Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongen 2018

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Trasskuken View Post
    For å spørre om noe teit. I 2022, når det er vår tur i Europa. Det er jo ikke lov med ståplasser i europacup. Er det tatt hensyn til på intility?
    Kapasiteten minsker med rundt tusen mener jeg. Fra 4000 til 3000 i Europa, hvis jeg ikke tar feil.

Comment

• Jeg har lyst til å gi honør til Tina og Freddy i markedsavdelingen som gjør en aldeles glimrende jobb med intervjuer av spillere og trenere, og som sammen skaper en positiv inngang til alle våre kamper. Men jeg har lurt på hvorfor det ikke lenger lages noen innslag fra spillsekvenser, avslutningstreninger osv slik det ble gjort tidligere år? Mulig jeg er i overkant spillesugen nå etter "ørkenvandringen" i sommerpausen, men det kan da ikke være så ressurskrevende å få det til? Treningene er jo åpne, så da har man vel heller ingenting å skjule? I ENGA live i dag får vi f.eks. vite at vår nye midtbanemann Erik Israelsson gjorde det bra på trening. Det er jo flott, men det hadde vært enda bedre å se det selv. Er det mulig å få det til utover høsten?

Comment

• Originally posted by Fiesta View Post
        Jeg har lyst til å gi honør til Tina og Freddy i markedsavdelingen som gjør en aldeles glimrende jobb med intervjuer av spillere og trenere, og som sammen skaper en positiv inngang til alle våre kamper. Men jeg har lurt på hvorfor det ikke lenger lages noen innslag fra spillsekvenser, avslutningstreninger osv slik det ble gjort tidligere år? Mulig jeg er i overkant spillesugen nå etter "ørkenvandringen" i sommerpausen, men det kan da ikke være så ressurskrevende å få det til? Treningene er jo åpne, så da har man vel heller ingenting å skjule? I ENGA live i dag får vi f.eks. vite at vår nye midtbanemann Erik Israelsson gjorde det bra på trening. Det er jo flott, men det hadde vært enda bedre å se det selv. Er det mulig å få det til utover høsten?
        Halla!
        Ingen i hele verden blir bedre uten feedback, det gjelder både positivt og negativt.
        Jeg vet ikke om du følger klubben i alt fra Instagram til Twitter, hvis du ikke gjør det vil jeg anbefale det som første steg.
        Du for dog ikke sett hele spillfrekvenser der.

Men, når det gjelder et direkte spørsmål til ENGA live! Så tror jeg det beste du kan gjøre er å sende dem en e-mail selv
        Jeg har sendt mail dit selv, og har fått svar innen kort tid.

Mail adressen til Tina er følgende: tina.wolf@vif.no.
        Jeg kan garantere at du får svar innen kort tid!

Jeg må si at jeg selv savner mer kampdybde fra Deila både før kamp, og etter kamp.
        Det er noe jeg hadde tenkt å skrive til Tina, eller media@vif.no. Men har ikke helt kommet meg der enda.

Når du først har fått svar, håper jeg at du deler svaret med oss Hvem vet? kanskje det er noen her som lurer på akkurat det samme

Comment

• Originally posted by christer1913 View Post
          Halla!
          Ingen i hele verden blir bedre uten feedback, det gjelder både positivt og negativt.
          Både Tina og Freddy har allerede fått printscreen av innlegget

Comment

• Takk for info. Jeg følger nok VIF mest fra Intility arena, på hjemmesiden, VPN og via Facebook, hvor vif.no er den mest sentrale. Men jeg skal nok følge Instagram/Twitter også mer i fremtiden. Jeg har vært i kontakt med Tina om dette ila helgen og fikk inntrykk av at hun vil komme med en egen tilbakemelding på dette til forumet etterhvert.

Comment

• Bengt Eriksen & Kenneth Fredheim uttaler seg om Vålerenga: https://www.vg.no/sport/fotball/i/Mg...e-altfor-sakte

Comment

• Prosjekt Deila går for sakte. Alt for sakte ifl Dagbladet: https://www.vg.no/sport/fotball/i/Mg...e-altfor-sakte

Comment

• Originally posted by Paulinho View Post
                  Prosjekt Deila går for sakte. Alt for sakte ifl Dagbladet: https://www.vg.no/sport/fotball/i/Mg...e-altfor-sakte
                  Det mest frustrerende her er at vi ikke er i nærheten denne sesongen her, å følge opp den positive angrepsspillet vi hadde på høsten ifjor, det spillet som gjorde meg optimist ang denne sesongen. I år skulle vi bli bedre bakover også, og sikkert bygge videre på angrepsspillet. Nå har forsvarsspillet vært periodevis bra, og vi har vært bra kyniske innimellom, men dessverre er ikke angrepsspillet tilfredsstillende i det hele tatt. Har gitt vingene og backene mye kritikk tidligere, og står for det enda. Johnson holdt oss inne i medaljekampen omtrent på egenhånd, for den støtten han har fått, har ikke hjulpet mye.
                  Så Deila er nødt til å knekke koden igjen..
                  Lundstrøm, Grindheim, Stengel og Kjelsrud Johansen har ikke klart å bli erstattet enda.

