Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sandefjord - VIF 03.11.17 kl 19

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sandefjord - VIF 03.11.17 kl 19

Det er kampdag. Og så vidt jeg kan se finnes det ingen kamptråd?

Har vi vært for opptatte med å bable om Stengel? Er vi ikke så opptatt av kveldens kamp? Vi spiller jo ikke akkurat for hverken gull eller grønne skoger...

Tollås blir skuffa om vi ikke tar 9 poeng på de tre siste kampene.
    Hva med oss?

Norsk Tipping har et beskjedent favorittstempel på Sandefjord i sin odds.

Reiser vi til Sandefjord og tenker at «Vi hadde litt uflaks på slutten mot Molde der, men ellers så er jo vi helt konger om dagen og kommer til å harve over Sandefjord? Synd vi ikke møter tøffere motstand...»?

Vel, uansett. Det er kamp i dag. Bortekamp.
    Vi har kun vunnet 3 bortekamper i år. Og klart U i 2 (altså 8 bortetap).

Vi klarte ikke å hamle opp med Sandefjord hjemme. Klarer vi det borte?

Vel, vel. Nå er tråden oppretta, så håper jeg vi kan fylle den med lovord etter kampen.

I ærlighetens navn hadde jeg helt glemt at det var fredagskamp!
    Jeg som har gått og planlagt hvordan jeg skal slippe unna å dra til svigermor på søndag. Klart, nå har jeg ingen unnskyldning lenger da...
    Vi vinner i dag. 4-1!

Comment

Det store spørsmålet idag er vel hvilket forsvar vi stiller med; Näsberg har jo karantene.

Tidligere i sesongen hadde jeg banna på at Juklerød ble trukket ned, men det er vel også en ørlite mulighet for Jääger på VB og Nakkim i midtforsvaret.
      Forover på banen blir det nok de samme som starta mot Molde, evt. med Berntsen inn dersom Juklerød blir VB.

Vi har et tap å hevne fra vårsesongen! Bank dem!!

Comment

Blir rimelig oppgitt om vi flytter Jukle ned på backen igjen eter de siste kampene..
        Samtidig forstår jeg jo Deila vil ha Enar som stopper. Han har virkelig imponert i år!

Selv håper jeg Nakkim får sjansen igjen. Har etter hvert blitt få kamper så unner han en start nå! Enar har jo både spilt og scora pent fra venstrebacken vår før!

Comment

Hvis Tollås ønsker seg 9 poeng på de neste 3 kampene er det viktig og ikke pådra seg noen gule kort.
          Er det ikke slik at 2/3 av laget blir suspendert med et gult kort?

Comment

Juklerød er den soleklart beste venstrebacken vi har tilgjengelig i dag, og derfor bør han spille der etter mitt syn. Han hadde heller ingen stor kamp sist, og på høyrekant har vi mange alternativer.

Men det er klart vi har gode minner fra Jäägers tid som "innoverback" , så hvorfor ikke?

Comment

Originally posted by christer1913 View Post
              Hvis Tollås ønsker seg 9 poeng på de neste 3 kampene er det viktig og ikke pådra seg noen gule kort.
              Er det ikke slik at 2/3 av laget blir suspendert med et gult kort?
              Lundstrøm, Grindheim, Ibrahim, Jääger, Juklerød, Lekven, Sandberg, Stengel, Tollås Nation.

Teller sju fra startelleveren. Det er faktisk rundt 2/3.

Comment

Originally posted by Shtian View Post
                Lundstrøm, Grindheim, Ibrahim, Jääger, Juklerød, Lekven, Sandberg, Stengel, Tollås Nation.

Teller sju fra startelleveren. Det er faktisk rundt 2/3.
                Klubben sjøl har lista opp Jukle som forsvarsspiller i kamptroppen.

Comment

TIPPEFRIST 16:00 I DAG - bare nevner det.
                  "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Originally posted by Eivindiana Jones View Post
                    Klubben sjøl har lista opp Jukle som forsvarsspiller i kamptroppen.
                    Ja ,der lå Troppen ut også: http://www.vif-fotball.no/nyheter/gr...bake-i-troppen
                    Skjønner ikke helt inndeling mellom midt og angrep da men. Kan vel ikke stemme at vi kun vurderer 4 til å stille i angrepsrekka.

Uansett; tror/håper på følgende lag:
                    Larsen
                    Lundstrøm-Nation-Jääger-Juklerød
                    Stengel-Lekven
                    Fridjonsson
                    Finne-Johansen-Ejuke

Comment

Originally posted by Loffen View Post
                      Ja ,der lå Troppen ut også: http://www.vif-fotball.no/nyheter/gr...bake-i-troppen
                      Skjønner ikke helt inndeling mellom midt og angrep da men. Kan vel ikke stemme at vi kun vurderer 4 til å stille i angrepsrekka.

Uansett; tror/håper på følgende lag:
                      Larsen
                      Lundstrøm-Nation-Jääger-Juklerød
                      Stengel-Lekven
                      Fridjonsson
                      Finne-Johansen-Ejuke
                      Hvorfor ikke prøve Borchgrevink på som venstreback og la Juklerød fortsette på kant? Eller Jaager på venstreback og Nakkim inn som midtstopper?

Synes vi kan bruke dem neste kampene til å faktisk la noen av unggutta prøve seg.

Comment

Originally posted by enga View Post
                        Hvorfor ikke prøve Borchgrevink på som venstreback og la Juklerød fortsette på kant? Eller Jaager på venstreback og Nakkim inn som midtstopper?

Synes vi kan bruke dem neste kampene til å faktisk la noen av unggutta prøve seg.
                        Når vi først ska bruke en av unggutta, hva med å spille med han som vanligvis spiller venstreback på VIF 2, eller tror dere at Borchgrevink er en bedre venstreback enn Grimstad(?)? Er det ikke Grimstad som spiller venstreback på rekrutten?

Comment

Originally posted by enga View Post

Da får det bli det siste eventuelt. Ikke så veldig smart å plassere en unggutt på en helt ukjent plass.

Comment

Originally posted by Loffen View Post
                            Dette er bruttotroppen, og de fire er aktuelle for den ene spissplassen. Eller kanskje Vålerenga sender en curveball til Sandefjord så dem ikke helt vet hva vi kommer med?

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                              Når vi først ska bruke en av unggutta, hva med å spille med han som vanligvis spiller venstreback på VIF 2, eller tror dere at Borchgrevink er en bedre venstreback enn Grimstad(?)? Er det ikke Grimstad som spiller venstreback på rekrutten?
                              Det blir jo litt vanskelig å bruke Grimstad(?) når han ikke er med i troppen?

Comment

Working...
                              X