Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Lyd på nye stadion...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by 2m@s View Post
    Med det trøkket som er på supportertribunen er det heldigvis ikke mye man hører til speaker... skulle man nå frem med ett budskap ville det blitt så høyt at det blir en trussel for hørselen.
    Akkurat det med trøkk kan jeg skrive under på!
    Jeg sneik meg hjem litt tidligere i går, og hørte "i Oslo by, der herjer vi..." i det jeg steg ut av Ubern hjemme i Lunden, ved siden av Linne Hotell.

-jørn-
    (*´ェ`*)

Comment

Originally posted by loco View Post
      Jeg sneik meg hjem litt tidligere i går, og hørte "i Oslo by, der herjer vi..." i det jeg steg ut av Ubern hjemme i Lunden, ved siden av Linne Hotell.

-jørn-
      What??
      Det er et godt stykke det!!

HATER TROMMER!!!!!!!!

Comment

Originally posted by Vif_på_toppen View Post
        What??
        Det er et godt stykke det!!
        Bor ikke så langt fra Lunden selv. Av ulike grunner måtte jeg streame kampen via altibox, og før hvert mål hørte jeg jubelbrølet 10-20 sekunder før jeg fikk se målet. Da var jeg altså innendørs, så det må ha vært et fantastisk trykk!
        Gikk jeg ut, så hørte jeg sangene.

Dette er rundt 2.5 km i luftlinje fra stadion

Comment

Husker når det var konserter på valle. Så hørte vi de opp på Linderud skole.
          Men at vi skulle klare å rope like langt..
          Artig.

HATER TROMMER!!!!!!!!

Comment

Originally posted by loco View Post

-jørn-
            Det er jo helt rått !!!
            Ikke bare Enga - men Klanen er tilbake "ADVARSEL - KLANEN ER TILBAKE"

Jeg kan ikke huske sånn trøkk siden vi spilte bortekamp mot Lyn på Ullevaal og alle måtte samle seg den ene svingen.
            ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Jeg stod på siden ved 16 meter streken ca og 13 rader opp. Litt varierende her. Men overaskende hvor mange som blir med på de sangene med mest trøkk i. Få fylt opp litt mer nederst på siden av målet og gjerne 5-600 til totalt så ser det mye bedre ut også. Tror det rekruteres endel om dette fortsetter. Og alle drar i samme retning. Veldig positivt.

Comment

Working...
              X