Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongen 2018

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by tordvif View Post
    Hvis vi fikser 1500 sesongkort på supportertribunen, så ordner Deila det som mangler av spenn til nytt tifo-oppheng: http://www.vif-fotball.no/nyheter/ta...nys-utfordring

Utrolig kult gjort av han.

Det er helt rått, hatten av for Deila!

Comment

• Helt spinnvilt! Legendemateriale. Håper virkelig dette får folk (meg selv inkludert) til å få ut fingeren!

Comment

• Originally posted by Ed1913 View Post
        Helt spinnvilt! Legendemateriale. Håper virkelig dette får folk (meg selv inkludert) til å få ut fingeren!
        Det er legendemateriale uten tvil. Jeg har ikke hatt sesongkort på mange år nå, men vurderer sterkt å kjøpe neste sesong. Ikke bare pga denne saken, men fikk i hvert fall ikke mindre lyst nå

Comment

• Det der er så jævlig rått! Er jo ikke småpenger heller. Alle mann alle!
          Ett lag i Oslo.

Comment

Hvis vi fikser 1500 sesongkort på supportertribunen, så ordner Deila det som mangler av spenn til nytt tifo-oppheng: http://www.vif-fotball.no/nyheter/ta...nys-utfordring

Utrolig kult gjort av han.
            Ja, der røyk et prinsipp hos meg. Skulle egentlig ikke kjøpe noe som helst i dag (Buy-nothing-day). Men nå er kortet i boks

Comment

Det er legendemateriale uten tvil. Jeg har ikke hatt sesongkort på mange år nå, men vurderer sterkt å kjøpe neste sesong. Ikke bare pga denne saken, men fikk i hvert fall ikke mindre lyst nå
              Hæ? Har ikke alle her inne på forumet sesongkort? Det burde jo vært obligatorisk hvis man skal sitte å mene noe om klubben mener nå jeg ;-)

Men enig - fy faen for en fin fyr Ronny er. Er så jævlig kjipt at han ikke får ordentlig skikk på laget, for måten han kommuniserer med fansen er uten sidestykke.

Comment

• Mange her inne som ikke bor på Valle.
                De er ikke noe dårligere supportere av den grunn.

Men Deila, skjønner hva du mener men hører ikke hva du sier.
                Først må du få laget til å spille god fotball, da kommer det folk.
                Det har det alltid gjort tidligere.
                Det du og laget har prestert i år er så grått og kjedelig at folk gir faen og blir hjemme.

Nå må det skje noe, vi er lei av lovnader og 8 plasser.
                Gimme hope johanna

Comment

• Originally posted by Calven View Post
                  Mange her inne som ikke bor på Valle.
                  De er ikke noe dårligere supportere av den grunn.

Men Deila, skjønner hva du mener men hører ikke hva du sier.
                  Først må du få laget til å spille god fotball, da kommer det folk.
                  Det har det alltid gjort tidligere.
                  Det du og laget har prestert i år er så grått og kjedelig at folk gir faen og blir hjemme.

Nå må det skje noe, vi er lei av lovnader og 8 plasser.
                  Jada, jada. Det er ingen som er fornøyd med plasseringene, men dette var altså en sak om en trener som spytter inn 150.000 kroner av egen lomme. Det fortjener kred. Du har selvsagt gitt en slant?
                  Ett lag i Oslo.

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
                    Jada, jada. Det er ingen som er fornøyd med plasseringene, men dette var altså en sak om en trener som spytter inn 150.000 kroner av egen lomme. Det fortjener kred. Du har selvsagt gitt en slant?
                    Sesongkortet er som vanlig allerede i boks, men dette var klein markedsføring. Deila spytter inn 150 000 ved 1500 sesongkort til nytt tifo oppheng. Lite troverdig av egen lomme....

Comment

• Tonen her inne på forumet er mildt sagt råtten om dagen, eller så er det kanskje bare jeg som er lei. Men sånn blir det vel etter 8 år med ørkenvandring og nok en sesong under pari.

Vi får ta juleferie og forhåpentligvis komme tilbake på nyåret med ny optimisme..

Comment

Tonen her inne på forumet er mildt sagt råtten om dagen, eller så er det kanskje bare jeg som er lei. Men sånn blir det vel etter 8 år med ørkenvandring og nok en sesong under pari.

Vi får ta juleferie og forhåpentligvis komme tilbake på nyåret med ny optimisme..
                        Enig, mitt siste innlegg var forsurende og burde aldri ha vært skrevet, men er muligens ett resultat av disse 8 årene.
                        Sorry..

Og all heder og ære til Deila for ett godt initiativ.

Comment

• Litt om hvorfor og hvordan 2019 skal bli bedre enn 2018,
                          https://www.vg.no/sport/fotball/i/qn...source=vgfront

Comment

• Originally posted by hmchrist View Post
                            Litt om hvorfor og hvordan 2019 skal bli bedre enn 2018,
                            https://www.vg.no/sport/fotball/i/qn...source=vgfront
                            Treffer spikern her. Jeg sa selv tidligere at 45-50 poeng i år ville gitt godkjent. Sånn sett er vi tre poeng bak men plasseringsmessig er det innafor siden vi nådde målet om topp 6 så alt i alt er denne sesongen etter mitt syn godkjent med ett lite minus bak. Ett veldig stort problem vi har hatt synes jeg i flere sesonger er at vi har en veldig dårlig evne til å takle motgang. Laget kan ha en god periode på 3-4 kamper og så kommer det ett tap og da slår det nesten aldri feil at det blir 4-5 kamper til med lite mål og poeng. Så neste år må de dårlige periodene bli kortere og færre. Veldig spent på hva som kommer inn/ut iløpet av vinteren. Takk for nok en sesong midt på treet.

Comment

• Overrasket og glad for at vi innfridde ambisjonen om topp seks, syns det er en trøst i en ellers varierende sesong. Jeg gleder meg over at unggutter har vokst under ansvar, og utviklet seg, samt at vi har lange kontrakter og en god stamme i laget, og at de virker til å være en fin gjeng. Håper og tror at kontinuitet, og ikke altfor mange spillere ut og inn vil bidra til å løfte laget til nye høyder neste sesong. Jeg er beskjeden optimist og tipper en 5. plass neste år :-) Blir fint med en pause nå, og så kommer man som vanlig inn med masse optimisme og glede når ny sesong nærmer seg. Takk for i år, var god stemning på stadion!

Comment

• Originally posted by bLANCO View Post
                                Overrasket og glad for at vi innfridde ambisjonen om topp seks, syns det er en trøst i en ellers varierende sesong. Jeg gleder meg over at unggutter har vokst under ansvar, og utviklet seg, samt at vi har lange kontrakter og en god stamme i laget, og at de virker til å være en fin gjeng. Håper og tror at kontinuitet, og ikke altfor mange spillere ut og inn vil bidra til å løfte laget til nye høyder neste sesong. Jeg er beskjeden optimist og tipper en 5. plass neste år :-) Blir fint med en pause nå, og så kommer man som vanlig inn med masse optimisme og glede når ny sesong nærmer seg. Takk for i år, var god stemning på stadion!
                                Er helt enig i alt du skriver, godt oppsummert

Noen som husker sist vi hadde to spillere på tosifret antall mål?

Comment

Working...
                                X