Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for vinteren 2017/18

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by christer1913 View Post
    Kan han sammenlignes med Denne karen da?
    Haha. Pagge er nok litt før min tid, så jeg kjenner ikke til ham som noe mer enn et skrekkeksempel på en dårlig signering. Vet ikke hvordan statsene til Oagge var i VIF, men økonomisk vil jeg tippe at Brown ga bedre avkastning.

Comment

Originally posted by JorgenH View Post
      Haha. Pagge er nok litt før min tid, så jeg kjenner ikke til ham som noe mer enn et skrekkeksempel på en dårlig signering. Vet ikke hvordan statsene til Oagge var i VIF, men økonomisk vil jeg tippe at Brown ga bedre avkastning.
      Spørs hvem du spør. For bar-eiere i Bogstadveien var Pagge en fantastisk signering av oss.

Comment

Hva tror folk egentlig om Stengel og Pelle? Signerer begge nye kontrakter? Forlater begge klubben? Personlig tror jeg at Grindheim signerer for én ny sesong, som blir hans siste. Har en magefølelse av at Stengel forlater oss. Håper jeg tar feil!

Comment

Håper i det lengste at Stengel fortsetter. Skjønner at han vil ha spilletid, men at det ikke er noe klubben kan garantere i en kontrakt. Men, spiller han som i går er han selvskreven på laget, og med fulle 90-minuttere ut sesongen bør troa hans på mer spilletid bli styrket, så han skriver under ny kontrakt. Håper jeg.

Comment

Originally posted by Bohemen14 View Post
            Hva tror folk egentlig om Stengel og Pelle? Signerer begge nye kontrakter? Forlater begge klubben? Personlig tror jeg at Grindheim signerer for én ny sesong, som blir hans siste. Har en magefølelse av at Stengel forlater oss. Håper jeg tar feil!
            https://www.nrk.no/sport/grindheim-a...tur-1.13731990

Comment

Originally posted by Bohemen14 View Post
              Tror det samme som deg egentlig. Grindheim er fortsatt god nok til å spille på øverste nivå, og da lan han like gjerne være her som noe annet sted. Viktig å ha noen kontinuitetsbærere i klubben.

Angående Stengel så sier at magefølelsen min at han drar. Tror han vil ha en fast plass på laget, men det kommer ikke Deila til å love han. Jeg ville gjerne beholdt Stengel videre, både fordi han er god og fordi han er en profil og viktig utenfor banen. Samtidig så er han ikke bedre enn at vi ikke vil ha store problemer med å erstatte han, og jeg tror ikke han har potensiale til å utvikle seg til noe mer enn en god Eliteseriespiller. Vet andre her inne er uenige med meg om dette, men det er ihvertfall mitt syn på #Stengel2020

Comment

Deila ønsker å spille med en "treer" på midten; ett anker og to indreløpere, eller to "sittende" og en 10'er (slik vi spilte i går). Vi har sju spillere i stallen nå som konkurrerer om disse tre plassene:
                Lekven
                Stengel
                Horn Myhre
                Grindheim
                Berntsen
                Ibrahim
                Fridjonsson

Er det plass til både Grindheim og Stengel? Personlig håper jeg det. Horn Myhre har vel relativt lav lønn foreløpig.

Berntsen kan kanskje regnes som ving, men der har vi allerede Finne, Chiddy, Grødem, Dønnum neste sesong. I tillegg Bilal Njie som er sisteårsjunior og forhåpentligvis.

Sender vi Njie, Dønnum eller Grødem på utlån neste sesong har vi 11 spillere som konkurrerer om 5 plasser i elleveren.

Stallen totalt:
                3 keepere
                8 forsvarere
                7 sentrale
                4 vinger
                3 angripere
                = 25 spillere (Moa og Fredheim Holm ikke inkludert av åpenbare årsaker)

Har vi plass/råd til alle?
                Hva er det ideelle antallet spillere å ha i stallen?

Comment

Originally posted by Shtian View Post
                  Deila ønsker å spille med en "treer" på midten; ett anker og to indreløpere, eller to "sittende" og en 10'er (slik vi spilte i går). Vi har sju spillere i stallen nå som konkurrerer om disse tre plassene:
                  Lekven
                  Stengel
                  Horn Myhre
                  Grindheim
                  Berntsen
                  Ibrahim
                  Fridjonsson
                  Du kan ta med Agyri. Så det er 8 spillere som kjemper om 3 plasser. Det er for mange.

Comment

Personlig syntes jeg Dønnum har større potensiale enn Grødem,ville kjørt et lån på sistnevnte.

