Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Odds. Søndag 19. November, klokka 18.00.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Speaker annonserte at det var siste hjemmekamp for Grindheim. Vi ble lamslåtte og lurte på hva skjer. Tok noen minutter før vi klarte å synge like høyt som vi pleier. Kunne godt ha fått litt forvarsel at han var på vei ut.

Grindheim har vært en bauta, noe han fortsatt er. Hyll hyll. Og vi fikk se rompa hans!

Comment

Utfordrer vifpatriot å finne mitt siste innlegg hvor jeg klager på grindheim, nei forresten glem det, kunne ikke bry meg mindre.....

Comment

I utgangspunktet ikke noe big deal. Men når jeg gikk inn på ticketmaster før kamp så var det omtrent utsolgt på alle de midterste feltene på vålerenatribunen. Kun noen få ledige plasser. Mens det på kamp var flere ledige seter enn det var folk. Er det virkelig så mange som ikke gidder å møte opp? 12300 solgte. Var ikke 10000 engang innafor portene i dag. Flere som også snakket om dette rundt meg.

Forøvrig bra kamp siste 35 av første og en periode i andre. Litt tamt i resten. Men fullt fortjent seier. Takk for alt Grindheim. Klubblegende.

Comment

Klippet fra hjemmesiden:

– "Christian Grindheim er en av de beste spillerne jeg har trent, og han har vært en viktig spiller for Vålerenga i mange sesonger. Det var ingen lett avgjørelse å ta, men vi må tenke på framtida utover de neste par sesongene, sier Deila. "

Er helt enig i avgjørelsen selv om det er kjipt. Det skal bygges ett nytt lag, og det bør helst være spillere som tåler mye trening og kampbelastning på kunstgress. Der har Grindheim slitt litt.

Comment

Originally posted by dalagubbe View Post
            Utfordrer vifpatriot å finne mitt siste innlegg hvor jeg klager på grindheim, nei forresten glem det, kunne ikke bry meg mindre.....
            Du henger på VGD. Dette vet du selv.

Takk Christian. Personlig tror jeg dette kan være greit.

Comment

Dette var en veldig bra kamp! Fikk desverre ikke dratt på stadion, eller sett den live, men har nå sett den i opptak uten at noen hadde røpet noe i forkant
              Og det må jeg si, for en kamp, for en innsats, lekre detaljer (ok, ikke alle fungerte) men vi rundspillte Odd nesten hele kampen igjennom.
              Jeg har vært litt kritisk til Lekven i en del kamper i år, men idag leverte han så til de grader, både offensivt og defensivt.
              Deilig å se på Ejuke, han blir gull neste sesong! Tydelig å se gløden og iveren til Finne også når han kom innpå, jobber som en mann, det skal han ha! Grindheim var god idag (synd med stolpe ut i siste hjemmekamp!), Ivan var på, Stengel var god med mange lekre harde pasninger, Tollås var stort sett så solid som han skal være, Lundstrøm kom og kom og kom på kant, og sorry til de som ikke ble nevnt, dere var gode dere også! Som nevnt over dog, så håper jeg vi får se en helt annen Azemi neste sesong, hvor han kan starte sesongen fit for fight. HKJ også selvsagt, han jobber, og sliter og skaper masse trøbbel for midtstopperne.

Alt i alt, fantastisk levert, og vi ligger nå en plass høyere på tabellen enn jeg hadde gjettet før sesongen startet (7-10. plass).

Så er det vemodig med Grindheim da, men jeg skjønner at det må bli sånn. Han har vært en stor mann på laget, og vil gå inn i historiebøkene våre med stolthet og heva blikk. Han har en kamp igjen, så jeg skal vente med å takke for følget!

Men, alle gutta, herlig kamp! Tusen takk!
              For de som kan styre sitt eget lag:
              vif.managerleague.com

Comment

Fantastisk slutt på intility arena for i år.
                Dette kan bygges opp til noe stort neste sesong. God stemning som alltid.
                Nå får vi håpe at vi kan sende saftkokerne i Obos, snappe opp Hovland billig og se frem mot 2018.

Comment

Jeg syns det er råttent av klubben å ikke publisere noe om Grindheims avgang før minuttene før kampstart, når alle de involverte har visst dette siden fredag. Ble helt lamslått da jeg fikk beskjeden rett etter at spillerne hadde endret banen. En beskjed på fredag kunne gjort hyllesten av Grindheim bedre og mer fortjent.

