Vi hadde til sammen noen perioder på 15-20 min hvor vi avklarte ca 5 meter frem i banen, mange balltap hrunnet svake pasninger og hvor Aalesund fikk styre litt for mye mtp hvor dominerende vi var i resten. Men vi var såpass gode i resten at det får ikke ødelegge en fritt i dag. Veldig god fotball og fine mål. Moro. Bra trykk på tribunen. Synes står du stille går en smule sakte. Ellers har den nye sangen potensiale. Når alle blir med på den så blir den bra.
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Vålerenga - Aalesund, Søndag 15. oktober kl. 18
Collapse
X
-
Originally posted by Basement View PostVi hadde til sammen noen perioder på 15-20 min hvor vi avklarte ca 5 meter frem i banen, mange balltap hrunnet svake pasninger og hvor Aalesund fikk styre litt for mye mtp hvor dominerende vi var i resten.....
Tråkk på en KANARI
Comment
-
Originally posted by bundi View PostMagisk feiring http://video.arkena.com/play2/embed/...Styling=styled
Comment
-
For en herlig opplevelse det ble i går! Det hjelper på stemninga at gutta trøkker til fra start på den måten. Da får vi med oss alle på Supporter, og også flere på de andre tribunene.
Synging, hopping og ablegøyer i samtlige nitti minutter, som kulminerer i at hele troppen + støtteapparat drar i gang "I Oslo by" foran oss. Håper de fortsetter med det etter hver hjemmeseier.
Herman har bevist at han fortjener å bli satsa på. Gi han (nesten) samme lønna som Lekven, hvis det er det han krever.
Comment
-
Du kan dele denne linken: https://www.facebook.com/VaalerengaF...type=3&theater
Hvorfor vil du ha den på youtube forresten?
Comment
-
Originally posted by olemartin View PostDu kan dele denne linken: https://www.facebook.com/VaalerengaF...type=3&theater
Hvorfor vil du ha den på youtube forresten?
Råbra video👍
Comment
-
Originally posted by hmchrist View PostDu kan jo last ned Facebookvideoer også - med savefrom.net f.eks.
Folk betaler store penger for å lage reklamevideoer..ikke mye slår dette.
Lurer på hva vi ga for reklame film(ene) under Martin Andresens tid.
Comment
-
Originally posted by Onkel skrue View PostDenne videoen er så rå bra at den burde ligget overalt for å markedsføre klubben.
Folk betaler store penger for å lage reklamevideoer..ikke mye slår dette.
Lurer på hva vi ga for reklame film(ene) under Martin Andresens tid.
Hvorfor så mange folk stakk rett før og under (!!??) spillerene og klanen dro i gang I Oslo By sammen vil for meg være en av livets store mysterier.
Comment
-
Originally posted by SideLinjeKjeksen View Post...mange på "vestbredden" var også med på Oslo By etter kampenDet navnet der og Gaza er død og begravet nå, sammen med andre minnene fra Ullevaal Stadion, heldigvis. Vålerengatribunen all the way!
Men kult at Vålerengatribunen med Patriot-feltet i spissen også er med på mye, både sanger underveis og etter kampslutt. Har et ønske om at vi skal finne én eller to sanger som hele stadion er med på, og da snakker jeg ikke sanger hvor vi synger i kano mot hverandre, men hvor alle synger samtidig. Så et YouTube-klipp med Hammarby en gang hvor begge langsidene og kortsiden var med på samme sang og det var magisk.
Comment
Comment