Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Deila på Øst i dag kl.17.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Deila på Øst i dag kl.17.00

Kun supportere, ingen presse. Har selv ikke mulighet til å gå, men setter fryktelig pris på om noen her inne kan sende meg en PM i etterkant med en slags oppsummering.
    Vi er Vål'enga!!

Originally posted by maestro View Post
    Kun supportere, ingen presse. Har selv ikke mulighet til å gå, men setter fryktelig pris på om noen her inne kan sende meg en PM i etterkant med en slags oppsummering.
    Vil gjerne også ha en liten oppsumering om mulig.
    Ville faktisk satt veldig stor pris på det

Comment

Melder meg på her jeg også. Takker på forhånd.

Comment

Jeg hadde også satt stor pris på en PM på denne

Comment

Jeg får heller ikke vært med grunnet små barn, ville satt pris på et referat jeg også.

Comment

Rekker ikke, men referat på PM er bra.

Comment

Synes faktisk det er like artig hver eneste gang. Tenker da på dette med "lukket" møte, ikke noe presse osv. Så spør folk om referat på PM siden dem ikke har anledning. Ikke ment noe negativt til folk som ikke kan møte og vill ha referat om hva som ble sagt, men bare ett lite spørsmål.

Hva blir sagt på disse møtene som er så ekstremt "hemmelig", som gjør at det ikke kan bare lages ett lite referat på siden her? Tenker også får en journalist er det ikke så veldig vanskelig å bare møte opp å se møte selv.

Igjen, ikke men som noe negativt her, men er bare veldig nysgjerrig på det.

Comment

Om noen lager referat hadde jeg også satt pris på en kopi.

Comment

Originally posted by Nico 8 View Post
                  Om noen lager referat hadde jeg også satt pris på en kopi.
                  Samme her og på forhånd takk!

Comment

Originally posted by enga View Post
                    Synes faktisk det er like artig hver eneste gang. Tenker da på dette med "lukket" møte, ikke noe presse osv. Så spør folk om referat på PM siden dem ikke har anledning. Ikke ment noe negativt til folk som ikke kan møte og vill ha referat om hva som ble sagt, men bare ett lite spørsmål.

Hva blir sagt på disse møtene som er så ekstremt "hemmelig", som gjør at det ikke kan bare lages ett lite referat på siden her? Tenker også får en journalist er det ikke så veldig vanskelig å bare møte opp å se møte selv.

Igjen, ikke men som noe negativt her, men er bare veldig nysgjerrig på det.
                    Tror ikke det er noe mer i det enn at man blir enige om at det som blir sagt ikke skal publiseres. Det blir vel ikke sagt så mye som er hemmelig, men mer at det blir sagt på en annen måte. Og hvis ingen publiserer det kan heller ikke VG skrive en sak om det og sitere f.eks. VPN.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                      Tror ikke det er noe mer i det enn at man blir enige om at det som blir sagt ikke skal publiseres. Det blir vel ikke sagt så mye som er hemmelig, men mer at det blir sagt på en annen måte. Og hvis ingen publiserer det kan heller ikke VG skrive en sak om det og sitere f.eks. VPN.
                      Greit nok det, var bare ren nysgjerrighet bak innlegget mitt. Takk for det.

Comment

Hiver meg på med interesse for en PM med noen ord om interessante ting han måtte ha på hjertet. Fint om noen spør ham om "Kom igjen Enga!" også
                        "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Originally posted by AcsOnFire View Post
                          Samme her og på forhånd takk!
                          Kaster meg på her. Send meg gjerne referat :-)

Comment

Jeg er også interessert i dette hvis noen gidder å sende!

Comment

Meg òg. På forhånd takk.

Comment

Working...
                              X