske sist en nordfra fikk det til hos oss.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                            Sliter med å huske sist en nordfra fikk det til hos oss.
                            Runar Normann😉

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                              Sliter med å huske sist en nordfra fikk det til hos oss.
                              Trond Sollied 😄
                              1982-84. 63 kamper og 9 mål.

Comment

• Ikke noe stort savn sånn som tiden hos oss ble for Berntsen, men ønsker ham alt godt videre! Virker som en fin fyr som har mye mer på lager enn hva vi har fått se, men helt riktig for alle parter å slippe ham nå. Han kunne sikkert sittet på benken hos oss og tjent mer enn i Tromsø, men tydelig at han er mer interessert i å spille enn å fylle kontoen. Det står det respekt av.

Comment

Working...
                                X