Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongen 2018

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 6.plassen er faktisk innenfor rekkevidde hvis vi slår Ranheim mens ODD taper mot RBK...

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
      6.plassen er faktisk innenfor rekkevidde hvis vi slår Ranheim mens ODD taper mot RBK...
      Odd møter Brann i Bergen. Det holder med uavgjort. Men nok om det...
      Problemet i ligningen er uansett: vi må vinne.....

Comment

• Altså vi vinner mot RANHEIM. De er et lilleputt-RBK med dårligere spillere i alle ledd. Vi rundspilte RBK på Intility i 90+ minutter for et par måneder siden. Må bare være skjerpa på dødballer så går det fint. Vi kommer på 6. plass, Ronny Deila kan si "planen fungerer", alle tar seg juleferie med et smil om munnen og neste år kjemper vi om medaljer.

Comment

• Har Mikkel sett våre siste kamper egentlig, vi er faktisk ikke berettiget til å si VI SLÅR RANHEIM, nei vi er heldige som slapp å sloss i nedrykksstriden faktisk.

Comment

• Etter denne sesongen sitter jeg igjen med en enorm skuffelse.Slipper inn alt for mange lettvinte mål og til tider spilt gørr kjedelig fotball.
            Det som faktisk redder denne sesongen er to seire mot laget fra Romerike og at Bård Finne har funnet veien til nettmaskene!
            Venter i spenning på neste sesong men har dessverre ikke de store forventningene.Håper vi henter smart,billig og bra og kvitter oss med daukjøtt som ikke orker blø for drakta!

Comment

• Originally posted by dalagubbe View Post
              Har Mikkel sett våre siste kamper egentlig, vi er faktisk ikke berettiget til å si VI SLÅR RANHEIM, nei vi er heldige som slapp å sloss i nedrykksstriden faktisk.
              Jeg er på alle kamper Vålerenga spiller hjemme og de fleste som spilles borte (Ok jeg dro ikke til Bodø, den ble sett på TV).

Det er lov å være positiv.

Comment

• Jo jo for all del, jeg prøver bare å si at det er ikke en selvfølge at vi slår Ranheim i vår siste kamp, slik som vi har fremstått i det siste,håper seff vi klarer denne sjetteplassen jeg også, for det ser jo unektelig litt bedre ut enn en niendeplass, bare sykt skuffet etter denne siste perioden vår, jeg trodde virkelig vi hadde noe på gang etter denne fine perioden vi hadde når abu kom inn på midtbanen vår,men nå er vi tilbake der vi var før abu kom. Lei av åttendeplasser og ute av cupen og egentlig ikke i nærheten av noen verdens ting på mange mange år.

Comment

Har Mikkel sett våre siste kamper egentlig, vi er faktisk ikke berettiget til å si VI SLÅR RANHEIM, nei vi er heldige som slapp å sloss i nedrykksstriden faktisk.
                  Begrunn gjerne hvorfor du mener vi er heldige som slipper nedrykksstrid? Antall poeng? Antall straffer? Antall skårede mål? Antall målsjanser? Antall stolpeskudd for og i mot?

Comment

• Vi har vel strengt tatt avgjort en tre-fire kamper helt på tampen der vi like gjerne kunne gått på en smell, og da hadde vi, mener jeg at vi kunne ligget med en poengfangst på 28-30 p.

Comment

Vi har vel strengt tatt avgjort en tre-fire kamper helt på tampen der vi like gjerne kunne gått på en smell, og da hadde vi, mener jeg at vi kunne ligget med en poengfangst på 28-30 p.
                      Da regner jeg med at du også kalkulerer inn kamper der vi har mistet poeng på tampen og også gjør samme øvelse for alle lag?

Når du leter og graver etter negative ting så finner du alltid noe om du virkelig ønsker.

Faktum er at denne sesongen (som den første på lenge) så har vi diskutert hvordan vi skal klare å få plass i EL-kval. istedet for nedrykk. Med «normal» poengfangst i de siste 8 kampene hadde vi kanskje vært der.

Men hva hvis vi tenker oss at vi hadde tapt alle kampene? Da hadde vi hatt null poeng da. Alle må gå!

Comment

• Slipper å grave dypt ihvertfall.....

Comment

• Kan jo gjøre denne tråden litt mer interessant?

Hvem vil vi helst ha på direkte nedrykk? Hvem vil vi ha på kvalik?

Godset, Stabæk, Start eller LSK?

Godset og LSK er min drøm, Stabæk ned er heller ikke å forakte.

Tror jeg håper at Godset og Stabæk spiller uavgjort, LSK klarer kun uavgjort mot Kristiansund og Start slår Haugesund. Da går LSK rett ned, mens Godset spiller kvalik.

Comment

• Godset på kvalikk og LSK hadde gitt vann i munnen! Stabæk blir jo aldri noe så de kan holde seg,samme med Start,Kristiansand er en herlig by for bortetur.Kaldt øl og lettkledde damer nesten midt i bibelbeltet! Ja takk.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                              Kan jo gjøre denne tråden litt mer interessant?

Hvem vil vi helst ha på direkte nedrykk? Hvem vil vi ha på kvalik?

Godset, Stabæk, Start eller LSK?

Godset og LSK er min drøm, Stabæk ned er heller ikke å forakte.

Tror jeg håper at Godset og Stabæk spiller uavgjort, LSK klarer kun uavgjort mot Kristiansund og Start slår Haugesund. Da går LSK rett ned, mens Godset spiller kvalik.
                              Da går stabæk rett ned og lsk spiller kvallik. Du mente kanskje at stabæk slår godset da vil det bli som du sier at godset får kvallik og lsk rykker ned.
                              Det beste synes jeg at hadde vært om godset gikk ned og lsk på kvallik, men det skal godt gjøres siden lsk kommer likt med godset dersom de tar ett poeng mer. Fugla har mye dårligere målforskjell -12 mot godsets -2 så da må godset tape med 11 mål.

Skal godset rett ned må stabæk lsk og start vinne. I så fall havner stabæk på kvallik. Det hadde vært fint. Men synes varianten med stabæk og start seier + maks maks uavgjort for fugla er best. Da blir det obos på fugla og kvallik på godset.

Comment

• Dette er gode lag å få ned for oss uansett hvem det blir. LSK trenger ingen begrunnelse. Godset som en irriterende lillebror, vanskelige kamper som ikke drar noe særlig folk. Stabæk tiltrekker seg en del store talenter fra Stor-Oslo. At Starts enorme satsing får et skudd på baugen er heller ikke å forakte.

Så er selvsagt noen av disse verre enn andre. Selv om hodet sier at det beste er å bli kvitt Godset så fryder hjertet seg av tanken om LSK i divisjonen under.

Ønsket rekkefølge:
                                Start
                                Stabæk
                                Godset
                                LSK

Comment

Working...
                                X