For øvrig, helt greit at Grindheim takker av og at nye kommer frem. Selv om det er svært vemodig. Personlig skulle jeg hatt han med i spillergruppa neste sesong også. Tror humøret og erfaringen hans hadde vært gull verdt. Her mener jeg Deila har tatt en feilvurdering.

Håper at Grindheims avgang får fart på kontraktsforhandlingene mellom klubben og Stengel. Men er litt rett for at dette er en gambling av Deila. Et siste håp om å få Stengel til å signere. Mister vi begge er vi svært dårlig stilt foran neste sesong. Så får vi se da, om det er like vanskelig å finne en god midtbanespiller som det er å finne en midtstopper. Sistnevnte har vi slitt med å finne i 4-5 år.

Takk for alt Grindheim. Du er velkommen tilbake i klubben, når som helst. Men er sikkert bedre å oppdra unger i Haugesund enn i Oslogryta.

For øvrig en god avslutning på sesongen, sett vekk i fra tapet mot Molde, snublingen mot Sandefjord og kollapsen mot Stabæk.

Gleder meg til neste sesong allerede. Bare synd at lønninga ikke kommer før om en god stund. Får håpe det er ledige kort til overs når jeg har penger.
                  VAR, nei takk!

Comment

https://www.vg.no/sport/eliteserien/...nd/a/24191023/

- De siste 60 minuttene er jeg fornøyd med. Da er det en helt jevn kamp. Vi har noen muligheter, men vi scorer ikke mål. Kort sagt var det sånn kampen var, sier Odd-treneren.

Absolutt alle andre så at kjedelige Odds ble rundspilt. VG, Varden, Telemarksavisa etc. Men ikke Fagermo. Kan ikke være lett å leve med så liten selvinnsikt.

Comment

Bra gjennomføring av siste kamp.
                      De første minuttene så det ut til at Odd kunne finne på noe, men etter 1-0 var de aldri i nærheten.
                      Vi kunne fort vunnet mer, og de som har som jobb å analysere kampen finner sikker masse vi kan forbedre til neste år.

Merket på tribunen at kampen ikke betydde all verden. Bra topper på stemningen innimellom, men ellers ok.
                      Men for all del; jeg orker ikke tanken på hvordan ting hadde vært dersom kampen hadde blitt spilt på Ullevaal.
                      Det er så jævlig deilig med et eget hjem med en bratt tribune for de fleste sangerne.

Utspillet til Fagermo må man jo bare le av, men det må være fint for han å leve i en alternativ virkelighet

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                        https://www.vg.no/sport/eliteserien/...nd/a/24191023/

- De siste 60 minuttene er jeg fornøyd med. Da er det en helt jevn kamp. Vi har noen muligheter, men vi scorer ikke mål. Kort sagt var det sånn kampen var, sier Odd-treneren.
                        Hahahah! For en fjott!
                        Nok en knall kamp hjemme.

Det blir mye morro på intility fremover!

Comment

Gøy på Intility som vanlig. Viktig at vi lager ett fort der! Reagerte på at avgangen til Grindheim ble varslet så sent selv. Kan jo tenkes at det hadde kommet noen 1000 ekstra hvis de hadde varslet om dette fredag når Grindheim fikk beskjed, eller Lørdag.

Comment

Originally posted by wanderer View Post
                            Jeg syns det er råttent av klubben å ikke publisere noe om Grindheims avgang før minuttene før kampstart, når alle de involverte har visst dette siden fredag. Ble helt lamslått da jeg fikk beskjeden rett etter at spillerne hadde endret banen. En beskjed på fredag kunne gjort hyllesten av Grindheim bedre og mer fortjent.

For øvrig, helt greit at Grindheim takker av og at nye kommer frem. Selv om det er svært vemodig.
                            Synes også det var veldig synd - de kunne godt ha gitt beskjed tidligere sånn at vi hadde fått til en mer verdig avslutning. Se feks på feiringen på siste kamp for en annen 34-åring i går.
                            "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Jeg tok noen bilder i går også. Noe bedre lys der enn i Telenor Arena...

Comment

Working...
                              X