Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for vinteren 2017/18

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Når jeg tenker meg om vet jeg ikke helt hva jeg synes om denne "jeg vil spille spiss"-uttalelsen..

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
      Tror nok det blir noen endringer på midtbanen neste sesong uansett, men noen må eventuelt bort.
      Grindheim begynner å bli gammel. Joakim Jonsson mener vi bør kvitte oss med Moa, DFH og Grindheim:
      https://www.nordicbet.com/no/blogg/f...son-vif-krise/
      Stengel ser det kanskje ikke så lyst for heller, og Abdi vil sikkert finne seg en ny klubb hvis det ikke fungerer bedre.
      Du har nok rett i det. Kanskje en spiller som Abdi endelig finner sin plass på midten. Det har han i hvert fall ikke gjort til nå og vimser rundt i stedet. Jeg er enig med Jonsson at det er på tide å fase ut ringrevene fra gullaget i 05. Synes Grindheim har blitt fryktelig seig og reservert for å takle. Det er rett og slett lite igjen av han. Han jobber og løper fortsatt, men han skaper jo nada nix fremover. Samtidig som han ikke er spesielt god bakover. Jeg forventet at han skulle ta litt tak fremover i banen mens Lekven lå litt lenger bak. Nå har Grindheim hatt muligheten til det, men han skaper lite.

Moa og DFH er alt for mye skadet og bør heller få jobb innad i Vålerenga som ambassadører hvis de ønsker det. De kan selvsagt være med å trene og kanskje være med i troppen, men det er på tide å fase de ut av startoppstillingen i større grad enn det som har blitt gjort denne sesongen. Så Deila får bygget sitt lag med spillere som passer inn i måten han ønsker å spille på.

Comment

Mange av spillerne vi har nå er ikke gode nok. Og mange er mye skadet. Nation Larsen Lekven Fridjonsson Azemi DFH er de eneste som pr dags dato holder ett visst ok nivå. Så enkelt er det.

Comment

Originally posted by Shtian View Post
          https://www.oa.no/sport/fotball/jo-i.../s/5-35-493246

Jo Inge Berget kunne kanskje vært noe? Spilte vel ving under Deila i Godset. Men blir nok for dyr i drift.
          Så lenge han kommer gratis så kan han få en normal lønn og et sign on fee i tillegg? Det blir jo ikke noe mer enn å kjøpe en spiller og bare gi han lønn? Wolff Eikrem har også en kontrakt som går ut og kan sikkert fint erstatte Zahid. Men et drawback nå er jo at vi ikke vet om vi spiller i Eliteserien neste år. Det gjør det nok litt vanskeligere å få signaturene deres alt nå.

Comment

Originally posted by Basement View Post
            Mange av spillerne vi har nå er ikke gode nok. Og mange er mye skadet. Nation Larsen Lekven Fridjonsson Azemi DFH er de eneste som pr dags dato holder ett visst ok nivå. Så enkelt er det.
            Hvilket nivå holder Azemi?? han har ikke vist noe enda....
            ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Originally posted by 2m@s View Post
              Holdt i hvert fall et høyt nivå for B/G i fjor, før han dro til Israel. Bra med mål og assist.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                Holdt i hvert fall et høyt nivå for B/G i fjor, før han dro til Israel. Bra med mål og assist.
                Irriterende at vi ikke bare signerte han i vinter, men igjen var vi ikke villig til å betale det B/G ønsket. Hadde vi kjøpt han med en gang i vinter så hadde vi fått han i form. Nå må han bruke lang tid på å komme seg i form.

Comment

Originally posted by 2m@s View Post
                  han scorer mål i hver fjerde kamp sånn cirka
                  http://www.altomfotball.no/element.d...ersonId=256686

Comment

Ser på Twitter at Stokken spekulerer i rundt 2 mill i året til Ibrahim, pluss sign on fee.
                    Endelig har vi klart å fjerne unødvendige millionlønninger, og så klarer f... meg Deila å signere en ubrukelig spiller på 2 mill i året? (Med forbehold om at det stemmer for øvrig...)

Hadde jeg hatt en stol akkurat nå så hadde jeg falt av den...
                    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Originally posted by wanderer View Post
                      Ser på Twitter at Stokken spekulerer i rundt 2 mill i året til Ibrahim, pluss sign on fee.
                      Endelig har vi klart å fjerne unødvendige millionlønninger, og så klarer f... meg Deila å signere en ubrukelig spiller på 2 mill i året? (Med forbehold om at det stemmer for øvrig...)

Hadde jeg hatt en stol akkurat nå så hadde jeg falt av den...
                      Jeg har hørt rykter om at han tok med seg lønna fra Viking.
                      Og at han var klubbens best betalte spiller, og det var derfor Viking ga han gratis til oss.
                      Tror jeg leste det i rogalandsposten eller hva faen avisen heter der borte.

Comment

Originally posted by christer1913 View Post
                        Jeg har hørt rykter om at han tok med seg lønna fra Viking.
                        Og at han var klubbens best betalte spiller, og det var derfor Viking ga han gratis til oss.
                        Tror jeg leste det i rogalandsposten eller hva faen avisen heter der borte.
                        Vi fikk han gratis mot å overta kontrakten hans. Så det stemmer nok.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                          Vi fikk han gratis mot å overta kontrakten hans. Så det stemmer nok.
                          Det er godt å se at vi, som vanlig, bruker penga fornuftig.

Comment

Blir i hvert fall opprydning http://www.vg.no/sport/fotball/cupen...ng/a/24146023/

Men med spillerlogistikken til nå. Håper vi får inn noen med oversikt.

Comment

Synes ikke helt at de har dekning for at Deila «varsler opprydning».

– Kommer du til å gjøre store utskiftninger i dette laget for å komme nærmere et «Deila-Vålerenga» inn mot neste sesong?

– Jada. Det er klart vi må jobbe med det hele veien. Men det er mange av disse spillerne her, og sikkert 90 prosent, som også skal være her i fremtiden. Det er mye ungt som kommer innpå og spiller. De får verdifull erfaring nå. Samtidig som vi må prestere og få de poengene vi skal, sier Deila.

– Er du skuffet over sesongen totalt sett?

– Jeg er skuffet over de siste seks-syv kampene. Jeg synes vi har vært veldig varierende og dårlige i enkelte kamper.

Vålerenga-treneren erkjenner, slik Nordlie også påpeker, at troppen mangler flere etablerte ledertyper.

– Vi har mye bra og ungt, men det blir litt for mange. Og da blir det ikke nok ledere eller «fedre» rundt til å lære dem opp, sier Deila.

Comment

Originally posted by Gorg View Post
                                Synes ikke helt at de har dekning for at Deila «varsler opprydning».

– Kommer du til å gjøre store utskiftninger i dette laget for å komme nærmere et «Deila-Vålerenga» inn mot neste sesong?

– Jada. Det er klart vi må jobbe med det hele veien. Men det er mange av disse spillerne her, og sikkert 90 prosent, som også skal være her i fremtiden. .
                                Nei, eller så er ikke prosentregning Deilas sterkeste side. Hvis han har tenkt å beholde 90% av troppen på 25 mann så betyr det 2-3 nye spillere. Mulig han bruker et veldig utvidet opprydningsbegrep.

Comment

Working...
                                X