Angående Grindheim er jeg litt delt,bra spiller men begynner å dra på åra.Jevnt mellom han og Stengel,skulle jeg valgt ville jeg tatt Stengel,som har mange år foran seg.

Lekven syntes jeg har vært en stor skuffelse til nå.Alt for mye balltap og feilpasninger.

Ibrahim tviler jeg på blir noe suksess i denne klubben.

Comment

Originally posted by Nico 8 View Post
                      Vi kom på 6.plass den sesongen med Ørnen. Og med tanke på at vi fra runde 21 til 30, lå på 6.plass konstant og havna 16 poeng bak bronsje, så vil jeg ikke si vi kjempa i toppen. Selvom 6.plass er mye bedre enn de siste åra, så trenger man mer enn bare en klassespiss for å bli god. Vi slapp inn 53 mål den sesongen, like mange som Sandnes Ulf som kom på sisteplass. Sist vi vant serien hadde toppscorern vår 9 mål. Klart det er viktig med god spiss, men hvis sesongen med Ørnen viser noe, så er det at det er vel så viktig med godt forsvar.
                      Ja vi kom på 6. plass den sesongen. Men vi hadde kurs mot medalje, men så sluttet Ørnen å score. Og da faded vi ut den sesongen også. Men som nevnt av andre over. Uten Ørnen hadde vi (muligens) rykket ned.
                      Så selv om gårsdagens seier viste at det viktigste for å oppnå suksess i denne klubben faktisk er hard jobbing av alle, samt at Kjellsrud scorte, mener jeg at vi trenger en notorisk målscorer.
                      Ja, jeg vet at da vi vant serien scorte Ivers bare 9. Men den sesongen hadde vi topp insats i nesten samtlige kamper.

Videre nevner du Shelton som et godt kjøp, men han var ikke vår spiss. Det tok også to sesonger før han plutselig var på. Fram til da var han bare rask og så lenge ut som et bomkjøp.

selvfølgelig er det mer enn en spiss som skal til før man vinner serien, men jeg mener likevel at en målscorende spiss er det som står i veien for at vi kan levere jevnlige respektable resultater. Og da ser jeg heller at vi kjøper en kjent spiller heller enn å gamble på ukjente utlendinger. For vi kan ikke forvente å finne gull (Ørnen) hver gang med de speiderene vi har.

PS det var vel Reka sjøl som snakket opp Brown mest, slik han også gjorde det om Calvo

Comment

Originally posted by Ingar View Post
                        Personlig syntes jeg Dønnum har større potensiale enn Grødem,ville kjørt et lån på sistnevnte.

Angående Grindheim er jeg litt delt,bra spiller men begynner å dra på åra.Jevnt mellom han og Stengel,skulle jeg valgt ville jeg tatt Stengel,som har mange år foran seg.

Lekven syntes jeg har vært en stor skuffelse til nå.Alt for mye balltap og feilpasninger.

Ibrahim tviler jeg på blir noe suksess i denne klubben.
                        Grødem er lånt til Kisa ut sesongen. Tidlig å si, men jeg har mest tro på Grødem. Men mener begge kan bli veldig gode.

Comment

Originally posted by Disko View Post
                          Du kan ta med Agyri. Så det er 8 spillere som kjemper om 3 plasser. Det er for mange.
                          Agyiri sin lånekontrakt går vel ut etter denne sesongen? Hva skjer egentlig med han, er han skadet?

Comment

Eurosport om Grindheim
                            http://www.eurosport.no/fotball/elit...08/story.shtml
                            Vålerenga, klubben for alle (også ‘Team Drammen’)
                            -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

Litt typisk er det jo at når Grindheim mest sannsynlig forsvinner, og bordet er dekket for at Stengel skal ta over, så vil ikke Stengel skrive ny kontrakt. Jeg har liksom tenkt i alle år at Stengel var en naturlig arvtaker.

Comment

Originally posted by tordvif View Post
                                Litt typisk er det jo at når Grindheim mest sannsynlig forsvinner, og bordet er dekket for at Stengel skal ta over, så vil ikke Stengel skrive ny kontrakt. Jeg har liksom tenkt i alle år at Stengel var en naturlig arvtaker.
                                Oppfatter det ikke som klart at Grindheim forsvinner ut i fra den saken. Kommentarene fra begge parter var veldig generelle, og tror ikke dette er spikret ennå. Synes det er naturlig at klubben velger å vente til etter sesongen med å bestemme seg for om Grindheim skal få kontrakt eller ikke, og jeg tror han har lyst til å bli hvis han får tilbud om det

Comment

Working...
                                X