Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for vinteren 2017/18

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Thomas Lehne Olsen i Tromsø hadde vel 10 mål 3 målgivende og 2 gule i fjor på 30 kamper Og med 2 kamper igjen har han nå 9 mål 3 målgivende og 2 gule kort på 26 kamper.Sjelden ute med karantene eller skader. Deila kjenner han fra tiden i Strømsgodset. Og det er en spiller med innsats. Tenk hva han kunne utrettet med bedre spillere rundt seg.

Comment

• Originally posted by Wonder85 View Post
      Thomas Lehne Olsen i Tromsø hadde vel 10 mål 3 målgivende og 2 gule i fjor på 30 kamper Og med 2 kamper igjen har han nå 9 mål 3 målgivende og 2 gule kort på 26 kamper.Sjelden ute med karantene eller skader. Deila kjenner han fra tiden i Strømsgodset. Og det er en spiller med innsats. Tenk hva han kunne utrettet med bedre spillere rundt seg.
      Det hadde han jo i Godset og utrettet vel lite der? Nei, jeg håper vi ikke fortsetter å kjøpe spillere som ikke er gode nok i håp om at de likevel er det.

Comment

• Bare men er at om man klarer 2 sesonger på rad med 10 mål. Så er det flere mål foran det våre spisser har klart de siste årene

Comment

Bare men er at om man klarer 2 sesonger på rad med 10 mål. Så er det flere mål foran det våre spisser har klart de siste årene
          Jeg tror han er helt ok og ikke noen dårlig spiller. En bra spiss for et midt på treet Eliteserielag. Men jeg håper bare vi har litt høyere ambisjoner.

Comment

Bare men er at om man klarer 2 sesonger på rad med 10 mål. Så er det flere mål foran det våre spisser har klart de siste årene
            Han hadde 8 mål i fjor. 9 i år. Til sammen 18 mål på 71 eliteseriekamper. Eller 1 mål hver 4e kamp. Tror vi bør satse bedre enn som så
            Vålerenga, klubben for alle (også ‘Team Drammen’)
            -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

• Stengel er god og jeg håper han er med videre. Han kan vi bygge laget rundt i årene som kommer. En bra type å ha i klubben. Men Herman har også en en lønn som gjør han til en av våres best betalte spillere. 1,5 mill tror jeg. Han har krevd vesentlig høyere. Han får bestemme seg om nye kontrakten er bra nok, om ikke lykke til. Han har ikke så bra ferdigheter at vi må betale oss blakke. Denne klubben er ferdig med sinnsyke lønninger.

Comment

• Originally posted by O.S.L.O. View Post
                Stengel er god og jeg håper han er med videre. Han kan vi bygge laget rundt i årene som kommer. En bra type å ha i klubben. Men Herman har også en en lønn som gjør han til en av våres best betalte spillere. 1,5 mill tror jeg. Han har krevd vesentlig høyere. Han får bestemme seg om nye kontrakten er bra nok, om ikke lykke til. Han har ikke så bra ferdigheter at vi må betale oss blakke. Denne klubben er ferdig med sinnsyke lønninger.
                Hva er kilden din på Hermans lønn? Høres veldig rart ut

Comment

Denne klubben er ferdig med sinnsyke lønninger.
                  Ja, det så vi jo da Ibrahim kom......... Helt utrolig at han tjener så mye som han antageligvis gjør!
                  Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

• Hele diskusjonen om Ibrahim begynner å bli tragisk og lavmål nå.
                    Konstant påminnelse om hvor ræva han er og hvor mye penger han tjener.

Comment

• Originally posted by wanderer View Post
                      Ja, det så vi jo da Ibrahim kom......... Helt utrolig at han tjener så mye som han antageligvis gjør!

Å isolere lønn fra andre kostnader knyttet til overgang gir aldri noe godt bilde. Totalrammen for Ibrahim er ikke avskrekkende gitt at vi ikke betalte overgangssum. Og det for en godt etablert eliteseriespiller.
                      Så kan man jo diskutere om han har prestert på banen eller ei, men det reven helt annen debatt.

Comment

Stengel er god og jeg håper han er med videre. Han kan vi bygge laget rundt i årene som kommer. En bra type å ha i klubben. Men Herman har også en en lønn som gjør han til en av våres best betalte spillere. 1,5 mill tror jeg. Han har krevd vesentlig høyere. Han får bestemme seg om nye kontrakten er bra nok, om ikke lykke til. Han har ikke så bra ferdigheter at vi må betale oss blakke. Denne klubben er ferdig med sinnsyke lønninger.
                        Stemmer dette?

Comment

• At Herman har 1.5 mill i lønn, før den eventuelt nye kontrakten, høres egentlig ganske usannsynlig ut.

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
                            At Herman har 1.5 mill i lønn, før den eventuelt nye kontrakten, høres egentlig ganske usannsynlig ut.
                            Mener jeg leste han tjente godt under millionen i en av de sakene om skattelistene nylig...
                            Vålerenga, klubben for alle (også ‘Team Drammen’)
                            -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

• Originally posted by donny View Post
                              Mener jeg leste han tjente godt under millionen i en av de sakene om skattelistene nylig...
                              Jepp. Kr 769 860 skattbar inntekt i 2016.
                              "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

• Originally posted by VVV View Post
                                Jepp. Kr 769 860 skattbar inntekt i 2016.
                                Kjipt at fakta skal ødelegge synsing og annen visvas.

Comment

Working...
                                X