Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for vinteren 2017/18

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Felipe er fra Uruguay og har derfor spansk som morsmål.

Jeg vet ikke mer om Joao Meira enn det som stod på transfermarkt + et par googlesøk, så om man ble sluppet av den italienske klubben aner jeg ikke.

Comment

• Originally posted by Krolla View Post
      Felipe er fra Uruguay og har derfor spansk som morsmål.

Jeg vet ikke mer om Joao Meira enn det som stod på transfermarkt + et par googlesøk, så om man ble sluppet av den italienske klubben aner jeg ikke.
      Skriver ofte på portugisisk på Instagram, tror jeg. Han er vel mer eller mindre vokst opp på grensen mellom Brasil og Uruguay, så det ville vel ikke vært så rart om han snakket portugisisk.

Comment

• Morsmålet er spansk, men tipper han snakker like godt portugisisk som du prater svensk.

Han har jo to år i Chicago i MLS bak seg. Ikke veldig mye annet enn engelsk i den garderoben skulle jeg tro...

Comment

• Originally posted by Krolla View Post
          Felipe er fra Uruguay og har derfor spansk som morsmål.

Felipe er fra grensen mellom Brasil og Uruguay, og snakker både portugisisk og spansk. Mener å huske at han snakket portugisisk i intervjuet når han signerte med oss.

Comment

• Såpass! Kjekt at når nye mann har en som han kan ha en nogenlunde vettug samtale med. Regner nok også med at engelsken er greit innarbeidet hos vår nye mann, og det kan jo kanskje være en fordel for Filipe som kan få seg en tolke-buddy!
            Uansett språk - tror detta er en god signering. Low risk og muligheter for en grei reward.

Comment

• Jeg ble nervøs når jeg leste Wæhler i tråden her tidligere, men dette var jo en fin og spennende løsning! da bør vi være fulltalig.

Comment

• Bra vi fikk en midtstopper. Da får ikke Nils Noia i hvertfall.

Men fra spøk til revolver så har vi nok troppen for vår sesongen klar.
                Vi har vel ingen klare svakhetstegn.
                Fått inn en klasse spiss. Tror vi er inne i en meget spennede tid.
                Jeg er veldig fornøyd med overgangsvinduet. Høydepunkt med Sam Johnsen.
                Han er latterlig god.

Comment

• Kanskje vi får se han i kampen for VIF2 i morgen? Lov å håpe.

Comment

• Joao virker som en meget smart signering.
                    Må si meg imponert over dette vinduets overganger.
                    Som natt og dag ift i fjor!

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post
                      Joao virker som en meget smart signering.
                      Må si meg imponert over dette vinduets overganger.
                      Som natt og dag ift i fjor!
                      Var litt bekymret for hvordan stallen kom til å bli i år, etter alle vi har mista. Ser bra ut dette her nå!

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
                        Var litt bekymret for hvordan stallen kom til å bli i år, etter alle vi har mista. Ser bra ut dette her nå!
                        Vi kommer styrket ut av overgangsvinduet nå.
                        Det eneste vi manglet var et fullgodt alternativ til DFH i ankerrollen. Og en stopper til på grunn av usikkerhet rundt både Jääger og Carvalho. Med denne signeringen har vi tettet begge de hullene.

Nå er det beinhard konkurranse om plassene og vi har en balansert tropp i motsetning til i fjor.
                        Ingen tvil om at vi nå er en soleklar medaljekandidat!!

Når sola skinner over Enga

Comment

• Originally posted by EngaForAlltid View Post
                          ...
                          Ingen tvil om at vi nå er en soleklar medaljekandidat!!
                          Shhhhhh... du jinxer det.

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post
                            Shhhhhh... du jinxer det.
                            Når det gjelder å unngå å hause opp laget i begynnelsen av sesongen / lansere oss som medaljekandidat:

VELDIG hyggelig å høre Bernt Nikolai i oppsumeringen av forrige runde bastant påstå at VIF ikke blir et topplag i år.

Kunne ikke vært mer enig..

Comment

• Jaão Diogo Serpa Meira ser spennende ut og jeg tror han raskt kan bli førstevalg, avhengig av «integreringsprosessen». Veldig bra med god dekning på stopperplass, spesielt siden Luis Felipe Carvalho da Silva har vært skadeutsatt. Og Ivan har gjort det bra i de to første rundene - positivt med 4 gode stoppere i stallen. João kan også vikariere for DFH og det tror jeg har vært med i vurderinga her.

De neste kampene, vil gi oss en pekepinn på hvor mye laget har hevet seg i vinter og gleder meg allerede til SB08...
                              \Kroken6

Bor på landet og jobber i Grenseveien (=bonde i byen)

Comment

• Originally posted by Shtian View Post
                                Når det gjelder å unngå å hause opp laget i begynnelsen av sesongen / lansere oss som medaljekandidat:

VELDIG hyggelig å høre Bernt Nikolai i oppsumeringen av forrige runde bastant påstå at VIF ikke blir et topplag i år.

Kunne ikke vært mer enig..
                                Han må være den største jøken på TV nå etter at mini er borte. Han sier det er "ALT for tidlig å si om Johnson er en goal getter", men konkluderer nesten i samme setning allerede med at Vålerenga og Odd ikke vil ligge i toppen. Da har nettopp RBK spillt uavgjort på hjemmebane mot det laget vi slo på bortebane. Det var en meget svak sending forøvrig. Bengt mener vi ikke må henge oss opp i offside situasjonen, men det er det de gjør. Ikke noen annen analyse av kampen. Samarbeidet på høyresiden vår synest jeg det luktet klasse av, ... ble aldri nevnt.
                                Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Working...
                                X