Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga-Brann 24.sep 20:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga-Brann 24.sep 20:00

Bare å kvitte seg med semien fort som f...

Det er kamp allerede på søndag mot skarrepakket, og nå må det være fullt fokus på å kvitte seg med kvalik- og nedrykksspøkelset så fort som overhodet mulig.
    Vi har hatt spillemessig framgang de to siste kampene. Nå gjelder det bare å bli noe mer skjerpa i begge boksene og unngå å gi gavepakker til motstandern.

Lundstrøm må stå over så det blir en rokkering i forsvars-firern (igjen).
    Såvidt jeg kan skjønne har Brann ingen karantener.

For DNB-kunder kan man få billetter til kr 100 pr person (også voksne) til familietribunen. Tilbudet finner man når man er innlogget i nettbanken.

Alle til Valle. Gutta trenger oss! Og vi kan sørge for at tribunekampen ikke blir spennende!

Lite dekning for Lündstrøm, dessverre. Borchrevink satt på benken i går, så kanskje han? Evt Jukle eller Jaager (med Nakkim inn i midten)?

Håper på Fridjonsson, Lekven, Grindheim, Berntsen, Azemi, DFH på topp.

Comment

Link til DNB tilbud

Comment

Originally posted by Gorg View Post
        Lite dekning for Lündstrøm, dessverre. Borchrevink satt på benken i går, så kanskje han? Evt Jukle eller Jaager (med Nakkim inn i midten)?

Håper på Fridjonsson, Lekven, Grindheim, Berntsen, Azemi, DFH på topp.
        Håper på:
        ALK
        Borckgrevink - Nation - Nakkim - Jääger
        Grindheim - Stengel - Fridjonsson
        Berntsen - Azemi - Dønnum/Jukle

Veldig gøy å se Fridjonsson i går. Løper og ber om ball i rom, tar initiativ, og har skikkelig tilstedeværelse. Berntsen også positiv. Dønnum også en uredd fyr som våger å utfordre og true bakrom. Jukle ser ut som om han har mest lyst til alt annet enn å spille forball for tiden. Mistet helt troen på egne ferdigheter. Stakars gutt, må være tungt, for han har mer inne.
        Stengel var grei i går, samme med Grindheim. Mulig Lekven inn, men dersom han ikke har trent pga strekk er det bedre å starte med de som er på beina.

Comment

For en deilig optimistisk og konstruktiv start på denne tråden.
          Herlig!!
          Cupen er for bønder, uansett

Comment

Har faktisk trua på at vi kan få vår første seier på eget (kunst)gress på søndag. Høyre back blir spennende og jeg tror som andre, at Jukle trekkes ned på venstre back igjen. Deila ønsker vel å sette en tydeligere 11'er nå, men han må uansett rokkere i bakre firer. Nasberg ble dessverre for enkel på 0-2 målet i semien og om D.Bråthen bekler høyre siden, blir han nok for lett foreløpig.

Liker ikke å kommentere enkeltspillere som er "ute av det", men Jukle har virket totalt blotta for energi og selvtillit etter sommeren. Litt vondt å se på faktisk. Tipper altså Jukle ned på venstre back og Ejuke inn på venstre kanten offensivt.

Tar med meg to ungdommer inn til Tigerstaden for kamp nummer to på egen stadion. Sitter langt inne å sette seg i bilen når man gjør det x-antall ganger ellers i uka, men med den stemningen vi har hatt på stadion så langt, kan jeg ikke sitte foran tv'en når vi møter Brann.

Tipper det snur nå og alle trenger en sportslig opptur nå (bittelillestrøm tok seg dessverre til Ullevål på bekostning av Molde - sterkt på bortebane)
            \Kroken6

Bor på landet og jobber i Grenseveien (=bonde i byen)

Comment

Det føles litt nå som om vi er i ferd med å ta rekorden til Start i antall kamper uten seier, men så ille er det heldigvis ikke! Og for hver kamp vi ikke har vunnet kommer jo seieren nærmere og nærmere! Jeg å er litt forsiktig optimist nå. Det kan snu mot Brann. Jeg hadde null tro etter semien. Men fått den litt på avstand, børstet vekk skuffelsen, og klar for ny kamp!!

