Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongen 2018

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ed1913 View Post
    Møte LSK i treningskamp i Norge i mars? Møter heller hvilket som helst annet Eliteserie- eller OBOS-lag. Idiotisk å vanne ut derbyet på den måten.
    Neh. Å møte LSK i treningskamp vanner ut derbyene like mye som europisk motstand på La Manga vanner ut e-cup. Helt greit å øve på å banke svina.

Comment

• Originally posted by Ed1913 View Post
      Hva er det egentlig som har skjedd med Valhall sammenlignet med alle tidligere år siden det hverken kan trenes eller spilles kamper der til vinteren? [...]
      Kunstgresset i Vallhall er gammelt, slitt og hardt å spille på. I tillegg kan det ikke vannes, som er viktig for klubben ifm. med både trening og kamp. Dersom det finnes bedre alternativer i rimelig avstand skjønner jeg godt at klubben velger det. Regner med at LSK-hallen blir valgt fordi det er der man kan få de beste treningene, og ikke for å peke nese til supporterne. Jeg svelger glatt den kamelen hvis det betyr at vi kan være X % bedre forberedt enn om vi hadde trent i f.eks. Manglerudhallen.

Comment

• Det er en svær kamel å svelge for bøfla har jeg sett. De er ikke det minste fornøyde med at vi skal bli bedre ved hjelp av deres fasiliteter.

Comment

• Skjønner virkelig ikke hvorfor dette virker så mye harme, jeg tar gjerne en skadefri tropp som konkurrerer hardt frem mot generalprøven mot LSK, samme faen hvor de trener i oppkjøringen. Tipper grepet med å ha treningskamp mot Fugla sikkert kan gi litt ekstra tenning på de siste treningene før den matchen.

Comment

• Originally posted by bLANCO View Post
            Skjønner virkelig ikke hvorfor dette virker så mye harme, jeg tar gjerne en skadefri tropp som konkurrerer hardt frem mot generalprøven mot LSK, samme faen hvor de trener i oppkjøringen. Tipper grepet med å ha treningskamp mot Fugla sikkert kan gi litt ekstra tenning på de siste treningene før den matchen.
            Skjønner ikke greia jeg heller. Vallhall er ikke bra nok. Vi trenger alternativer og finner det 20 min unna.
            På Facebook kan det virke som om vi skal bytte til gule drakter etter reaksjonene å dømme.
            Jeez...

Comment

• Hvem er som eier Vallhall? Uansett,burde vært mulig å få byttet ut dette kunstgresset med noe som kan vannes?

Comment

• Originally posted by Ingar View Post
                Hvem er som eier Vallhall? Uansett,burde vært mulig å få byttet ut dette kunstgresset med noe som kan vannes?
                https://e24.no/boers-og-finans/speta...rstue/20328623

Spetalen eier også 36 prosent av Vallhall gjennom selskapet Ferncliff Property.

Comment

• Står litt om vanninga av Vallhall her. Utifra den artikkelen virker det veldig merkelig å trene i Akershus.

Comment

• Originally posted by Nico 8 View Post
                    Står litt om vanninga av Vallhall her. Utifra den artikkelen virker det veldig merkelig å trene i Akershus.
                    Ja. Og dessverre virker den ganske troverdig.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                      Ja. Og dessverre virker den ganske troverdig.
                      Klubben kommer med sitt svar

Comment

• Originally posted by Nico 8 View Post
                        Klubben kommer med sitt svar
                        Og slipper vi en skade så er det verdt det. Skal spillerne tåle maks belastning må også baneunderlaget være så optimalt som mulig. Blir litt storm i vannglass dette her. Hadde vi fått flere med skader pga dekket i Valhall ville det sikkert kommet mange sinte kommentarer. I fjor måtte enkelte spillere stå over kamper og treninger.

Comment

• Hvis vi skulle trene der mens noe hos oss blir fikser er det jo greit. Men det virker jo ikke som det er planlagt noen utbedringer i Valhall. Så da får vi tro at dette blir fast da. Noe som ikke gir særlig mening når vi har vår egen hall. Der ble det vel lagt et helt nytt teppe for et par år siden. Så det er ikke bare et vannglass den stormen er i.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                            Noe som ikke gir særlig mening når vi har vår egen hall.
                            Vallhall er ikke Vålerengas hall, den er privat drevet og leies ut til eksamen, events og alle andre som er villig til å betale for det. At de har et samarbeid med VIF er jo naturlig.

Men nå handler vel dette ikke om dekket som er lagt for noen år siden, men at man ikke kan vanne fordi det blir råte og alt mulig helvete under gresset, og så blir det oversvømmelse og mye dritt. Og man tenkte sikkert ikke på at Ronny Deila en vakker dag kom til å ville vanne gresset hver dag over mange uker da man bygde hallen for 20 år siden.

Comment

• Jeg vet at ikke klubben eier Valhall. Tror forresten ikke LSK eier hallen der oppe heller. Men jeg ser på Valhall som vår hall, selv om eierforholdet ikke er fornelt.

Synes det er tull å ikke trene i Valhall.

Comment

• Synes folk det er tull fordi de ikke så enkelt kan få sett treninger eller fordi vi gir LSK (evt de som eier hallen penger)?

Om dette kan forhindre en skade eller to må det vel være det klart beste alternativet?

Comment

Working...
                                X