Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongen 2018

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Daniel View Post
    Er helt enig i alt du skriver, godt oppsummert

Noen som husker sist vi hadde to spillere på tosifret antall mål?
    Sist vi hadde 1 spiller med tosifra var Kjartansson sine 25 mål i 2014. Sist vi hadde 2 spillere med tosifra var i sølvsesongen 2010, med Moa's 20 mål og Shelton's 12.

Utenom det hadde Berre 10 mål i 2013, Sæternes 11 i 2009 og dos Santos 10 i 2003.

Det er alle spillerne som har hatt tosifra antall mål siden opprykket i 2001. Det er 6 av 17 sesonger inkludert årets.

Comment

• Originally posted by Nico 8 View Post
      Sist vi hadde 1 spiller med tosifra var Kjartansson sine 25 mål i 2014. Sist vi hadde 2 spillere med tosifra var i sølvsesongen 2010, med Moa's 20 mål og Shelton's 12.

Utenom det hadde Berre 10 mål i 2013, Sæternes 11 i 2009 og dos Santos 10 i 2003.

Det er alle spillerne som har hatt tosifra antall mål siden opprykket i 2001. Det er 6 av 17 sesonger inkludert årets.
      Nå var du i overkant snill mot Moa. Han scora mye i 2010 riktignok men ikke så mye. Han spilte 20 kamper og scora 15 mål før han dro til Hannover i 2010. Han mista toppscorertittelen til Fall i siste runde tror jeg og Fall endte på 16 mål. Hadde Moa vært hos oss hele sesongen hadde han fort endt på 20 +/- tror jeg.

Comment

• Originally posted by Vader View Post
        Nå var du i overkant snill mot Moa. Han scora mye i 2010 riktignok men ikke så mye. Han spilte 20 kamper og scora 15 mål før han dro til Hannover i 2010. Han mista toppscorertittelen til Fall i siste runde tror jeg og Fall endte på 16 mål. Hadde Moa vært hos oss hele sesongen hadde han fort endt på 20 +/- tror jeg.
        Jeg ble visst litt ivrig i farta, men du har helt rett. Blanda sammen antall kamper og mål ser det ut som. Legger meg flat, som kjedisene alltid sier når de driter seg ut.

Comment

• Sarsborg leder 2- over besiktas til pause. Bare å ta av seg hatten for hva de får til der borte, det gir også håp til at vi en dag kan klare det samme

Comment

• Originally posted by SideLinjeKjeksen View Post
            Sarsborg leder 2- over besiktas til pause. Bare å ta av seg hatten for hva de får til der borte, det gir også håp til at vi en dag kan klare det samme
            Året 2018 nede i Sarpsborg by
            Besiktas lå under med to
            Karius sendte ballen opp til Jeremain Lens
            Alle vet mirakler kan skje
            Åååå åååå

Nå vet vi hva tyrkerne kommer til å synge de neste 20 åra.

Comment

• Oppkjøringa http://www.vif-fotball.no/nyheter/mo...-generalproven

Klubben har solgt rettighetene til treningskampene (utenom Marbella) til Eurosport. Kampene sendes på Eurosport Norge.

Vi skal faktisk møte flisbønda i generalprøven.

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
                Oppkjøringa http://www.vif-fotball.no/nyheter/mo...-generalproven

Klubben har solgt rettighetene til treningskampene (utenom Marbella) til Eurosport. Kampene sendes på Eurosport Norge.

Vi skal faktisk møte flisbønda i generalprøven.
                Flere kamper i LSK-hallen, men ingen i Vallhall? Skal det gjøres arbeider i Vallhall, eller er det andre årsaker til at vi ikke spiller «hjemme»?

Comment

• "Alle treninger før avreise til Marbella vil bli avviklet i LSK-hallen. Grunnen til dette er at Vallhall ikke tåler vanning, noe vi er helt avhengig av for å kunne trene innendørs."

Håper virkelig underlaget i Vallhall skiftes etter hvert. Blir for dumt at man må til togstasjonen.

Comment

• Møte LSK i treningskamp i Norge i mars? Møter heller hvilket som helst annet Eliteserie- eller OBOS-lag. Idiotisk å vanne ut derbyet på den måten.

Comment

• Originally posted by Ed1913 View Post
                      Møte LSK i treningskamp i Norge i mars? Møter heller hvilket som helst annet Eliteserie- eller OBOS-lag. Idiotisk å vanne ut derbyet på den måten.
                      Helt enig.
                      (140 tegn)

Comment

• Originally posted by Ed1913 View Post
                        Møte LSK i treningskamp i Norge i mars? Møter heller hvilket som helst annet Eliteserie- eller OBOS-lag. Idiotisk å vanne ut derbyet på den måten.
                        Tipper det er en del av avtalen om at vi leier LSK-hallen til trening hele januar.
                        Uansett, gøy å kunne knuse dem 3 ganger på 1 sesong, og bra med et oppgjør det lukter svidd av i generalprøven, så vi kan få skikkelig generalprøve på supportertribuna også.

Comment

• Er det ikke undervarme på stadion vår? Det er vel lagt inn et ørlite håp om europa-spill i stadion-planene håper jeg. Men det er kanskje for dyrt?

Jaja, oppmøtet i -10C blir sikkert bedre i en hall enn på stadion.

Comment

• Selvsagt er det undervarme på stadion.

Comment

• Originally posted by Grim View Post
                              Er det ikke undervarme på stadion vår? Det er vel lagt inn et ørlite håp om europa-spill i stadion-planene håper jeg. Men det er kanskje for dyrt?

Jaja, oppmøtet i -10C blir sikkert bedre i en hall enn på stadion.
                              Det er undervarme, ja. I høst/vinter har man testa hvor mye man må skru den på for å ta unna frost ved ulike temperaturer. Ikke poeng i å kjøre full spiker hvis halvparten er nok. Gutta trente der uka etter serieavslutninga før de tok ferie. Så blir den skrudd av for så på igjen når våren nærmer seg.

NÅR vi kommer i Europa, vil selvsagt undervarmen stå på både på høstkampene utover i desember, samt sluttspillkampene som vel begynner i februar. Det er jo pga Europa at vi har rail seats på Supportertribunen. Da blir setene skrudd ned og tribunen kan brukes noe en vanlig ståtribune ikke kan.

Comment

• Hva er det egentlig som har skjedd med Valhall sammenlignet med alle tidligere år siden det hverken kan trenes eller spilles kamper der til vinteren? Og var virkelig LSK-hallen det eneste alternativet i Stor-Oslo som holdt mål?

Det virker kanskje som småting for de pragmatikerne der ute, men for meg vitner dette om at den sportslige ledelsen ikke er på nett med supporterne når det gjelder forholdet til Lillestrøm og derbyet.

Comment

Working...
                                X