Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Odds. Søndag 19. November, klokka 18.00.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Bunnsolid første omgang! Kunne fort stått 3-0!
    Odd skulle hatt minst 3 gule.

Comment

Ekstremt bra spill, det varmer på en iskald dag (takk NFF).

Men det patetiske forsøk på å være dommer, også kalt Hansen, må huske på å ta med kortene til andre omgang.

Comment

Kommentatoren på eurosport sa at det er siste gang grindheim spiller for egne supportere.
        Haugesund neste da?

Comment

Originally posted by vif fan View Post
          Kommentatoren på eurosport sa at det er siste gang grindheim spiller for egne supportere.
          Haugesund neste da?
          What??? Dette har gått meg hus forbi. Grindheim ferdig? Nå som han endelig spiller bra igjen?

Vemodig.

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
            What??? Dette har gått meg hus forbi. Grindheim ferdig? Nå som han endelig spiller bra igjen?

Vemodig.
            Meg også. Skal tydeligvis til Sogndal neste sesong i følge VG Live. Ikke fått fornya kontrakten. Kjipt!

https://www.vg.no/sport/eliteserien/...er/a/24191023/
            En by, ett lag - ett Vålenga

Comment

Originally posted by andgus View Post
              Meg også. Skal tydeligvis til Sogndal neste sesong i følge VG Live. Ikke fått fornya kontrakten. Kjipt!

Tror de mener at han skal til Sogndal neste kamp, som blir hans siste for Vålerenga.

Comment

Originally posted by Gorg View Post
                Tror de mener at han skal til Sogndal neste kamp, som blir hans siste for Vålerenga.
                Aaaah, selvfølgelig. Beklager den. Da blir det vel sikkert Haugesund da?
                En by, ett lag - ett Vålenga

Comment

Originally posted by andgus View Post

Han skal til Sogndal neste helg tror jeg det menes.

Comment

Det er trist å se på Azemi. Han får til null på banen, og det er vanskelig å forstå hva han egentlig prøver på. I tillegg ser det ut som om han søker bort fra resten av spillergruppa etter kamp, han blir bare gående for seg selv og se i bakken.

Lett å se at han ikke trives, og spisser som ikke trives scorer i hvert fall ikke mange mål

Comment

Azemi ser ikke ut til å trives akkurat nei, vi må nok på spissjakt igjen ja, Grindheim ut, hm ja ja, da blir midtbanen tynnere og tynnere også, pluss vi mangler en midtstopper/back, skal bli moro å se om Deila kan finne noen som kan gå rett inn og forsterke til neste år, eller tror han at vi kan komme topp tre med denne spillergruppen vi har?

Comment

Originally posted by anderan View Post
                        Det er trist å se på Azemi. Han får til null på banen, og det er vanskelig å forstå hva han egentlig prøver på. I tillegg ser det ut som om han søker bort fra resten av spillergruppa etter kamp, han blir bare gående for seg selv og se i bakken.

Lett å se at han ikke trives, og spisser som ikke trives scorer i hvert fall ikke mange mål
                        Få et intervju med han. Dette må han svare for.

Comment

Originally posted by dalagubbe View Post
                          Azemi ser ikke ut til å trives akkurat nei, vi må nok på spissjakt igjen ja, Grindheim ut, hm ja ja, da blir midtbanen tynnere og tynnere også, pluss vi mangler en midtstopper/back, skal bli moro å se om Deila kan finne noen som kan gå rett inn og forsterke til neste år, eller tror han at vi kan komme topp tre med denne spillergruppen vi har?
                          DU, DU skal klage på at Grindheim drar, Dalahue? Du har jo slengt dritt om han lenge. Ganske patetisk.

Comment

Dette var ikke en klage på at Grindheim drar, litt vemodig bare, klubbspillere er det ikke så mange av, ditt fehue. Det er nok på tide vi fornyer/ slipper til yngre krefter.

Comment

Og forresten, du må gå ganske langt tilbake i forumene for å finne at jeg klaget så veldig på Grindheim, i fjor høst kanskje, med god grunn, da var han veldig lite engasjert vil jeg si.

Comment

Originally posted by dalagubbe View Post
                                Dette var ikke en klage på at Grindheim drar, litt vemodig bare, klubbspillere er det ikke så mange av, ditt fehue. Det er nok på tide vi fornyer/ slipper til yngre krefter.
                                Fehue? Skjønt. Du har sippa over at han spiller i en evighet.

Takk for innsatsen, Christian!

Comment

Working...
                                X