Comment

• Mulig det er sånn i La Liga og Premier League (og i Celtic), men trengs virkelig det enorme støtteapparatet rundt A-laget? Ta en titt på http://www.vif-fotball.no/lag Er det virkelig nødvendig med alle disse (minus Tjærnås og legen) som til enhver tid vaser rundt på treningene? Selvsagt skal vi ha en fysio, matris og keepertrener, men trengs det dobbelt opp av det øvrige? Klubben er i ferd med å råtne på rot, interessen utover menigheta er på et bunnivå, spillet gleder ingen. Mulig kunne vi kjøpt oss en spiller gjennom å kutte ned littegrann på trenerkollegiet? De har det sikkert fint de, men resultatene denne gjengen har klart å by på er mildt sagt fraværende. Her må alle steiner vendes. Med de midlene klubben er i besittelse av (antar at disse ikke jobber gratis..?) er det som blir levert i år rett og slett ikke bra nok. Vi spiller i Eliteserien, men er staffet opp som om det er snakk om en langt bedre liga vi spiller i. Vi er kledd i kjole og hvitt, men skal på fest på lokale'
                    Vi er Vål'enga!!

Comment

• Originally posted by maestro View Post
                      Mulig det er sånn i La Liga og Premier League (og i Celtic), men trengs virkelig det enorme støtteapparatet rundt A-laget? Ta en titt på http://www.vif-fotball.no/lag Er det virkelig nødvendig med alle disse (minus Tjærnås og legen) som til enhver tid vaser rundt på treningene? Selvsagt skal vi ha en fysio, matris og keepertrener, men trengs det dobbelt opp av det øvrige? Klubben er i ferd med å råtne på rot, interessen utover menigheta er på et bunnivå, spillet gleder ingen. Mulig kunne vi kjøpt oss en spiller gjennom å kutte ned littegrann på trenerkollegiet? De har det sikkert fint de, men resultatene denne gjengen har klart å by på er mildt sagt fraværende. Her må alle steiner vendes. Med de midlene klubben er i besittelse av (antar at disse ikke jobber gratis..?) er det som blir levert i år rett og slett ikke bra nok. Vi spiller i Eliteserien, men er staffet opp som om det er snakk om en langt bedre liga vi spiller i. Vi er kledd i kjole og hvitt, men skal på fest på lokale'
                      Jeg har innbilt meg at vi har hatt mindre og kortere skader, samt at en spiller som DFH har vært mindre skadeplaget, etter at vi fikk inn flere fysioer. Men kanskje det bare er noe jeg innbiller meg (?)

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
                        Jeg har innbilt meg at vi har hatt mindre og kortere skader, samt at en spiller som DFH har vært mindre skadeplaget, etter at vi fikk inn flere fysioer. Men kanskje det bare er noe jeg innbiller meg (?)
                        At han spiller mer sentralt, enn ute på kant kan jo også være en medvirkende årsak til at DFH er mindre skada.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
                          At han spiller mer sentralt, enn ute på kant kan jo også være en medvirkende årsak til at DFH er mindre skada.
                          Mye mulig. Kanskje den personlige utvikleren også har bidratt for alt jeg vet. Eller han som sier at kylling, ris og grønnsaker er bedre for kroppen til en idrettsutøver enn kebab. Pointet er at når det skal evalueres kan man ikke se på spillerstallen alene.
                          Vi er Vål'enga!!

Comment

• Originally posted by maestro View Post
                            Mye mulig. Kanskje den personlige utvikleren også har bidratt for alt jeg vet. Eller han som sier at kylling, ris og grønnsaker er bedre for kroppen til en idrettsutøver enn kebab. Pointet er at når det skal evalueres kan man ikke se på spillerstallen alene.
                            For all del. Er enig i at det er litt for mange. Tror ikke vi trenger tankefelterapeuter eller personlig utviklere.Men vi er langt unna det apparatet Andresen hadde okkesom.

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
                              For all del. Er enig i at det er litt for mange. Tror ikke vi trenger tankefelterapeuter eller personlig utviklere.Men vi er langt unna det apparatet Andresen hadde okkesom.
                              Er vi det ?

https://www.dagbladet.no/sport/marti...-mann/66419917

Comment

• Originally posted by Keyser View Post
                                Er vel bare å telle på hjemmesiden, men mulig det er likt (?). Vi kan jo lete med lupe etter hva som er galt, men den som finner fasit på hvordan VIF skal bli en stabil toppklubb fortjener en statue utenfor Valle.. Jeg begynner å miste trua helt på at VIF kan noen gang blir en stabil toppklubb i Norge. Men vi supportere kommer alltid til å være her i hvert fall.

Inntil videre får vi følge de unge spillerene vi har og håpe at de får spilletid. Kan bli bra om noen år..

Comment

Working...
                                X