Comment

Dårligere lag enn oss vinner kamper hele tida, så satser på at det snur på søndag :-)

Comment

Er veldig glad vi er ferdig med å møte S08 for i år. 3 kamper, 3 fortjente tap dessverre. Vi har spilt 3 kamper mot RBK i år, og vi har vært jevngode med dem i alle tre kampene, så jeg tenker litt at S08 passer oss veldig dårlig. Mot RBK på søndag, synes jeg vi ble snytt. S08 var sterke i gjenvinninga og i presset sitt, og virker som å ha bedre relasjoner offensivt enn de fleste andre lagene i Eliteserien.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                    Er veldig glad vi er ferdig med å møte S08 for i år. 3 kamper, 3 fortjente tap dessverre. Vi har spilt 3 kamper mot RBK i år, og vi har vært jevngode med dem i alle tre kampene, så jeg tenker litt at S08 passer oss veldig dårlig. Mot RBK på søndag, synes jeg vi ble snytt. S08 var sterke i gjenvinninga og i presset sitt, og virker som å ha bedre relasjoner offensivt enn de fleste andre lagene i Eliteserien.
                    Den intensiteten de har i spillet sitt er det bare å ta av seg hatten for! Jeg stiller litt spørsmålstegn ved treningsmengden vår. I følge Nordlie på cupsendinga i går, er det et av grepene Bakke gjorde da han kom til 08. Han kvitta seg med spillere som ikke likte å trene mye, og økte treningsmengden. Nordlie sa også at Erlandsen fikk bøfla til å løpe intervaller hver uke. De har scora vilt mye mål mot slutten av kampene. Rbk skryter vel også av at de trener mest av alle i Norge osv... Skal ikke mene for mye om opplegget til Deila, men synes det høres rart ut hvis vi trener mindre enn andre lag. Er det bare noe jeg har misforstått kanskje?

Comment

Utrolig nok er trua på seier over Brann tilstede. Etter kampen på onsdag kunne du fått laget gratis av meg, men nå er humøret litt bedre.
                      Det som bekymrer meg mest er at så fort jeg får opp forventningene, er skuffelsen alltid rett rumdt hjørnet.

Jeg vet egentlig ikke helt hvordan vi skal klare det, men de siste to matchene har egentlig vært ok. Et par hjerneblødninger i forsvar og litt sånn rådyr i flomlys i angrep.
                      Tror gutta bare må kjempe videre.
                      "Hard work beats talent when talent fails to work hard". Vi har altfor ofte vært i den sistnevnte kategorien. Nå er jeg ikke sikker på hvor mye talent vi har, så vi får ta det på innsatsen.
                      Bergen tar selvgodheten til nye høyder om dagen, så jeg syns vi skal nekte dem denna.
                      Faen heller. Føkkings Bergen!

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
                        Utrolig nok er trua på seier over Brann tilstede.
                        Det kalles Enga syndromet det.

Men vi hadde god kontroll på dem i Bergen. Da fikk de pepper av egne supportere for å ha parkert bussen på hjemmebane. Så det er lov å håpe. Gelius gjør nok sitt for oss her.

Comment

Må huske på at det er mye nytt fremover på banen for oss og at det tar tid med disse nye relasjonene tydeligvis.
                          Fridjonsson, Ejuke, Kjelsrud Johansen og Daniel Berntsen er ganske ferskt til startellever hos oss å være. Lundstrøm+Berntsen og Juklerød+Ejuke, er helt ikke innspilt enda heller, men synes Lundstrøm+Berntsen var tidvis bra mot S08. Må si at Dønnum er blant de som utstråler mest vilje og guts for tiden, og håper han får mye spilletid fremover.

Comment

Brann er i god form og har vunnet de fire siste kampene sine. De gar ikke tapt siden de møtte S08 i midten av juli.
                            Vi har tapt fire av de fem siste siste kampene våre. Vi har ikke vunnet i serien siden vi møtte LSK sent i juni.

Jeg er imponert over alle evige optimister, men objektivt sett er det ingenting som taler for at vi skal ta poeng i denne kampen. Mer spent på de andre kampene:

AaFK(25p) - Sogndal(23p)
                            Håper på: U. Tror på: U, men helt åpent. Begge i elendig form.

KBK(23p) - STB(30p)
                            Håper på: B. Tror på: U. KBK taper ikke hjemme.

Godset(29p) - TIL(22p)
                            Håper på: H. Tror på: H. Godset er et bedre lag og i bedre form.

Hvis det går som jeg tror så ligger vi fortsatt ett poeng over nedrykk etter denne runden. Hurra.

Comment

Originally posted by Ed1913 View Post
                              Brann er i god form og har vunnet de fire siste kampene sine. De gar ikke tapt siden de møtte S08 i midten av juli.
                              Vi har tapt fire av de fem siste siste kampene våre. Vi har ikke vunnet i serien siden vi møtte LSK sent i juni.

Jeg er imponert over alle evige optimister, men objektivt sett er det ingenting som taler for at vi skal ta poeng i denne kampen. Mer spent på de andre kampene:

AaFK(25p) - Sogndal(23p)
                              Håper på: U. Tror på: U, men helt åpent. Begge i elendig form.

KBK(23p) - STB(30p)
                              Håper på: B. Tror på: U. KBK taper ikke hjemme.

Godset(29p) - TIL(22p)
                              Håper på: H. Tror på: H. Godset er et bedre lag og i bedre form.

Hvis det går som jeg tror så ligger vi fortsatt ett poeng over nedrykk etter denne runden. Hurra.
                              Brann er oppskrytt! Er ikke imponert.

Comment

Working...
                              X