Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for vinteren 2017/18

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Trasskuken View Post
    Runar Normann😉
    Jeg ser din Runar Normann, og høyner med Lars Iver Strand.
    In the beginning the Universe was created.
    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
    - Douglas Adams

Comment

• Originally posted by JohnF View Post
      Jeg ser din Runar Normann, og høyner med Lars Iver Strand.
      Da går jeg all in og slenger både Rune Lange, T.A. Flo OG Ruben Kristiansen på bordet.

Hva er det med folk fra nord? Tåler de ikke oslolufta?

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post
        Da går jeg all in og slenger både Rune Lange, T.A. Flo OG Ruben Kristiansen på bordet.

det er saa deilig aa kalle sogndal for nordnorge ;-) men klart, alt nord for sinsen er jo boender! (med hederlige untak selvfoelgelig)

Comment

Morten Pedersen og Aasmund Bjørkan glemte du 😆

Comment

• Originally posted by gleee View Post
            det er saa deilig aa kalle sogndal for nordnorge ;-) men klart, alt nord for sinsen er jo boender! (med hederlige untak selvfoelgelig)
            Lol. Ja. Tenkte bare på at det var der han slo igjennom😂 setter det på kontoen for spedbarn i husm

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
              Sliter med å huske sist en nordfra fikk det til hos oss.
              VPN har spurt seg selv de også. http://www.vpn.no/dagboka/2018/03/da...-16-mars-2018/

Comment

Hva er det med folk fra nord?
                Er det et retorisk spørsmål, eller vil du ha hele lista?

Comment

• Originally posted by Muppetkokken View Post
                  Se der ja.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                    Sliter med å huske sist en nordfra fikk det til hos oss.
                    Ernst Pedersen var God!
                    Han kom ble svett og dett var dett

Comment

TA Flo er fra Stryn. Det er forsåvidt nord for Sinsenkrysset, men han klassifiserer ikke som «folk fra nord», ass... holder ikke å ha spilt for TIL.

Comment

• Men selv om det ikke har vært så mange nordlendinger som har lykkes hos oss,så er det et par unge spillere på Glimt vi bør holde øye med. F eks høyrekant Jens Petter Hauge, 18 år kjempe spennende spiller. Patrick Berg også.

Comment

• Kjære julenissen jeg ønsker meg Kjetil Wæhler, nå. 100% profesjonell, tilgjengelig nå, kan bidra inn mot yngre spillere, forsvarlig økonomisk.

Comment

• Originally posted by ForesttGump View Post
                            Kjære julenissen jeg ønsker meg Kjetil Wæhler, nå. 100% profesjonell, tilgjengelig nå, kan bidra inn mot yngre spillere, forsvarlig økonomisk.
                            Først tenkte jeg NEI, men så.....
                            Tja hvorfor ikke? Han er en knall squadspiller og utrolig rutinert som eventuell innbytter i kamper vi trenger å forsvare oss til seier de siste 15min på bortebane(ref. sist kamp)
                            Det negative er at da tar han plass FRA en ung-gutt som kanskje kommer til å overbevise?

Comment

• Originally posted by patriot View Post
                              Først tenkte jeg NEI, men så.....
                              Tja hvorfor ikke? Han er en knall squadspiller og utrolig rutinert som eventuell innbytter i kamper vi trenger å forsvare oss til seier de siste 15min på bortebane(ref. sist kamp)
                              Det negative er at da tar han plass FRA en ung-gutt som kanskje kommer til å overbevise?
                              Hvem tar han plassen fra? En skadet Jaager?
                              Hauso er 17 år, synes det blir litt tidlig å sende ham til ulvene.
                              Brage Skaret er 16....

Comment

• Originally posted by ForesttGump View Post
                                Hvem tar han plassen fra? En skadet Jaager?
                                Hauso er 17 år, synes det blir litt tidlig å sende ham til ulvene.
                                Brage Skaret er 16....
                                Tror du virkelig han ønsker gjøre comeback for å være 4/5 valg? Regner da med han kjemper om en plass med Jääger og at både Näsberg og Carvalho står foran dem i køen. JTN er udiskutabel.

Comment

Working...
                                X